Onko kellään kokemuksia em. autoista. Perhe kasvaa ja nykyinen auto pitäisi vaihtaa suurempaan. Koeajosta en saa ratkaisevaa eroa em. autojen välille. Riittääkö 1,6 kone? Onko em. autoista muuten todellista apua tilaongelmaan ts. ovat ne "tila-autoja" muutenkin kuin nimeltään? ;)
Scenic vai Picasso?
3
1351
Vastaukset
- Renu
Juuh...olen ajanu työni puolesta sekä 1.6litrasella että sitten tuolla uudella 1.9 cDi common rail suorasuihkutus diiselillä ja täytyy sanoa että ¨se diesel on tosi hyvä!
Kyllä se 1.6 nenkin riittää hyvin.. Ei oo ollu mitää valittamista... molemmat autot ovat todella hyvin pelanneet ja kulutus on ollut todella alhainen...Meni muuten bensarosvo Zafira vaihtoo...Ei sopinut firman imagoon että Zafira oli puolet viikosta korjaamolla...- nnn
ostin sellaisen...en scenickiä
- A.G.
Minulla on jonkin aikaa ollut Scenic 1,6 litran moottorilla. Moottori riittää hyvin, mutta jos perheesi kasvaa, niin riittääkö tavaratila? Minusta se on aika pieni. Scenic on korkeutensa puolesta "tila-auto", ei se minusta muuten ole sitä. Äänieristyksessä olisi toivomisen varaa. - Periaatteessa kokemukset ovat positiivisa. Näppärä pysäköidä, kiihtyvyys on riittävä, ja näkyvyys on korkealla istumisen takia erinomainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k583712On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712328Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281648Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761477
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561042Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681002Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40899