Kello oli jo puoli yhdeksän enkä ollut päättänyt mitä puen päälleni. Kuitenkin myöhästyisin koulusta, olihan sinne matkaa reilut seitsemän kilometriä ja piti kävellä. Päätin pistää päälleni farkut ja t-paidan. Söin lennossa leipäni ja join hieman vettä. Sitten kiiruhdin kouluun.
Juupa juu... Kello oli jo viisi yli yhdeksän. Koulu alkoi viisi minuuttia sitten ja matkaa oli vielä kilometri. En pitänyt kiirettä.
Olin koulussa puoli kymmeneltä. Valehtelin käyneeni hammaslääkärissä.. Otin bilsan kirjat esille ja rupesin kuuntelemaan tylsää Harold Mäkikuntaan opetusta.
Jatkakaa!
Reetan päiväkirja
Nipsuliinu
1
270
Vastaukset
- Muumi-nipsu
Päivä kului nopesti ja nyt oli ruokailu. Ruokana oli
pinaattiohukkaita. Näin pöydän alla sniperin. Otin sen ja tapoin reksin ja opettajat. Pakenin aseistettuna koulusta ja linnoittaudun omaan kotiini poliiseja karkuun. Poliisit pyysivät minua tulemaan ulos. Kului viisi tuntia ja olin tehnyt päätökseni.
Ammun itseni. Otin haulikon ja tähtäsin aivoihini. Ammuin. Luoti lävisti pääni ja tunsin tuskaa, kunnes tunsin loppuni tulleen.
THE END
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810