Niiralankulma haisee!

Ankkuritie

On se vaan perkele kumma juttu, että mikä siinä maksaa, ettei saunaan pääse!!! Jos kerran on saunavuoro ja siitä maksetaan, niin olishan se kiva siellä käydäkkin, mutta ei! Tämä oli ties kuinka mones kerta ja toinen jo peräkkäin kun pakkaan lapset ja saunvehkeet ja raahaudun alakertaan vain huomatakseni, että taas on saunan ovi lukossa! Viimeksi sanottiin että johtui sähkökatkoksesta ja nyt tuli vastaus " ai niin, sinne piti vaihtaa se anturi, onkohan se vaihdettu?" Ensi kerralla varmaan saunatontu on varastanu kiukaan! Naulatkaa vielä varmuuden vuoksi ne ovat kiinni, ettei vaan joku vahingossa pääse sinne saunaan, mikä kyllä on siellä, mutta mikä ei yleensä toimi! Onko muilla samoja ongelmia?

49

4945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niina

      Ei ole.

      • Kuijjuuni

        onnellinen!


    • niku

      Miksi et muuta pois?

      • vuokralainen

        Pitäisikö minun lähteä etsimään asuntoa lasteni kanssa, koska taloyhtiö ei hoida hommaansa? Silleekö ne asiat muuttuu, että asukkaat nielee paskan ja muuttaa muualle? Siksi en muuta pois, että se ei ole ihan niin helppoa vitun idiootti!!!


      • sonasol

        Kyllähän ton tietää että ärsyttää tommonen vähemmästäkii.Pitää tiedon kiertää mun mielestä ei täällä muuuten asiat korjaannu,miks aina pitäs vaan olla hiljaa,siinä sitä sitten vasta selvittelyä onkin ja kaikkee muuta.


      • Anonyymi
        vuokralainen kirjoitti:

        Pitäisikö minun lähteä etsimään asuntoa lasteni kanssa, koska taloyhtiö ei hoida hommaansa? Silleekö ne asiat muuttuu, että asukkaat nielee paskan ja muuttaa muualle? Siksi en muuta pois, että se ei ole ihan niin helppoa vitun idiootti!!!

        Meillä taas ei äydä saunassa ollenkaan, suihkuvesi huuhtelee peliviirukset mauakavammin pois.


    • tiedä se

      että halvalla ei saa koskaan hyvää

      • vuokralainen

        ei ilmeisesti 600e kuussa ole mitään, mutta sinä varmaankin olet niitä kultarannikon kakaroita joilla on kultalusikka anuksessa ja ei huolta huomisesta! Tiedä se!


    • valita

      sinne, missä asialle jotain voidaan tehdä

      • vuokralainen

        koska luuletko todellakin, etten ole asiasta nikulle ilmoittanu, mutta mitään ei ole tapahtunu! Käsittääkseni tämä on Kuopiota koskeva palsta ja mulla on oikeus huutaa täällä jos huvittaa! Tätä kuitenkin lukee muutkin kun näsäviisaat idiootit,jotka jakaa niin helvetin fiksuja neuvoja, ihan kuten sinäkin!


      • Tuuli
        vuokralainen kirjoitti:

        koska luuletko todellakin, etten ole asiasta nikulle ilmoittanu, mutta mitään ei ole tapahtunu! Käsittääkseni tämä on Kuopiota koskeva palsta ja mulla on oikeus huutaa täällä jos huvittaa! Tätä kuitenkin lukee muutkin kun näsäviisaat idiootit,jotka jakaa niin helvetin fiksuja neuvoja, ihan kuten sinäkin!

        peiliin?
        Oletkos kuullu vanhaa hyvää sanontaa,
        niin metsä vastaa kun sinne huudetaan....
        Itse asuin neljä vuotta Niiralan
        kulman asunnossa ja täytyypä sanoa ett
        kiinteistöhuolto ja yms systeemit toimi
        siellä oikein hyvin.
        Ja mitä saunan käyttöön tulee niin se
        toimi oikein hyvin,mitä nyt muutaman kerran
        joku naapuri oli päättänyt käyttää oman käden
        oikeutta ja mennyt vuorollani saunaan.
        Mutta kuitenkin. Tuommoisella räyhäasentella
        ei saa mitään hyvää aikaan,itselleen
        vain pahan olon:)


