mita mielta olette voittaako Queen beatlesin ylipaatansa musiikissa?? itse luin joltain queenin sivuilta nain: Queen crashed beatles again! tai jotain tuohon viitaavaa.
Voittaako Queen beatlesin?
7
915
Vastaukset
- Sammy who was low
Kyllä minun mielestäni voittaa, sillä Queenin musiikki on monipuolisempaa. Vaikka he eivät olleet aivan samanlaisia yllättäjiä mitä Beatles aikanaan, on heidän uransa kaksi kertaa pidempi.
Tietenkin Queen The Beatlesin voittaa.
- "#¤%&/
tekee teidän äitien queenit.
- ....no
enpä tiedä, kumpi voittaa, jos voittaa ollenkaan. Itse kuuntelen/fanitan molempia bändejä. Taytyy kuitenki pitää mielessä, että noi bändit toimi eri aikana ja oli molemmat aikakautensa kärkijoukoissa. Musaki on molemmilla niin erilaista kuitenki, tekniikkaki oli kehittyny varmaan vähä eteenpäin Queenin kulta-aikaan mennessä ym ym. Täähän on vähä sama ku vertais vaikka Bachia ja jotain hevibändiä keskenään (tosin niiden välinen aika on useempi sata vuotta). Täysin erilaista musaa, mutta kuitenki kaikki hevitilut löytyy Bachin teoksista. Ainaki melkein kaikki... ;)
Kun kerta Beatlesilla oli ja on hurjan suuri vaikutus sen jälkeiseen musaan (esim. heviin ja progeen ja kaikkeen), niin on varmaan Queenkin ottanu jotain vaikutteita Beatlesilta, niin ei niitä voi oikein verrata. Mutta mun mielestä molemmat on ihan yhtä hyviä.
- mutta
Beatlesit teki parempia biisejä. Molempien yläpuolelle nousee kevyen musiikin puolella ehkä vain Prince: se on kutakuinkin Freddien veroinen laulaja, parempi kitaristi kuin Brian May ja ainakin yhtä hyvä biisintekijä kuin Lennon&McCartney. Tsekatkaa vaikka levyltä Prince and the new power generation löytyvä kappale 3 chains of gold, joka on täydellinen Queen-pastissi, kuninkaallisempi kuin Queen itse.
- Queen-Forever
Kyllä, Queen voittaa Beatlesin MINUN mielestäni, siis minä ainakin pidän enemmän Queenista!:) Eikä Beatles loppujen lopuksi edes ollut kovin paljoa kuuluisampi kuin Queen, vaikka niin yleisesti luullaankin.
Mercurylla oli valtavasti karismaa, hänellä on mahtava ääni, hän sävelsi hyvin ja hän osasi miellyttää yleisöä. Hän pysyi ajan hengessä mukana ja oli suvaitsevainen. Ja silti vain ihminen:D
Mutta kyllä, Queen voittaa Beatlesin monissa asioissa:] - Hannie
Tämä on tietysti ihan oma mielipiteeni, mutta monipuolisuudessaan Queen on aika lyömätön. Tuotantoa voisi tutkia ja penkoa ja meditoida varmaan elämänsä, vaikka ei edes pitäisi musiikista. Mielettömän älykästä, haastavaa ja koskettavaa materiaalia kaikkineen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144383
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831662Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641498Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003