OLen tyytyväinen finnairiin,lentänyt muilla yhtiöillä myös,mutta en todellakaan keksi mitään syytä haukkua yhtiötä koko ajan.
NE jotka lentävät paljon kertokaa mitä TODELLISIA epäkohtia on finnairissa?
Finnair
4
1226
Vastaukset
- SaanaXL
Niin joo, todellisuus mukaan. Ehkä siis kannattaa lentää muuallekin kuin Kanarialle lomalennoilla. Ja lentää oikeasti muillakin yhtiöillä, eikä vaan omassa päässään.
- painava sana!
Puhuu omasta kokemusta Saana-monsteri!
Olen ihan samaa mieltä, ja tuskinpa Finnair olisi ihan paskana yhtiönä Euroopan 3.suurin yhtiö Euroopan ja Aasian välillä? - ...
painava sana! kirjoitti:
Puhuu omasta kokemusta Saana-monsteri!
Olen ihan samaa mieltä, ja tuskinpa Finnair olisi ihan paskana yhtiönä Euroopan 3.suurin yhtiö Euroopan ja Aasian välillä?Moneskohan Finnair olisi Euroopan ja Aasian välillä jos Finnairin kotimaa olisi Irlanti tai Portugalia :) ?
Finnair on suosittu tuolla välillä ihan sen takia että Suomesta on huomattavasti lyhyempi matka Aasiaan kuin muista Euroopan länsimaista. - ihan totta...
... kirjoitti:
Moneskohan Finnair olisi Euroopan ja Aasian välillä jos Finnairin kotimaa olisi Irlanti tai Portugalia :) ?
Finnair on suosittu tuolla välillä ihan sen takia että Suomesta on huomattavasti lyhyempi matka Aasiaan kuin muista Euroopan länsimaista.Seuraavaksi kirjoitat kai, että se on Finnairin vika kun on Suomi niin lähellä Kiinaa.. voi p...e. On tää hullua porukkaa, ken täällä itseään valaisee, APUA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404