      • vuokralainen
        Tuuli kirjoitti:

        peiliin?
        Oletkos kuullu vanhaa hyvää sanontaa,
        niin metsä vastaa kun sinne huudetaan....
        Itse asuin neljä vuotta Niiralan
        kulman asunnossa ja täytyypä sanoa ett
        kiinteistöhuolto ja yms systeemit toimi
        siellä oikein hyvin.
        Ja mitä saunan käyttöön tulee niin se
        toimi oikein hyvin,mitä nyt muutaman kerran
        joku naapuri oli päättänyt käyttää oman käden
        oikeutta ja mennyt vuorollani saunaan.
        Mutta kuitenkin. Tuommoisella räyhäasentella
        ei saa mitään hyvää aikaan,itselleen
        vain pahan olon:)

        Minä en ole sinne räyhännyt! Minunko pitää katsoa peiliin jos joku muu ei hoida hommaansa? Totuus kuitenkin on, että tässä tapauksessa se ei toimi! On uskomattoman turhauttavaa, kun aina saa soitella perään! Talo on kokonaan perusparanettu 2004 ja kaikki on uutta! Muuttaessani uuteen, huomasin että oman huoneistoni ovi oli rikki! Se ei mennyt lukkoon ja lapset karkailivat käytävään! Huoltomies tuli katsomaan ja sanoi: laitetaan siihen väliaikaisesti rikka, ettei nyt ihan itsestään aukea! Sieltä tulee mies korjaamaan...tämä sama väliaika on nyt kestänyt 1.5vuotta! Se jos valittaa huonosta palvelusta ei ole räyhäasennetta. Sinun kohdalle sitä ei ole sattunut, hyvä niin, mutta mieti omalle kohdalles...nyvi mielessäs sitä saunan ovea muoviamme ja muut tykötarpeet kainalossa ja selitä penskoille miksi saunaan ei taaskaan pääse. Tee sitä muutaman kerran ja katso sitten peliin jokohan väri vaihtuu naamarissa?


      • Kati
        vuokralainen kirjoitti:

        Minä en ole sinne räyhännyt! Minunko pitää katsoa peiliin jos joku muu ei hoida hommaansa? Totuus kuitenkin on, että tässä tapauksessa se ei toimi! On uskomattoman turhauttavaa, kun aina saa soitella perään! Talo on kokonaan perusparanettu 2004 ja kaikki on uutta! Muuttaessani uuteen, huomasin että oman huoneistoni ovi oli rikki! Se ei mennyt lukkoon ja lapset karkailivat käytävään! Huoltomies tuli katsomaan ja sanoi: laitetaan siihen väliaikaisesti rikka, ettei nyt ihan itsestään aukea! Sieltä tulee mies korjaamaan...tämä sama väliaika on nyt kestänyt 1.5vuotta! Se jos valittaa huonosta palvelusta ei ole räyhäasennetta. Sinun kohdalle sitä ei ole sattunut, hyvä niin, mutta mieti omalle kohdalles...nyvi mielessäs sitä saunan ovea muoviamme ja muut tykötarpeet kainalossa ja selitä penskoille miksi saunaan ei taaskaan pääse. Tee sitä muutaman kerran ja katso sitten peliin jokohan väri vaihtuu naamarissa?

        kannattaa sun itteskin toimia.
        Jos tuonkin enerigiasi jonka olet
        käyttänyt täällä sauhuamiseen ,käytät ton asian
        hoitamiseen ,niin tiiä vaikka saisit asiat
        kondikseen.
        Ja kuule onhan se niin että ittehän sie
        olet lapses hankkinu ja kasvattanut.
        Turha on martyyriksi alkaa!
        Olisit miettinyt sitä silloin kun alulle niitä
        laitoit.
        Jos tuo on elämäsi suurin murhe,niin pienetpä
        ovat sinunkin murheesi.


      • vuokralainen
        Kati kirjoitti:

        kannattaa sun itteskin toimia.
        Jos tuonkin enerigiasi jonka olet
        käyttänyt täällä sauhuamiseen ,käytät ton asian
        hoitamiseen ,niin tiiä vaikka saisit asiat
        kondikseen.
        Ja kuule onhan se niin että ittehän sie
        olet lapses hankkinu ja kasvattanut.
        Turha on martyyriksi alkaa!
        Olisit miettinyt sitä silloin kun alulle niitä
        laitoit.
        Jos tuo on elämäsi suurin murhe,niin pienetpä
        ovat sinunkin murheesi.

        Niin turha siitä on muita syytellä! Itsehän minä sen ovan kävin rikkomassa ja ihan piruuttani! Saunankin jätin lämmittämättä! Lapsetkin olen ihan itse tehnyt! Mutta koska olen heidät myös kasvattanut, he ovat nuoresta iästään aivan eri tasolla älykkyyden suhteen kuin sinä, pikku vahingonlaukaus jonka kasvatus jäi yhteiskunnan harteille!


