PMMP PARAS!!

ÄIJÄ20V

PMMP on paras suomalainen yhtye apulannan kanssa.Täydellistä musiikkia täydellisen huumrintajun omaaviltanäteiltä muijilta.Kaikki ei näköjään täälläkään oo tajunnu paulan ja miran läppää...

10

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomineito

      tosiaan!

      • TANGENTIINA

        Pimut on kyllä todellakin mahetsuja.
        Parempaa tyttöbändiä olekaan. :D

        Juu-u ja APULANTA kans on tosi hyvä!!!
        rokrok.


    • Agathe

      Älä nyt edes leikilläs vertaa pmmptä ja Apulantaa keskenään!!! Wirtanen tekee ite biisit, samoin Sipe tekee musaa, pmmp kai lentää covereitten siivillä!

      Ainakin Pikkuveli on alkuperäisenä ehdottomasti aidompi. Pmmpn käsissä siitä on tullut yhdentekevä renkutus, kuten rusketusraidat jne. jne. jne. .............

      • Ne tekee ihan itse biisinsä mun tietääkseni. Paitsi pikkuveli biisi on coveri.


      • jaajaajaa

        tytöt tekee biisit jorin kaa... on niillä kaks coveria: pikkuveli ja puolet mikkitelineestä on mun.


      • sniifs

        Jep jep, Agathe kaipaa ystäviä ja parhaiten niitä saa haukkumalla muita?

        PMMP tekee laulunsa itse.
        Miksi kommentoit asiaa josta et selvästikään tiedä mitään?


      • niinkö ?

        PMMP tekee itse kaikki biisinsä. Sanoitukset, melodiat ja kaikki. Jori Sjöroos on tuottaja. PMMP laulaa myös covereita, kuten Säpinää, Mikkitelineestä on puolet minun, Pikkuveli jne. PMMP on itsessään loistavaa musiikkia. Jos joku ei pidä lapsellisista naisista, niin ei PMMP ole hyvä. Kaikki kun eivät tajua Paulaa ja Miraa... Parempia ihmisiä saa etisä. Ja mitä julkkuja. Jos vertaa Irinaan tms. Tytöt naureskelevat ja juttelevat ja ovat ERITTÄIN kohteliaita. Kaikki julkut eivät arvosta fanejaan niin paljon...


    • 28m

      kyllä apis, pmmp ja zen cafe on aivanmahtavia.
      kesällä vois olla omat festarit näillä bändeillä.

    • pmmp- fani

      Paula Vesala ja Mira Luoti on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Hyvii!!!!!!!!!!!!! Ei löydy maapallon päält yht hyvii! Vai uskaltaax joku väittää vastaa????
      Se joka väittää nii ilmottautukoo!!!!!!!!!!
      T. mulle ei ryttyillä
      aika ei kuole tappamallakaan.... joutsenetkin jäätyy kiinni jaloistaan

    • nannnah

      PMMP vaan on niiiin PARAS!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe