hei! kaipaisin kokemuksianne Diane Nova e-pillereistä: Söin vuoden yasminia seurustellessani ja nyt lopetin seurustelun ja ongelmaksi tuli raha. En kuitenkaan halua lopettaa pillereiden syömistä akneihon ja epäsäännölisten sekä kivuliaiden kuukautisteni takia. Lääkärissä kun kävin hän ehdotti että vaihtaisin Diano Novaan joka oli halvempi ja sopi ankeihon hoitoon. Tässä hieman taustoja Diane Novasta keräilin ja huolestuin hieman haittavaikutuksista. Eli mitä teille on tullut ja kuinka pahoja haittavaikutukset ovat olleet? Pitää varmaan huomioida nuori ikänikin (17). Olisin iloinen jos saisin apua pelkooni :)
kokemuksia diane novasta??
Pilleri merkkiä vaihtava
6863
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
mulla ei ole kokemusta Yasminista mutta oon syony Dianeja akneen, hkäisyyn ja kivuliaiden/runsaiden kuukautisten hoitoon ja auttanut noihin kaikkiin loistavasti! Itse oon tyytyväinen. No mulla oli aluks jtn sivuvaikutuksia, välivuotoa (kesti n. pari viikkoa) ja sitten kolmannen liuskan aikana hieman ärtyisyyttä, mut sitten ne meni ohi, niin kuin ohjeissakin lukee että aluksi voi esiintyä jotain oireita, mut sitten kun keho tottuu niin ne yleensä loppuu. Mut ei ne edes ollut kovin häiritseviä. Toisaalta jos Yasmin sulle sopii hyvin ja auttaa akneen, niin ei ehkä kannata vaihtaa, mutta toisaalta voit tietenkin kokeilla. Ainakin akneen Dianet auttaa kuulemma paremmin. Itse oon ollut tyytyväinen. Ei kannata etukäteen pelätä sivuvaikutuksia, koska eihän ne kaikille tule!
Olen käyttänyt Diane Novaa noin neljä vuotta, ja hyvältä tuntuu. En ole havainnut sivuvaikutuksia, ja ihokin pysyy kunnossa. Joten voin sanoa että siitä vaan!
ole tullut ainakaan mulle tosta Diane Novasta. Ei mulle tullu sivuvaikutuksia, vain hyviä vaikutuksia; ihon parantuminen (kestää alussa n. 2-3kk ennenku alkaa tehota ihoon), rinnat kasvaa yhen kuppikoon ja tulee säännölliset menkat. Ja oon syöny niitä 16-vuotiaasta.
Tulee vaan täältä palstoilta semmonen olo, että melkein kaikille tulis jotain sivuvaikutuksia, mutta se johtuu siitä, että ihmiset kirjoittelee useammin ongelmatilanteissa kuin silloin, jos kaikki on hyvin..
Ei ole mullekaan tullut mitään huomattavia sivuvaikutuksia. Oon lihonut pillerien aloittamisen jälkeen, mutta syytän siitä enemmän liikunnan puutetta ja huonoa ruokavaliota.. oma vika :) Finnit on vähentyny, mitä nyt just ennen menkkoja pari ärhäkkää yksilöä pukkaa sinnikkästi ihon läpi. Diane Novia haukutan ihan suotta, mutta tietty jokainen reagoi yksilöllisesti kaikkiin lääkkeisiin.
http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=asiaa;action=display;num=1130350492;start=
Olen syönyt Diane Novia jo useamman vuoden, eikä sivuvaikutuksia ole ollut. Iho on siisti, kuukautiset tulevat ajallaan ja vuotomäärä on pieni, painokin laski hieman. Jos tahdot päästä vielä halvemmalla, vaihda Cypretyliin. Se on täysin sama lääke, mutta siis vieläkin edullisempi ja sen saa samalla reseptillä.