      • Kati
        vuokralainen kirjoitti:

        Niin turha siitä on muita syytellä! Itsehän minä sen ovan kävin rikkomassa ja ihan piruuttani! Saunankin jätin lämmittämättä! Lapsetkin olen ihan itse tehnyt! Mutta koska olen heidät myös kasvattanut, he ovat nuoresta iästään aivan eri tasolla älykkyyden suhteen kuin sinä, pikku vahingonlaukaus jonka kasvatus jäi yhteiskunnan harteille!

        Sinäpäs loistavati ja sivistyneesti osaatkin
        asioista keskustella.
        Lapsillasi onkin erittäin oiva esimerkki /malli sille miten asiat tulee
        sivistyneesti ja fiksusti hoitaa :)
        Jatka vain samaan malliin, hyvä siitä tulee:)
        Niiralan kulmakin ilahtuis varmasti näistä sun viesteistäs ja varmasti hommat toimii jatkossa
        vielä paremmin :)
        Ymmärrän toki että olet väsynyt lastesi ja
        tuon toimimattoman kiiteistöhuollon kans,
        mutta siltikin,asiattomuuksiin ei kannata
        mennä.


      • vuokralainen
        Kati kirjoitti:

        Sinäpäs loistavati ja sivistyneesti osaatkin
        asioista keskustella.
        Lapsillasi onkin erittäin oiva esimerkki /malli sille miten asiat tulee
        sivistyneesti ja fiksusti hoitaa :)
        Jatka vain samaan malliin, hyvä siitä tulee:)
        Niiralan kulmakin ilahtuis varmasti näistä sun viesteistäs ja varmasti hommat toimii jatkossa
        vielä paremmin :)
        Ymmärrän toki että olet väsynyt lastesi ja
        tuon toimimattoman kiiteistöhuollon kans,
        mutta siltikin,asiattomuuksiin ei kannata
        mennä.

        otappas pari viestiä taaksepäin ja lukaise mitä itse kirjoitit ja mieti uudelleen käsitettä sivistynyt keskustelu!


      • Kati
        vuokralainen kirjoitti:

        otappas pari viestiä taaksepäin ja lukaise mitä itse kirjoitit ja mieti uudelleen käsitettä sivistynyt keskustelu!

        Just joo :)
        Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan:)


    • vuokralainen

      Eikö nämä isin pikku siittiöt ossaa lukkee vai eikö ne ymmärrä lukemaansa? Jos kirjottaa, kun vituttaa ja kysyy onko muilla samoja ongelmia niin nämä tulevat pääministerit rupeaa jakamaan elämää suurempia viisauksia, mitkä ei liity mitenkään aiheeseen! Onko se niin saatanan vaikeeta olla vastaamatta, vai olettetteko mielestänne niin älyttömän vitsikkäitä, että se on pakko jakaa kaikkien kanssa! Menkää sinne pannuhuoneelle kertomaan niitä juttujanne, saatatte saada palkkaakin ja varmasti saattekin, kun on meinaan senverran hyvää läppää!

      • tyrmistynyt

        huomaa käytöksestäsi miksi asut kaupungin vuokra-asunnossa. Sinulla ei ole niin suuria älynlahjoja, että pärjäisit muuten. Sivistyneet ihmiset osaavat puhua ja käyttäytyä ja sen lisäksi vielä hoitaa asiansa kunnolla. Eivätkä tarvitse yhteiskunnan murjuja.


      • vuokralainen
        tyrmistynyt kirjoitti:

        huomaa käytöksestäsi miksi asut kaupungin vuokra-asunnossa. Sinulla ei ole niin suuria älynlahjoja, että pärjäisit muuten. Sivistyneet ihmiset osaavat puhua ja käyttäytyä ja sen lisäksi vielä hoitaa asiansa kunnolla. Eivätkä tarvitse yhteiskunnan murjuja.

        Huomaa, että sinä polveudut Suomessa palvelleista Saksalaissotilaista! Tuskin sinä edes ymmärrsit, mitä tänne kirjoitit! Mitähän sinä mahdat tietää sivistyneistä ihmisistä! Kävikö mielessä, että sivistyneet ihmiset osaavaat myös kirjoittaa? Paljastit itsesi ja säälittävän provosointiyrityksesi!


      • lurpsis

        täältä iisalmesta käsin katsoen olen samaa mieltä vuokralaisen kanssa.palvelu kuin palvelu ,jos siitä maksetaan,on lupa saada vastinetta.rettelöintiä ei tuo liene,jos aikaa mennyt lukossakin noin paljon.isommissa kylissä sanovat sitä reklamaatioksi.seuraan kuopion asioita siellä asuneena.iisalmesta samoja kokemuksia kuin vuokralaisella.älä lopeta ennen kuin saat asiat kuntoon.siitä jotkut hemmot nostaa palkkaa.


      • Nimetön
        lurpsis kirjoitti:

        täältä iisalmesta käsin katsoen olen samaa mieltä vuokralaisen kanssa.palvelu kuin palvelu ,jos siitä maksetaan,on lupa saada vastinetta.rettelöintiä ei tuo liene,jos aikaa mennyt lukossakin noin paljon.isommissa kylissä sanovat sitä reklamaatioksi.seuraan kuopion asioita siellä asuneena.iisalmesta samoja kokemuksia kuin vuokralaisella.älä lopeta ennen kuin saat asiat kuntoon.siitä jotkut hemmot nostaa palkkaa.

        kellekkäpä olet vuokralainen asioista valittanut olis hyvä tietää? jos mutiset itestäs ja naapureitten kanssa vioista niin ei ne sillälailla hoidu...nikulla on kai joku kiinteistöpäällikkö et varmaan ole ottanut yhteyttä häneen?


      • vuokralainen
        Nimetön kirjoitti:

        kellekkäpä olet vuokralainen asioista valittanut olis hyvä tietää? jos mutiset itestäs ja naapureitten kanssa vioista niin ei ne sillälailla hoidu...nikulla on kai joku kiinteistöpäällikkö et varmaan ole ottanut yhteyttä häneen?

        Ja minä kun olen jumalalta apua rukoillu! Ilmankos ei mitään ole tapahtunu. Hei kiitti vinkistä, on kiva että vielä löytyy fiksujakin ihmisiä!


      • jeee
        vuokralainen kirjoitti:

        Ja minä kun olen jumalalta apua rukoillu! Ilmankos ei mitään ole tapahtunu. Hei kiitti vinkistä, on kiva että vielä löytyy fiksujakin ihmisiä!

        kysy ensikerrallakin neuvoa viisaimmaltasi ja mene töihin sinäkin niin nikun silmissäkin sun arvostus kasvaa niin jotain saattavat sulle tehdäkkin.---> vuokralainen = yhteiskunnan loinen


      • vuokralainen
        jeee kirjoitti:

        kysy ensikerrallakin neuvoa viisaimmaltasi ja mene töihin sinäkin niin nikun silmissäkin sun arvostus kasvaa niin jotain saattavat sulle tehdäkkin.---> vuokralainen = yhteiskunnan loinen

        Minä en alunperinkään kysynyt neuvoa, mutta ymmärrän täysin ettet osaa kunnolla lukea ja silloin on kovin vaikea ottaa viisaasti kantaa. Sen sijaan osaat aivan loistavasti tehdä omia, vaikkakin vääriä oletuksia minun työllisyydestäni! Lisäksi kirjoitustaitosi on juuri sitä, mitä voi finninaamaiselta pikkurunkkarilta odottaakkin! Menes nyt hölväämään clearasilliä naamaas ja laita isin kone kiinni ja mene kouluun!


      • Timppa
        vuokralainen kirjoitti:

        Minä en alunperinkään kysynyt neuvoa, mutta ymmärrän täysin ettet osaa kunnolla lukea ja silloin on kovin vaikea ottaa viisaasti kantaa. Sen sijaan osaat aivan loistavasti tehdä omia, vaikkakin vääriä oletuksia minun työllisyydestäni! Lisäksi kirjoitustaitosi on juuri sitä, mitä voi finninaamaiselta pikkurunkkarilta odottaakkin! Menes nyt hölväämään clearasilliä naamaas ja laita isin kone kiinni ja mene kouluun!

        Suosittelen Sitä sinullekin!
        Oppisit jopa pitämään puoliasi muutoinkin kuin
        kiroilemalla ja kauhialla räyhäämisellä.


      • vuokralainen
        Timppa kirjoitti:

        Suosittelen Sitä sinullekin!
        Oppisit jopa pitämään puoliasi muutoinkin kuin
        kiroilemalla ja kauhialla räyhäämisellä.

        Tiedän myös, että sana on sinulle vaikea, joten älä ole hämilläsi. Katsos en tullut tänne puoliani pitämään, mutta kun joskus on jäänyt pari aborttia tekemättä, niin olen siihen pakotettu!


      • Timppa
        vuokralainen kirjoitti:

        Tiedän myös, että sana on sinulle vaikea, joten älä ole hämilläsi. Katsos en tullut tänne puoliani pitämään, mutta kun joskus on jäänyt pari aborttia tekemättä, niin olen siihen pakotettu!

        Myöhäistä ei olis vieläkään :)


      • vuokralainen
        Timppa kirjoitti:

        Myöhäistä ei olis vieläkään :)

        rekisteröitiin jo ensimmäisellä kerralla.


    • just kerran

      tarkotin kun tänne aiemmin kirjoitin (siis tänne kuopio keskusteluun) että täältä ei saa asiallista vastausta mihinkään ja kuopiolaisista tosi typerän kuvan. Noh se on sellasta sitte vissiin!

      • Tuuli

        No aika kumma räyhäri tuo Vuokralainenkin on.
        Valittaa ja mesoo vaan,mutta ei tee asioilleen mitään.Eli varmasti ihmisten kommentitkin
        on sen mukaisia.

        Kuten joku jo tossa aiemmin totesikin
        ett jos ei tavan kiinteistöhuolto asialle
        mitään tee, niin mie ainakin ottaisin yhteyttä tonne hieman ylempiin tahoihin.
        Niin eiköhän liikettä niveliin tule
        kiinteistöhuollon kavereillekin :)
        Ei täällä mesominen ,joidenkin tahojen mustamaalaus,tai naapurin kans asiasta
        puhuminen auta.
        Kai nikullakin on joku semmoinen syteemi mihin voi asiakapalautetta antaa.


      • vuokralainen
        Tuuli kirjoitti:

        No aika kumma räyhäri tuo Vuokralainenkin on.
        Valittaa ja mesoo vaan,mutta ei tee asioilleen mitään.Eli varmasti ihmisten kommentitkin
        on sen mukaisia.

        Kuten joku jo tossa aiemmin totesikin
        ett jos ei tavan kiinteistöhuolto asialle
        mitään tee, niin mie ainakin ottaisin yhteyttä tonne hieman ylempiin tahoihin.
        Niin eiköhän liikettä niveliin tule
        kiinteistöhuollon kavereillekin :)
        Ei täällä mesominen ,joidenkin tahojen mustamaalaus,tai naapurin kans asiasta
        puhuminen auta.
        Kai nikullakin on joku semmoinen syteemi mihin voi asiakapalautetta antaa.

        Minä olen räyhääjä. Minä mesoan täällä ja saan aikaan keskustelua. Kyllä jossain menee raja, että mikä on vuokralaisen vastuu kerjätä palvelua maksamansa vuokran vastineeksi. Asia on kuule niin, että jos käyt laittamassa palautetta palautelaatikkoon, niin se on ihan sama, kuin heittäisit ranskanleivän rappukäytävään! Se, että kertoo totuuden asioista jotka ei toimi ei ole mustamaalausta, se jos puhusin paskaa ja valehtelisin taas olisi! Ihmisten kommentit ovat olleet suureksi osaksi juuri sitä mitä odotinkin, täysin asian vierestä ja ihan täyttä paskaa!!! Toki on ollut muutama asiallinenkin ja kiitos heille!


      • Tuuli
        vuokralainen kirjoitti:

        Minä olen räyhääjä. Minä mesoan täällä ja saan aikaan keskustelua. Kyllä jossain menee raja, että mikä on vuokralaisen vastuu kerjätä palvelua maksamansa vuokran vastineeksi. Asia on kuule niin, että jos käyt laittamassa palautetta palautelaatikkoon, niin se on ihan sama, kuin heittäisit ranskanleivän rappukäytävään! Se, että kertoo totuuden asioista jotka ei toimi ei ole mustamaalausta, se jos puhusin paskaa ja valehtelisin taas olisi! Ihmisten kommentit ovat olleet suureksi osaksi juuri sitä mitä odotinkin, täysin asian vierestä ja ihan täyttä paskaa!!! Toki on ollut muutama asiallinenkin ja kiitos heille!

        Kerros nyt mitä olet asioille tehnyt ja kenelle
        niistä ilmoittanut?
        Luulenpa ett jos järjestelmällisesti etenet
        kohti johtoporrasta noiden valitustesi kanssa
        niin eiköhän liikettä synny. Eli aloitat
        kiinteistöhuollosta ja sit heidän esimiehistä ja jne...
        Rohkenempa epäillä ett harva vuokranantaja
        voi nykypäivänä asennoitua asioihin niin ett niihin ei puututa ja tehdä asioille jotain.

