Vaimo valittaa

iskä useammassa polvessa

Vaimo se jaksaaa valittaa. Olin kuulemma eilen ostanut lapsille vääriä makeisia. Aina kun teen jotakin, niin pitäisi tehdä jotakin muuta. Mikään ei tunnu olevan oikein. Oli yhtenä iltana lähdössä turvakotiin kun olimme mykkäkoulua, tai siis minä olin mykkänä. Ei voinut lähteä kun ei saanut lapsia väkisin raahattua mukaan (lapset halusivat olla kotona). Onko minun vaimoni jotenkin ainutlaatuinen vai pimahtaako muidenkin vaimot samallatavoin?

16

4983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainutlaatuinen.

      eikä varmaan ainoa laatuaan, meiltä pimahtanut jo kaksi, eli kyllä nuo asiat ovat vaimojen valuvika joka juttujen perusteella yhä vaan lisääntyy ja pahenee.

    • Isoäiti useammassa polvessa

      "Lopeta jo tuo mykkäkoulu".Tiedätkö, että mykkäkoulu on yksi julmimpia vallankäytön muotoja, henkistä pahoinpitelyä. Se ei ole riitelyä lainkaan. Se tuhoaa parisuhdetta tehokkaasti, luottamusta hävittämällä.

      Riidellessä keskusteluyhteys on olemassa, vaikka ei rakentavasti. Keskustelu, kuuntelu,asioista yhdessä sopiminen on ainut tie ongelmatilanteiden ratkaisemiseksi. Vaimosi ja oma valituksesi kertoo ulkopuoliselle sen, että suhteenne kaipaa korjaamista.
      Olette molemmat vastuussa ja toisen syyttelyllä vain paetaan omaa vastuuta.
      Lapsenne kärsivät, kyvyttömyydestänne sopia asioista.
      Näin sanon sinulle, minä vanha nainen ja toivon avioliittoonne iloa ja onnea.

      • 17652

        Miksi kommunikoda selllaisen eläjän kanssa. Joka ei ymmärrä sitä, että me miehetkin halutaan parasta lapsillemme. Riippu täysin kuun asennosta olemmeko ihania tai täysiä ymmärtämättömiä paskiaisia. Miehen pitäisi olla ajatuksenlukija ja tutustunut naisen ajatusmaailmaan niin tarkasti, että tietäisimme mitä pitäisi tehdä. Joten Itse pidän turpani kiinni silloin kun tilanne on sellainen että haukotellakkaan ei voi kun se tulkitaan vittuiluksi tai epähuomioksi.


      • Molla
        17652 kirjoitti:

        Miksi kommunikoda selllaisen eläjän kanssa. Joka ei ymmärrä sitä, että me miehetkin halutaan parasta lapsillemme. Riippu täysin kuun asennosta olemmeko ihania tai täysiä ymmärtämättömiä paskiaisia. Miehen pitäisi olla ajatuksenlukija ja tutustunut naisen ajatusmaailmaan niin tarkasti, että tietäisimme mitä pitäisi tehdä. Joten Itse pidän turpani kiinni silloin kun tilanne on sellainen että haukotellakkaan ei voi kun se tulkitaan vittuiluksi tai epähuomioksi.

        On ihan pakko kommentoida. Ensinnäkin, teillä miehillä ei ole HAJUAKAAN, millaisia tunnemyrskyjä naiset joutuu hormonien heittelyn vuoksi kärsimään! Ja toiseksi, ei niitä pysty kontrolloimaan, jos joku ärsyttää niin sit ärsyttää. Ei sitä itsekään tunnekuohuissaan tajua mistä se johtuu. Vasta jälkeenpäin tulee mietittyä, et mitähän tapahtui. Kulloinkin käsittelyssä oleva asia voi olla mitättömän tuntuinen (varsinkin miehestä) mutta naiselle merkittävä asia. Kyllä itsekin puolustautuisit jos vaimosi vähättelisi työhuoliasi tai sinulle rakasta harrastustasi. Vähättelemällä vaimolle tärkeä asiaa vaan provosoit häntä ja saat aikaiseksi suuremman raivon tai nalkutuksen. Jos tuntuu, että et pysty "haistelemaan" millä tuulella vaimosi kunakin viikkona kuukaudessa on, pyydä häntä merkitsemään kalenteriin, koska on myrskyvaroitus voimassa. Sitpähän osaat varautua. Eikä vaimo sulle kiusallaan kiukkua, satut vaan olemaan rakkain henkilö jolle kaiken pahan olon voi purkaa. Ja jos vaimosi on päivän lapsen/lapsien kanssa, voi hän olla väsynyt tai vaikka vaan nälkäinen ja siksi kiukkuinen kun ei ole ehtinyt omia tarpeitaan tyydyttää lasten kanssa touhutessa. Jos tiedossasi on aika, jolloin vaimoa eniten kiukuttaa, voit varautua ja myötäillä häntä parhaasi mukaan. Kun annat hieman myöten, niin se palkitsee sinut kyllä. Jos vaikka vaimo sanoo tekemättömistä töistä, sano hänelle, että "huilaan nyt hetken omissa oloissani" ja laitat sitten paikat kuntoon. Oletko kuullut sanonnan "If the wife isn't happy, nobody ain't happy" ? Pitää paikkansa, mutta jos vaimosi ei ole mihinkään tyytyväinen koskaan, niin sit pitää ottaa asia puheeksi ja selvittää ongelmat. Ei pomottaminenkaan oikein ole.


