oireeton raskaus

tuskastunut

Taas tätä samaa eli kuinka monelle on käynyt niin, et onkin raskaana vaikka oireita ei ole?? Mulla EI ole päänsärkyä, pahoinvointia, rintojen arkuutta, väsymystä tai mitään muutakaan. Kuukautiset vaan myöhässä. Testin tein edellisenä päivänä, kun menkkojen ois pitänyt alkaa ja negaa näytti! Yleensä kierto säännöllinen, joten ihmetyttää kun nyt 3 päivää myöhässä enkä viittis joka päivä tehdä testiä! =(

6

1558

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Tämä on lapsettomien palsta. Täällä on meitä aika monta, jotka ei ole koskaan saanut raskautumista vielä kokea, joten paha mennä sanomaan... Pikemminkin se menee aina niinpäin, että r-oireita kehittelee vaikka millä mitoin, kun oikein kovasti toivoo omaa vauvaa, mutta aina kuitenkin vaan pettyy.

• tuskastunut

Pahoittelen tyhmyyttäni! Laitan viestin siis myöstoiselle palstalle!

• ei oireita

Mullakin olis menkkojen jo pitänyt alkaa, mut eipä ala. Testasin (ehkä liian aikasin) mut nega. Toista testiä en edes jaksa tehdä, ku oon niin monta turhaa tehnyt. Odottelen vaan ja teen testin, jos tulee oireita. Kai ne ajatukset pitää ne menkat poissa...Pitäs yrittää olla ajattelematta. Taidan kokeilla kohta jo jotain hypnoosia, kun ei muuten näitä ovis?menkat?raskaus?? -asoita saa mielestään.

• sama juttu

raskauden oireettomuus ainoastaan hajuaistini oli tuolloin skarppi...eli pizza ällötti kun haistoin sen lihan tarkasti. Paha olo ei kylläkään ollut. :)

• joo

Halusin nyt vaan kommenttini tähän asiaan pistää elikkä jos norm.kierto yleensä ni ei sitä siltikään tartte heti sitä raskaustestiä tehdä kun menkat on päivän myöhässä!!!Noh ny on kolme mut enyvei oikeestikkin kannattaa vasta raskaustestitkin tehdä sitten vasta kun menkat on ollu noin parisen viikkoa myöhässä!!Ei millään pahalla mut näin se vaan on.Kokemusta asiasta löytyy.

• nursecat

no totaniinniin, itellä olis menkat myöhäs viikon, kaikki raskauden merkit olis , jos vain testi näyttäis positiivista. Yksityisellä tehty ultrakin sen todisti, ei raskautta. Taaskaan. Valeraskaus, kuten koirilla jotka liikaa saavat itseään kyhnyttää, ja luulevat olevansa raskaana. Clomifen ja terolut kuuria ollaan aloittelemassa, kun ne pirun menkat vain alkaisivat!!!!!!! onko keinoja millä ne saisi alkamaan???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59