        Jäin vain tossa miettimään ett

        - oletko kenties saanut tuolla jo
        ns " valittajan" maineen ja he eivät
        siitä syystä tee asioille mitään?
        - tai aiheuttanut asumisellasi häiriötä muille
        taloyhtiössäsi asuville
        - tai jättänyt kenties vuokrat maksamatta tai
        maksanut ne myöhässä.

        Nämä kaikki kertoo vuokanantajalle millainen
        vuokralainen olet ja samalla vaikuttaa myös varmasti palveluiden saantiin.


      • vuokralainen
        Tuuli kirjoitti:

        Kerros nyt mitä olet asioille tehnyt ja kenelle
        niistä ilmoittanut?
        Luulenpa ett jos järjestelmällisesti etenet
        kohti johtoporrasta noiden valitustesi kanssa
        niin eiköhän liikettä synny. Eli aloitat
        kiinteistöhuollosta ja sit heidän esimiehistä ja jne...
        Rohkenempa epäillä ett harva vuokranantaja
        voi nykypäivänä asennoitua asioihin niin ett niihin ei puututa ja tehdä asioille jotain.

        Jäin vain tossa miettimään ett

        - oletko kenties saanut tuolla jo
        ns " valittajan" maineen ja he eivät
        siitä syystä tee asioille mitään?
        - tai aiheuttanut asumisellasi häiriötä muille
        taloyhtiössäsi asuville
        - tai jättänyt kenties vuokrat maksamatta tai
        maksanut ne myöhässä.

        Nämä kaikki kertoo vuokanantajalle millainen
        vuokralainen olet ja samalla vaikuttaa myös varmasti palveluiden saantiin.

        Olen syyllinen kaikkiin esittämiisi kohtiin! Aiheutan jatkuvasti häiriötä pienten lasteni kanssa! Vanhempi niistä varsinkin on oppinut todella hyvin häiriköimään. Vuokraani en ole maksanut kuukausiin ja nyt odotankin häätöä, mutta tuskin se ihan hetkessä tulee, koska jos toiminta on yhtä rivakkaa kuin muissa asioissa, se tulee kestämään noin kaksi vuotta. Olet väärässä, kyllä on varaa vuokranantajalla jättää hommat hoitamatta! Tälläkin hetkellä on sen verran pitkät asuntojonot, että kun yksi kyllästyy ja lähtee, niin sata on tulossa tilalle. Minä olen kyllä ottanut yhteyttä vaikka minne, mutta kun vastaus on aina sama, se ei kuulu tänne, vaan se kuuluu sinne...lopulta sain vastauksen, että kaikki kuuluu sille urakoitsijalle joka talot remontoi! Pitääkö minun nyt lähteä jäljittämään näitä kyseisiä työmiehiä vai onko se Nikun tehtävä! Mulla kun olis vähän muutakin hommaa, esim. tämä räyhääminen!


      • vuokralainen
        vuokralainen kirjoitti:

        Minä olen räyhääjä. Minä mesoan täällä ja saan aikaan keskustelua. Kyllä jossain menee raja, että mikä on vuokralaisen vastuu kerjätä palvelua maksamansa vuokran vastineeksi. Asia on kuule niin, että jos käyt laittamassa palautetta palautelaatikkoon, niin se on ihan sama, kuin heittäisit ranskanleivän rappukäytävään! Se, että kertoo totuuden asioista jotka ei toimi ei ole mustamaalausta, se jos puhusin paskaa ja valehtelisin taas olisi! Ihmisten kommentit ovat olleet suureksi osaksi juuri sitä mitä odotinkin, täysin asian vierestä ja ihan täyttä paskaa!!! Toki on ollut muutama asiallinenkin ja kiitos heille!

        me siihen asiaan, että se on minun vika, jos sauna ei lämpiä, se on minun vika, jos paikat hajoaa ja se olen minä jonka tehtävä on huolehtia, että puutteet korjataan! Siitähän minä jollekkin maksan.


      • kaikille osanottajille
        vuokralainen kirjoitti:

        me siihen asiaan, että se on minun vika, jos sauna ei lämpiä, se on minun vika, jos paikat hajoaa ja se olen minä jonka tehtävä on huolehtia, että puutteet korjataan! Siitähän minä jollekkin maksan.

        jospa ottaisitte aikuismaisen asenteen keskusteluun ja lopettaisitte haukkumisen. Vuokralaisen kannattaa ottaa ensitilassa yhteys Nikuun. Ainakin pois jääneistä saunavuoroista on saatava korvaus. On turha haukkua toisia täällä kun ei tiedä toisen elämäntilanteesta mitään. Suvaitsevaisuutta toisianne kohtaan. Vuokralaisenkin pitää ottaa nyt kohtelias puhelu Nikulle ja puhua asiat halki. Jokainen elää ja asuu niin kuin elämäntilanne sallii. Se ei tee toista huonommaksi eikä paremmaksi. Toisen kustannuksella itsensä nostaminen on todella huonoa käytöstä. Toivon, että palstalla on asiallista keskustelua jatkossa. Ilmoitetaan epäasialliset viestit eteenpäin.