      • oikeen tosissaan
        Molla kirjoitti:

        On ihan pakko kommentoida. Ensinnäkin, teillä miehillä ei ole HAJUAKAAN, millaisia tunnemyrskyjä naiset joutuu hormonien heittelyn vuoksi kärsimään! Ja toiseksi, ei niitä pysty kontrolloimaan, jos joku ärsyttää niin sit ärsyttää. Ei sitä itsekään tunnekuohuissaan tajua mistä se johtuu. Vasta jälkeenpäin tulee mietittyä, et mitähän tapahtui. Kulloinkin käsittelyssä oleva asia voi olla mitättömän tuntuinen (varsinkin miehestä) mutta naiselle merkittävä asia. Kyllä itsekin puolustautuisit jos vaimosi vähättelisi työhuoliasi tai sinulle rakasta harrastustasi. Vähättelemällä vaimolle tärkeä asiaa vaan provosoit häntä ja saat aikaiseksi suuremman raivon tai nalkutuksen. Jos tuntuu, että et pysty "haistelemaan" millä tuulella vaimosi kunakin viikkona kuukaudessa on, pyydä häntä merkitsemään kalenteriin, koska on myrskyvaroitus voimassa. Sitpähän osaat varautua. Eikä vaimo sulle kiusallaan kiukkua, satut vaan olemaan rakkain henkilö jolle kaiken pahan olon voi purkaa. Ja jos vaimosi on päivän lapsen/lapsien kanssa, voi hän olla väsynyt tai vaikka vaan nälkäinen ja siksi kiukkuinen kun ei ole ehtinyt omia tarpeitaan tyydyttää lasten kanssa touhutessa. Jos tiedossasi on aika, jolloin vaimoa eniten kiukuttaa, voit varautua ja myötäillä häntä parhaasi mukaan. Kun annat hieman myöten, niin se palkitsee sinut kyllä. Jos vaikka vaimo sanoo tekemättömistä töistä, sano hänelle, että "huilaan nyt hetken omissa oloissani" ja laitat sitten paikat kuntoon. Oletko kuullut sanonnan "If the wife isn't happy, nobody ain't happy" ? Pitää paikkansa, mutta jos vaimosi ei ole mihinkään tyytyväinen koskaan, niin sit pitää ottaa asia puheeksi ja selvittää ongelmat. Ei pomottaminenkaan oikein ole.

        Tekstistäsi saa kuvan että miehen pitäisi olla varpaillaan kokoajan ja `haistella´ vaimonsa mielialoja. Joillekin kotiäideille ei ole olemassa muutakuin minä, minä itse ja MINÄ!!
        Kunhan vain minä saan, nyt, heti, tänne nopeasti. Ja toiseksi, teillä naisilla ei ole HAJUAKAAN kuinka meitä miehiä vituttaa tuo nalkuttaminen tyhjänpäiväisistä asioista.


    • kuriin!!!!

      akat alistaa ja haluaa komennella miehiä. EIKUN LUU KURKKUUN JA HETI!
      Ämmät haluaa hallita ja alistaa. Lopeta sellanen... älä ole nahjus!

    • aaa

      tuttu juttu. samat asia tääläkin. aina muistutamassa, ruoka jääkapissa,pese hampaat jne. lista jatkuisi a4 arkin verran. taatusti naiset luulevat olevansa korvaamatomia lasten hoidossa. hyvä keino olla komentoimatta naisen ajatuksia. ei muuten takaa rauhallisia iltoja.nepimahtaa keran kuusa ainakin. ainut keino selvitä keksiä joku harastus voi lähteä kotoa pakoon.vanhemiten ne on hyviä keksimään syitä pääkipu ,jne a4 arkki taas (vallan pökitämistä)

    • mahtas vaimos tarvita jotaki tohtoria päänsä selvittämisee

    • KaiS

      Minä olen nainen ja mun mies on kotiisä. Ongemat ihan samalaiset kui sinulla. Kaikki mitä teen tai olen tegemättä on väärin.

    • 30v pari

      meillä ei oo tiskikonetta ja saan valituksia liian vähästä tiskiaineesta ja huonosta pesusta . raakaa kanaa / lihaa käsitellyt veitset ei kuulemma ole tarpeeks puhtaita millä lie sit mittaa kun ei likaa näy..tää tiskaus kiikastaa ehkä eniten.

      toinen että muksut on enempi äidin perään ja kun en saa niitä useinkaan houkuteltua puoleeni olen siis jämäkämpi kasvattaja niin saan kuulla niiden hoitamiseen osallistumattomuudestani.

      • ...

        Että joku nykypäivänä tiskaa vielä käsin???


      • 47v mkohta mummo
        ... kirjoitti:

        Että joku nykypäivänä tiskaa vielä käsin???

        että joku vielä nykypäivänä kävelee tai pesee ilmana sähköhammasharjaa??????


      • Käsipesu

        No miksette ole jo hankkineet astianpesukonetta?


    • kaapin paikka

      Eroa jo...outo eukko sulla.Toivon että lapset eivät ole äitiinsä tulleet-

    • H_llaN

      No voi voi hellanlettas sentään, kun joku antaa vähän kritiikkiä. Mites muuten pärjäät työpaikalla? Juoksetko vessaan itkeen jos joku valittaa? Onneks suomi ei oo sodassa tällä hetkellä eikä suomen puolustus oo sunkaltaisten varassa.

      • Reservin itkupilli

        "antaa vähän kritiikkiä" = uhkaa viedä lapsesi pois luotasi
        Minusta sanomasi on aikamoista vähättelyä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe