suojaus 12kk kestovahaus yhdessä yössä ha 400e valtuutettu dinitrol suojaamo
www.akhuolto.com
20
6735
Vastaukset
- nopea aikataulu
Kun auto pestään ja kuivatetaan kunnolla.
Eipä noissa asioissa aikataulun nopeudella kannata alkaa kehumaan vaan päinvastoin.- www.akhuolto.com
jep kun auto on purettu ja pesty huolella me saadaan auto kuivumaan maalaus uuniin,tämä toimenpide nopeuttaa huomattavasti kuivumista ja näin asiakkaan ei tarvi olla ilman autoa perinteista kolmea vuorokautta!!!!
- jaska
www.akhuolto.com kirjoitti:
jep kun auto on purettu ja pesty huolella me saadaan auto kuivumaan maalaus uuniin,tämä toimenpide nopeuttaa huomattavasti kuivumista ja näin asiakkaan ei tarvi olla ilman autoa perinteista kolmea vuorokautta!!!!
voin kokemuksesta sanoa että kiirettä pukkoo. milleepä muuten kuivootte kotelot?
- www.akhuolto.com
jaska kirjoitti:
voin kokemuksesta sanoa että kiirettä pukkoo. milleepä muuten kuivootte kotelot?
paineilmalla kuivataan palkit, lehtipuhaltimella pohja ja uuniin.itse ruiskutukset vie aikaa n.tunnin ja aineet ovat säänkestäviä heti!ja asiakas saa tulla itse tutkimaan pohjan ja palkit jos niin haluaa
- dinitrol
paineilmalla kuivataan palkit, lehtipuhaltimella pohja ja uuniin.itse ruiskutukset vie aikaa n.tunnin ja aineet ovat säänkestäviä heti!ja asiakas saa tulla itse tutkimaan pohjan ja palkit jos niin haluaa
tunnissa tulee vaan hutiloitua! onko sfs lupia?
ammattimiehellä menee useampi tunti kun työ tehdään kunnolla. - www.akhuolto.com
dinitrol kirjoitti:
ammattimiehellä menee useampi tunti kun työ tehdään kunnolla.luvat ok!seitsemän vuoden kokemuksella voin vain ihmetellä miten ruiskutuksissa voi mennä yli tunti?täytyy olla suuttimet tukossa,kaaviot hukassa,nosturi rikki ja muutenkin huonopäivä? ja niinkuin sanottua asian saa tulla itse toteamaan!!!
- dinitrol
luvat ok!seitsemän vuoden kokemuksella voin vain ihmetellä miten ruiskutuksissa voi mennä yli tunti?täytyy olla suuttimet tukossa,kaaviot hukassa,nosturi rikki ja muutenkin huonopäivä? ja niinkuin sanottua asian saa tulla itse toteamaan!!!
mitkä luvat? dinitolin aineet löytyy, mutta takeita ei ole työn laadusta.
hinnalla eikä nopeudella ei yleensä kannata mainostaa. laatu kärsii.. tosi on. - porailia
luvat ok!seitsemän vuoden kokemuksella voin vain ihmetellä miten ruiskutuksissa voi mennä yli tunti?täytyy olla suuttimet tukossa,kaaviot hukassa,nosturi rikki ja muutenkin huonopäivä? ja niinkuin sanottua asian saa tulla itse toteamaan!!!
Puratko takakontin sivuverhoilut irti,vai kaavion mukaan reikää peliin?
- miksikö
porailia kirjoitti:
jos sen tuntiin tekee niin miksi se maksaa 400e?
- www.akhuolto.com
porailia kirjoitti:
eli.olemme valtuutettu dinol suojaamo.se niistä luvista!laadun voi tulla tarkastamaan/tarkastuttaa esim:toisella asemalla tai maahantuojalla ja mitä mainostamiseen tulee niin yleensä mainostetaan hintaa,laatua ja nopeutta ja parhaita aineita mitä maa päällään kantaa? suojauksissa ei enään porata reikiä ellei ole ihan pakko? eikä suojata myöskään koko kylkiä vaan saumat ja niiden ympäristö!mutta aine on niin ohutta ja tulee niin hienona sumuna kovalla paineella että pöllyää yleensä isolle alueelle
- ak.huolto
eli.olemme valtuutettu dinol suojaamo.se niistä luvista!laadun voi tulla tarkastamaan/tarkastuttaa esim:toisella asemalla tai maahantuojalla ja mitä mainostamiseen tulee niin yleensä mainostetaan hintaa,laatua ja nopeutta ja parhaita aineita mitä maa päällään kantaa? suojauksissa ei enään porata reikiä ellei ole ihan pakko? eikä suojata myöskään koko kylkiä vaan saumat ja niiden ympäristö!mutta aine on niin ohutta ja tulee niin hienona sumuna kovalla paineella että pöllyää yleensä isolle alueelle
selostus suojauksestaniin koko toimenpide vie vuorokauden ja maksaa yleensä noin 700-1000e meillä tarjouksessa nyt 400e maalla on maalaisten hinnat?? kotisivuille tulossa suojauksesta lähipäivänä perinpohjainen
- dinitrol
ak.huolto kirjoitti:
selostus suojauksestaniin koko toimenpide vie vuorokauden ja maksaa yleensä noin 700-1000e meillä tarjouksessa nyt 400e maalla on maalaisten hinnat?? kotisivuille tulossa suojauksesta lähipäivänä perinpohjainen
tkd käsittely voi maksaa tuon 700-1000
montako autoa vuodessa suójaatte?
tuleeko käsittelyssä sisäpuhdistus myös?
puratteko lokarit pois. peräkontin verhoilut?
mitkä aineet?
ml? metallic? - .akhuolto.com
dinitrol kirjoitti:
tkd käsittely voi maksaa tuon 700-1000
montako autoa vuodessa suójaatte?
tuleeko käsittelyssä sisäpuhdistus myös?
puratteko lokarit pois. peräkontin verhoilut?
mitkä aineet?
ml? metallic?niin hinta sisältää vuoden pinnoitteen dinitrol käsittelyn ja meillä 400e ei 700-1000e.kyllä puretaan sisälokarit ja ym:t muovit pohjasta. jarrut folioidaan samoin osa pakoputkesta verhoilut puretaan merkkikohtaisesti jos tarvitsee aineet 1000 ja 2000
- JGF
dinitrol kirjoitti:
ammattimiehellä menee useampi tunti kun työ tehdään kunnolla.Ei muuten ole kyseisellä firmalla sfs-lupia,jos niistä puhutaan.Asian voi tarkastaa www.sfs-sertifiointi.fi
- Tutkittu
Ei teillä mitään sfs-lupia ole,jos edes tiedät mikä se on?
- www.akhuolto.com
JGF kirjoitti:
Ei muuten ole kyseisellä firmalla sfs-lupia,jos niistä puhutaan.Asian voi tarkastaa www.sfs-sertifiointi.fi
kiitos kannatuksesta!itsellä henkilökohtaisesti ei ole sfs.mitä tarkoittaa valtuutettu dinol liike?(tämä liike suorittaa valvotusti ruosteenestokäsittelyt sfs-standardin mukaisesti aineilla 4086 ja 4087 ja sfs-4085 standardin mukaisesti! valtuuttaja dinol) ja edelleen sen laadun voi tulla itse toteamaan
- dinitrol
kiitos kannatuksesta!itsellä henkilökohtaisesti ei ole sfs.mitä tarkoittaa valtuutettu dinol liike?(tämä liike suorittaa valvotusti ruosteenestokäsittelyt sfs-standardin mukaisesti aineilla 4086 ja 4087 ja sfs-4085 standardin mukaisesti! valtuuttaja dinol) ja edelleen sen laadun voi tulla itse toteamaan
valtuutus sisältää vain kyseiset aineet. ei sitä miten työ tehdään.
sfs lupa tarkoittaa sitä että puolueeton tarkastaja tutkii autojen suojauksen pistotarkastuksena ainakin 2 kertaa vuodessa.
puutteita ei saa löytyä suojauksesta eikä työn laadusta, välineistä. lupa muuten lähtee. - JGF
dinitrol kirjoitti:
valtuutus sisältää vain kyseiset aineet. ei sitä miten työ tehdään.
sfs lupa tarkoittaa sitä että puolueeton tarkastaja tutkii autojen suojauksen pistotarkastuksena ainakin 2 kertaa vuodessa.
puutteita ei saa löytyä suojauksesta eikä työn laadusta, välineistä. lupa muuten lähtee.Että valtuutettu- ja sfs-lupa ei taida olla sama asia. Tuossahan se selviääkin edellisessä viestissä.
- niin ei tuu harmia
JGF kirjoitti:
Että valtuutettu- ja sfs-lupa ei taida olla sama asia. Tuossahan se selviääkin edellisessä viestissä.
siis ansatielle missäliekään
- 222222222222222
niin ei tuu harmia kirjoitti:
siis ansatielle missäliekään
Kun täällä selittelee ruostesuojauksiaan.Ollut alalla vähän tai on lapsellinen.
Itsellä 15v kokemus ja ei tulis mieleenkään tulla tänne söpöttään töitä.Raskas ja myrkyllinen ala tekijälleen.Lähes kaikki tekijät kuolee alta 60v .Palveluammatti jossa ei tarvitse eläkkeistä haaveilla.Yritä saada hyvä hinta ja tee kunnon työ kun ei vielä esim ,syöpä joka vie monen.Varsinkin koteloaineen sumu eritttäin petollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844