      • Tuuli
        vuokralainen kirjoitti:

        me siihen asiaan, että se on minun vika, jos sauna ei lämpiä, se on minun vika, jos paikat hajoaa ja se olen minä jonka tehtävä on huolehtia, että puutteet korjataan! Siitähän minä jollekkin maksan.

        Ei se sun vika ole!

        Mut tuo tapa millä
        asioita esität ei ole jären fiksu ja sivistynyt.
        Rähinöimällä tai katkeroitumalla et mitään voita.
        Mie marssisin sinuna Niiralan kulman toimistoon ja sanoisin ett ennen en lähde täältä pois
        ennen kuin asiat selviää ja korjausmiehet löytyy.
        Ei sinun tehtävä ole etsiä jotain rempan
        tehneen firman pamppuja.
        Sillä Nikuhan sen asunnon omistaa,et sinä.


      • vuokralainen
        kaikille osanottajille kirjoitti:

        jospa ottaisitte aikuismaisen asenteen keskusteluun ja lopettaisitte haukkumisen. Vuokralaisen kannattaa ottaa ensitilassa yhteys Nikuun. Ainakin pois jääneistä saunavuoroista on saatava korvaus. On turha haukkua toisia täällä kun ei tiedä toisen elämäntilanteesta mitään. Suvaitsevaisuutta toisianne kohtaan. Vuokralaisenkin pitää ottaa nyt kohtelias puhelu Nikulle ja puhua asiat halki. Jokainen elää ja asuu niin kuin elämäntilanne sallii. Se ei tee toista huonommaksi eikä paremmaksi. Toisen kustannuksella itsensä nostaminen on todella huonoa käytöstä. Toivon, että palstalla on asiallista keskustelua jatkossa. Ilmoitetaan epäasialliset viestit eteenpäin.

        Kyllähän siinä hermo palaa, kun joidenkin pitää pakolla päästä kommentoimaan joka asiaa. Minä kirjoitin saunan toimimattomuudesta ja nyt minusta on tullut seuraavia asioita: yhteiskunnan loinen, häirikkö, valittaja, epäonnistunut kasvattaja, työtön, vuokrien maksamattajättäjä, saunan lämmittämättäjättäjä ja oven korjaaja, joka ei saapunut. Ja minä kun vain kirosin, että sauna ei taaskaan lämminnyt. Tosiasiassa kellään näistä kirjoittelijoista ei ole mitään käsitystä minun elämästä, mutta he luulevat olevansa fiksuja ja päteviä psykologeja arvioimaan minua ja elämääni sen perusteella, mitä tänne kirjoitan! Ihan varmasti vastaan asiattomasti, jos kommentoidaan asiattomasti. Tiedän että se ei ole aikuismaista eikä sivistynyttä, mutta vastaan silti, koska en enää viitsi vain hymyillä ja nieleskellä!

        Minä olen ottanut useasti kohteliaan ja nöyrän puhelun Nikulle ja ilmoittanut, että ei sauna taaskaan toimi. Mutta onko Niku koskaan pahoitellut tätä asiaa? Ei todellakaan. Kyllä ilmoitustaululle tulee jos jonkin näköistä ohjetta ja käskyä, mutta kun pitäisi tunnustaa omat virheet niin ei pelkoa. Kyllä silloin tapahtuu, jos joku vieras on parkkeerannut autonsa vahingossa väärin...silloin on alta aikayksikön ukko liimaamassa lappua tuulilasiin! Parkkipaikka se vasta pyhä on!


      • vuokralainen
        Tuuli kirjoitti:

        Ei se sun vika ole!

        Mut tuo tapa millä
        asioita esität ei ole jären fiksu ja sivistynyt.
        Rähinöimällä tai katkeroitumalla et mitään voita.
        Mie marssisin sinuna Niiralan kulman toimistoon ja sanoisin ett ennen en lähde täältä pois
        ennen kuin asiat selviää ja korjausmiehet löytyy.
        Ei sinun tehtävä ole etsiä jotain rempan
        tehneen firman pamppuja.
        Sillä Nikuhan sen asunnon omistaa,et sinä.

        minulla on oikeus kirjoittaa siitä tänne! Kyllä täällä käsitellään paljon turhempiakin asioita. Ei niiralankulma tähän kaadu, tämä ei tee niille yhtään sen huonompaa mainetta, kuin niiden oma tekemättömyys! Eikö nykypäivänä saa enää suutua edes virtuaalisesti? OLis varmaan ollu parempi, jos olisin puhkonu nikun autoista renkaat?


