Täähän on kiva että Matti Nykäselle on omistettu ihan oma sivu. Sehän kivaa , mutta kun Toni Halmeen sivua en löytänyt. Pitääkö mennä vessanpöntölle tuulettamaan sitten. Muuten Matilla menee hyvin. Kaikki alko pyörimään paljon paremmin kun linnasa kävi. Keikat pyörii, teki uuden levyn ja filmistä irtoo fyrkkaa vaikka ei tekis mitään.
Saisinkohan minäkin duunii jos järkkäisin itteni vuodeksi Kakolaan...?
Ai että
kiva
2
477
Vastaukset
- alpo
kuulus kloppi matti on tenyt vähän muutakkin maan eteen kun kakolassa istunut sitä paitsi istu kylmäkoskella!
- on se
vaan kateus kova juttu.Koita nyt jotenkin kuitenkin pärjätä sen kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512243
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9785- 68722
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 45523
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82517Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489