Olen suorittanut hygieniapassikokeen n. vuonna 200 Onko hygeniapassi sen suorittamisen jälkeen ikuisesti voimassa? Kävin kerran yhdessä haastattelussa ja sielä ihminen vaan mainitsi onkohan tuokaan sinulla enää voimassa. Sen jälkeen jäin miettimään pitääkö passi uusia jonkun ajan kuluttua?? Kertokaa olisin kiitollinen tiedosta...
hygieniapassin voimassaoloaika??
7
15287
Vastaukset
- jäi puuttumaan
suoritus vuosi 2003
- Voimassaolo
Hygieniapassisi on voimassa toistaiseksi.
- Varmaa tietoa
Itse sen juurikin suoritin vajaa vuosi sitten ja kysyin perästäpäin voimassaoloista ja mahdollisista uusimista jos tarvitee.
Vastaus oli yksiselitteinen: Tuo kyseinen lappu on kertasuorittamisen jälkeen voimassa ilman mitään uusimisia tms. Ainut tietenkin jos tulevaisuudessa tulee jotakin uusia systeemejä, niin sitten voi tulla tietenkin joitain muutoksia.
Eli aivanhan tuo oli kuten itsekin jo otaksuin, mutta kunhan varmistin. Eli ei tuo kyseinen henkilö sitten hänkään ole hommasta ollut selvillä. - ei ole
voimassaolopäivää. Olet todistanut osaamisesi kyseisellä tentillä.. Eri asia on sitten jos tulee
uusia säädöksiä, joka on erittäin epätodennäköistä.- MikäMikäMikä
Eikö siinä hygieniapassissa ole se, että se pitää uusia viiden vuoden välein tai jotain..? Vähän samalla systeemillä kuin anniskelupassi,jolloin testataan onko tiedot ajan tasalla ja samalla viedään rahaa...
Siis minä ainakin oon ollut siinä käsityksessä, että se ei ole voimassa toistaiseks. Mikä sitten on oikeaa tietoa..? - MikäMikäMikä
MikäMikäMikä kirjoitti:
Eikö siinä hygieniapassissa ole se, että se pitää uusia viiden vuoden välein tai jotain..? Vähän samalla systeemillä kuin anniskelupassi,jolloin testataan onko tiedot ajan tasalla ja samalla viedään rahaa...
Siis minä ainakin oon ollut siinä käsityksessä, että se ei ole voimassa toistaiseks. Mikä sitten on oikeaa tietoa..?Ups, taisin olla itse väärässä. Kyllä se hygieniapassi on toistaiseksi voimassa ja jos se pitäisi uusia, niin se vaati muutoksia lain asetuksissa. Anteeksi.
- Tietoinen.
MikäMikäMikä kirjoitti:
Siis minä ainakin oon ollut siinä käsityksessä, että se ei ole voimassa toistaiseks. Mikä sitten on oikeaa tietoa..?Ihan nyt mielenkiinnosta kun niin vakuuttavasti sanoit, niin otin käteen oman anniskelupassitodistuksen kaapista tarkaastaakseni ja katsoin netistäkin etten ole ollut aivan hakoteillä.
Eli anniskelupassi on aivan yhtälailla kerran suoritettu sekin, eikä siihen mitään uusimisia tarvita. Ei ole mitään 5 vuotiskautta, vaan sekä anniskelu -että hygieniapassi on suoritettu ja voimassa "kunnes toisin määrätään".
Käytännössä systeemien pitäisi muuttua melkoisen radikaalisti, että näitä tarvisi alkaa uusimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832