    • onnini

      tyrkkää ovi ensin kiinni,: sähkölukko "laukeaa" ja pääset sisään.

      • vuokralainen

        mitä? Istumaan kylmässä saunassa. Ei kiitos:)


    • herra 47

      Taitaa olla valmis Julkulaan.

    • viihdettä

      tälläinen äänetön raivoaminen, tätä lisää... :D
      En kyllä ymmärrä miksi täällä ei saisi raivota, yleinen palstahan tämä on.
      Sympaattiat vuokralaiselle, palvelun tarjoaja on vastuussa homman toimimisesta.

      • MElla

        Perusteleppas sinä joka kirjoitit että vuokralainen=yhteiskunnan loinen? Kaikilla kun ei ole sitä työhön meno mahdollisuutta ja jotkut kun sattuu opiskelemaan että jokupäivä sinne töihin pääsisi...Oletko myös ajatellut että jos meinaa hommata oman talon, niin siihen tarvitsee aika paljon mammonaa ja kaikilla ei ole oikeuksia niin suuriin lainoihin, vaikka olisikin töissä!
        Taisitpa alunperinkin tarkoittaa tuon viestin vain niin että joku vetäisisi siitä herneet! Jos näin oli, oletpa todella vitsikäs ja jos näin ei ollut, niin oletpa todella tyhmä!!

        Mekin asumme nikun asunnossa ja on ollut ongelmia jääkaapin kanssa ja nyt saunankiukaan (meillä siis oma sauna) aina vaan käydään jotain säätämässä, mutta siltikään ei laitteet toimi. Maidot happani jääkaappiin jne. Edellisessä talossa, joka myös oli nikun ja juuri peruskorjattu oli sielläkin jos jonkinmoista huomautettavaa....Kyllä minä niin odotan että joku päivä saisi oman talon ja perunamaan...nämä kaupungin asunnot kun on mitä ovat, mutta minkäs teet kun ei parempaan ole vara?!

        Ymmärrän siis sinua vuokralainen!


      • jee
        MElla kirjoitti:

        Perusteleppas sinä joka kirjoitit että vuokralainen=yhteiskunnan loinen? Kaikilla kun ei ole sitä työhön meno mahdollisuutta ja jotkut kun sattuu opiskelemaan että jokupäivä sinne töihin pääsisi...Oletko myös ajatellut että jos meinaa hommata oman talon, niin siihen tarvitsee aika paljon mammonaa ja kaikilla ei ole oikeuksia niin suuriin lainoihin, vaikka olisikin töissä!
        Taisitpa alunperinkin tarkoittaa tuon viestin vain niin että joku vetäisisi siitä herneet! Jos näin oli, oletpa todella vitsikäs ja jos näin ei ollut, niin oletpa todella tyhmä!!

        Mekin asumme nikun asunnossa ja on ollut ongelmia jääkaapin kanssa ja nyt saunankiukaan (meillä siis oma sauna) aina vaan käydään jotain säätämässä, mutta siltikään ei laitteet toimi. Maidot happani jääkaappiin jne. Edellisessä talossa, joka myös oli nikun ja juuri peruskorjattu oli sielläkin jos jonkinmoista huomautettavaa....Kyllä minä niin odotan että joku päivä saisi oman talon ja perunamaan...nämä kaupungin asunnot kun on mitä ovat, mutta minkäs teet kun ei parempaan ole vara?!

        Ymmärrän siis sinua vuokralainen!

        jäkätijäkäti


    • Kakka-Housu

      vittu ketä kiinnostaa ku sä et pääse sinne vitun saunaan muuta semmoseen asuntoon jossa on jo sauna saatana äläkä tuu tänne itkee

    • Anonyymi

      Kyllä on ihme kun ei ole saatu järjestettyä miesten saunaa kuopioon.Saunoja on rannat täynnä mutta jos siellä rupeaa pari hempeilemään niin heitetään ulos törkeitten kirousten kera.

    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa käydä nikun asukkien, ripulipulien ja nistien jäljiltä saunassa, ties minkä taudin sieltä saa riesakseen...

      • Anonyymi

        Pikkupojat kilpaa kuseskelee joka nurkkaan. Ja isommatkin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe