hygieniapassin voimassaoloaika??

halukas tietämään

Olen suorittanut hygieniapassikokeen n. vuonna 200 Onko hygeniapassi sen suorittamisen jälkeen ikuisesti voimassa? Kävin kerran yhdessä haastattelussa ja sielä ihminen vaan mainitsi onkohan tuokaan sinulla enää voimassa. Sen jälkeen jäin miettimään pitääkö passi uusia jonkun ajan kuluttua?? Kertokaa olisin kiitollinen tiedosta...

7

15345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäi puuttumaan

suoritus vuosi 2003

• Voimassaolo

Hygieniapassisi on voimassa toistaiseksi.

• Varmaa tietoa

Itse sen juurikin suoritin vajaa vuosi sitten ja kysyin perästäpäin voimassaoloista ja mahdollisista uusimista jos tarvitee.

Vastaus oli yksiselitteinen: Tuo kyseinen lappu on kertasuorittamisen jälkeen voimassa ilman mitään uusimisia tms. Ainut tietenkin jos tulevaisuudessa tulee jotakin uusia systeemejä, niin sitten voi tulla tietenkin joitain muutoksia.

Eli aivanhan tuo oli kuten itsekin jo otaksuin, mutta kunhan varmistin. Eli ei tuo kyseinen henkilö sitten hänkään ole hommasta ollut selvillä.

• ei ole

voimassaolopäivää. Olet todistanut osaamisesi kyseisellä tentillä.. Eri asia on sitten jos tulee
      uusia säädöksiä, joka on erittäin epätodennäköistä.

• MikäMikäMikä

Eikö siinä hygieniapassissa ole se, että se pitää uusia viiden vuoden välein tai jotain..? Vähän samalla systeemillä kuin anniskelupassi,jolloin testataan onko tiedot ajan tasalla ja samalla viedään rahaa...

Siis minä ainakin oon ollut siinä käsityksessä, että se ei ole voimassa toistaiseks. Mikä sitten on oikeaa tietoa..?

• MikäMikäMikä
        MikäMikäMikä kirjoitti:

Eikö siinä hygieniapassissa ole se, että se pitää uusia viiden vuoden välein tai jotain..? Vähän samalla systeemillä kuin anniskelupassi,jolloin testataan onko tiedot ajan tasalla ja samalla viedään rahaa...

Siis minä ainakin oon ollut siinä käsityksessä, että se ei ole voimassa toistaiseks. Mikä sitten on oikeaa tietoa..?

Ups, taisin olla itse väärässä. Kyllä se hygieniapassi on toistaiseksi voimassa ja jos se pitäisi uusia, niin se vaati muutoksia lain asetuksissa. Anteeksi.

• Tietoinen.
        MikäMikäMikä kirjoitti:

Ihan nyt mielenkiinnosta kun niin vakuuttavasti sanoit, niin otin käteen oman anniskelupassitodistuksen kaapista tarkaastaakseni ja katsoin netistäkin etten ole ollut aivan hakoteillä.

Eli anniskelupassi on aivan yhtälailla kerran suoritettu sekin, eikä siihen mitään uusimisia tarvita. Ei ole mitään 5 vuotiskautta, vaan sekä anniskelu -että hygieniapassi on suoritettu ja voimassa "kunnes toisin määrätään".

Käytännössä systeemien pitäisi muuttua melkoisen radikaalisti, että näitä tarvisi alkaa uusimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      110
      4316
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      79
      3513
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      83
      3359
    4. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3301
    5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      26
      3258
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      73
      2935
    7. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      64
      2807
    8. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2790
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2579
    10. Autolla törmäilijä

Kuka törmäili yläkouluikäiseen pyöräilijään?
      Jämsä
      9
      2492
    Aihe