Mielipiteitä noista tanssijoista.Onko tullut katsottua?Itse tykkäsin Katja Kannonlahden ja Jussi Väänäsen esityksestä.Olivat lavalla kuin kotonaan ja säteilivät.
Tanssii tähtien kanssa...
4
502
Vastaukset
Eipä kovin tarkasti tullut seurattua sitä ohjelmaa, vaan vähän sillai vaan sivusilmällä.
Tomi Metsäketo vaikutti aika tönköltä ja kankealta. Ei parhainmillaan ainakaan tuollaisesa tanssissa.
Markus Pöyhönen taas hallitsi ainakin lantioliikkeen hyvin :) Sensuelli pari sen naistanssijan kanssa ja vaikutti olevan ihan elementissään.
Katja Kannonlahden ja hänen parinsa esitys oli ihan kauniin ja sujuvan näköistä.
Keke Amstrongin tanssista ei jäänyt oikein mitään mieleen.
Jone Nikula yllätti positiivisesti. Oli hienoa nähdä ,että rockihemmo on myös oivallinen parkettien partaveitsi . Oli ihan siedettävän näköinenkin ,kun oli hiukset kiinni.
Sen entisen Miss-Suomen tanssi oli aika kökön näköistä. Aika mitäänsanomaton esitys.
Kristiina Elstelän ja hänen parinsa tanssissa oli tunnetta ja eläytymistä oikein kunnolla. heillä näytti synkkaavan erinomaisesti. Se oli hienoa katseltavaa.
Leena Harkimo parinsa kanssa taas oli päinvastainen ilmestys, eli kolhon oloista tanssia, ilman eläytymistä.- Saapas ja Kappas
Ei siis tullut ohjelmaa seurattua! Olin keikalla!
- Saapas ja Kappas
Saapas ja Kappas kirjoitti:
Ei siis tullut ohjelmaa seurattua! Olin keikalla!
siis yhdessä autossa mentiin ja tultiin, kun asuinpaikkojenmme väliä on vain pari kilsaa! Ja ollaan sukulaisiakin keskenämme! Saapas ajoi ja Kappas luki karttaa!
- Emppu
Saapas ja Kappas kirjoitti:
siis yhdessä autossa mentiin ja tultiin, kun asuinpaikkojenmme väliä on vain pari kilsaa! Ja ollaan sukulaisiakin keskenämme! Saapas ajoi ja Kappas luki karttaa!
olivat Jone Nikula, Markus Pöyhönen ja Katja Kannonlahti. Keken tanssipari (Helena ?) oli todella upean näköinen! Ihana puku ja hiukset. Ihan kateeksi kävi =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048819Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723208- 171684
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss78957- 65910