hygieniapassin voimassaoloaika??

halukas tietämään

Olen suorittanut hygieniapassikokeen n. vuonna 200 Onko hygeniapassi sen suorittamisen jälkeen ikuisesti voimassa? Kävin kerran yhdessä haastattelussa ja sielä ihminen vaan mainitsi onkohan tuokaan sinulla enää voimassa. Sen jälkeen jäin miettimään pitääkö passi uusia jonkun ajan kuluttua?? Kertokaa olisin kiitollinen tiedosta...

7

15317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäi puuttumaan

suoritus vuosi 2003

• Voimassaolo

Hygieniapassisi on voimassa toistaiseksi.

• Varmaa tietoa

Itse sen juurikin suoritin vajaa vuosi sitten ja kysyin perästäpäin voimassaoloista ja mahdollisista uusimista jos tarvitee.

Vastaus oli yksiselitteinen: Tuo kyseinen lappu on kertasuorittamisen jälkeen voimassa ilman mitään uusimisia tms. Ainut tietenkin jos tulevaisuudessa tulee jotakin uusia systeemejä, niin sitten voi tulla tietenkin joitain muutoksia.

Eli aivanhan tuo oli kuten itsekin jo otaksuin, mutta kunhan varmistin. Eli ei tuo kyseinen henkilö sitten hänkään ole hommasta ollut selvillä.

• ei ole

voimassaolopäivää. Olet todistanut osaamisesi kyseisellä tentillä.. Eri asia on sitten jos tulee
      uusia säädöksiä, joka on erittäin epätodennäköistä.

• MikäMikäMikä

Eikö siinä hygieniapassissa ole se, että se pitää uusia viiden vuoden välein tai jotain..? Vähän samalla systeemillä kuin anniskelupassi,jolloin testataan onko tiedot ajan tasalla ja samalla viedään rahaa...

Siis minä ainakin oon ollut siinä käsityksessä, että se ei ole voimassa toistaiseks. Mikä sitten on oikeaa tietoa..?

• MikäMikäMikä
        MikäMikäMikä kirjoitti:

Eikö siinä hygieniapassissa ole se, että se pitää uusia viiden vuoden välein tai jotain..? Vähän samalla systeemillä kuin anniskelupassi,jolloin testataan onko tiedot ajan tasalla ja samalla viedään rahaa...

Siis minä ainakin oon ollut siinä käsityksessä, että se ei ole voimassa toistaiseks. Mikä sitten on oikeaa tietoa..?

Ups, taisin olla itse väärässä. Kyllä se hygieniapassi on toistaiseksi voimassa ja jos se pitäisi uusia, niin se vaati muutoksia lain asetuksissa. Anteeksi.

• Tietoinen.
        MikäMikäMikä kirjoitti:

Ihan nyt mielenkiinnosta kun niin vakuuttavasti sanoit, niin otin käteen oman anniskelupassitodistuksen kaapista tarkaastaakseni ja katsoin netistäkin etten ole ollut aivan hakoteillä.

Eli anniskelupassi on aivan yhtälailla kerran suoritettu sekin, eikä siihen mitään uusimisia tarvita. Ei ole mitään 5 vuotiskautta, vaan sekä anniskelu -että hygieniapassi on suoritettu ja voimassa "kunnes toisin määrätään".

Käytännössä systeemien pitäisi muuttua melkoisen radikaalisti, että näitä tarvisi alkaa uusimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7736
    2. 109
      5971
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5167
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4536
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2967
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2928
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2444
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2056
    Aihe