Citroen korjaamo Lahdessa?

Pade

Moi!

Onko muita korjaamoja kuin Veho lahdessa jotka
on erikoistuneet Sitikkaan?

23

7225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jekku

Ci-Parts Sopenkorvesta Mestarinkadulta puh.03-7818001 ja Citikka Make Ahtialasta puh:03-7565580.

• Jekku

Meinas unohtua tuo Yli-Malmi Puh. 03-7302767.
      Missä lahdessa on Henkilöauto Veho?

• jl

sitä voin oman kokemuksen pohjalta suositella

• ilman

ja ylimääräistä rahaa niin sitten yli-malmi on oiva paikka.Mä en vieläkään ole toipunut kansiremontista.2 kk ja 890euroo.Siis pelkkä kannen vaihto.Esim. virranjakajan vaihto 80 euroa.Nyt on käytetty CI-partsissa ja on ainakin tähän asti pelannu yhteityö.Ja se merkkikorjaamo on Mega-auto.

• Anonyymi
        ilman kirjoitti:

ja ylimääräistä rahaa niin sitten yli-malmi on oiva paikka.Mä en vieläkään ole toipunut kansiremontista.2 kk ja 890euroo.Siis pelkkä kannen vaihto.Esim. virranjakajan vaihto 80 euroa.Nyt on käytetty CI-partsissa ja on ainakin tähän asti pelannu yhteityö.Ja se merkkikorjaamo on Mega-auto.

Normimeininki siellä puljussa.

• Anonyymi

CMA autohuolto Lahessa! Hyvää työtä ja ystävällistä palvelua!

• Anonyymi

Kallis paikka verrattuna kokeneesen yli-malmiin.

• Anonyymi

CMA autohuolto lahessa on kallis palvelu on surkeaa ja työn laatu surkeaa

• Anonyymi

Voiko tuonne CMA liikkeeseen oikeasti mennä? Nyt olen odottanut jo 21 vuotta vastausta johon voisi luottaa, mutta odotus näemmä jatkuu edelleen?

• Anonyymi

Ei voi mennä. Ikävä kyllä joudut vielä odottamaan.

• Anonyymi

Voi mennä, heidän nettisivullaan lukee että "Meiltä ajetaan tyytyväisinä kotiin. Autot ovat kunnossa, aikataulut pitävät ja työn laatu on kohdallaan."

Joten hyvältä vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mennä, heidän nettisivullaan lukee että "Meiltä ajetaan tyytyväisinä kotiin. Autot ovat kunnossa, aikataulut pitävät ja työn laatu on kohdallaan."

Joten hyvältä vaikuttaa.

Heidän nettisivuillaan lukee " rahat vievät autolle eivät tee mitään":) asiakkaan kommentti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joten hyvältä vaikuttaa.

Jos hoitaisit yrityksen asian hyvin tarvitsisiko täällä kirjoitella tuommoista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joten hyvältä vaikuttaa.

Voiko sieltä ajaa toimivalla autolla siis pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heidän nettisivuillaan lukee " rahat vievät autolle eivät tee mitään":) asiakkaan kommentti

Ei enää ikinä cma autohuolto lahti

• Anonyymi

CMA autohuoltoon en veis edes anoppia.

• Anonyymi

Ylimalmi citikkakorjaamo Lahti.

Jää muutama osa asentamatta.
      Ja hintataso noussut.

En vie enää.

• Anonyymi

Aikaisemmin parempia kokemuksia

• Anonyymi

CMA autohuolto Lahessa! Täyttä paskaa!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jos on vakuutukset kunnossa ja autossa kallis korjaus edessä, saa tuolla tavalla kätevästi uuden toimivan kulkupelin. . Vastinetta vakuutus maksuille nääs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on vakuutukset kunnossa ja autossa kallis korjaus edessä, saa tuolla tavalla kätevästi uuden toimivan kulkupelin. . Vastinetta vakuutus maksuille nääs.

En kai syyllisty mihinkään rikokseen jos teen näin? Onko rikos viedä tuollaiseen korjaamoon auto?

• Anonyymi

Citikkakorjaamo YLI-MALMI on todella kallis paikka eikä vaikuta olevan tietoa jostain Citikan yksinkertaisesta tyyppiviasta jonka toinen (ei Citíkka-) korjaamo tiesi heti ja korjasi nopeasti ja huomattavasti halvemmalla.
      Yli-Malmi ei jatkoon!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2425
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe