17.6 syntyneet

leijona.tar

mä oon täs miettinyt, että onko samanpäivänä syntyneillä samoja vivahtavia piirteitä...kertokaahan te 17.6 syntyneet jotain perusluonteita...katotaan onko samaa..kai vuosilukukin vaikuttaa siihen..

17

2613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei jaksa

      ..mutta en jaksa alkaa tähän omia luonteenpiirteitäni luettelemaan, niitä kun on tyypilliseen kaksosen tapaan ainakin 1000 erilaista;)

    • KaksosN

      Puhelias, ulospäinsuuntautunu, mustasukkane, hieman tunteeton joissain asioissa, äkkipikane, levoton, lapsellinen, kokeilunhaluinen, utelias, kärsimätön.. Ainakin tollasia piirteitä oon huomannu itessäni eikä siinä vielä kaikki, mut ainakin näin aluks ja oon syntyny 17.6..

      • II (M)

        Puhelias oon tietyn tyyppises seuras, joskus vaikeuksia päästä samalle aaltopituudelle. Tunteellinen, mut tutkailen omia ja muiden käytöstä ja tunteilua "ulkopuolisena", mikä taas tuntuu "tunteettomalta". Piirteitä löytyys varmaan, jos alkaa oiken kaivamaan.


      • Anonyymi

        Allekirjoitan tämän, ihan samat löytyy minusta


    • Peter Pan lapsi . . .

      Luonteeltani minä kyllä luokittelisin itseni joksekin Peter Pan/Peppi Pitkätossun välimaastoon. Mutta olen myöskin varautunut, riippuu seurasta/seurueesta. Pidän vuorovaikutteisesta keskustelusta. Olen melkein aina hyväntuulinen. Jos otan"meno vettä" niin oksat pois, silloin korostuu synnynnäinen FORMULA luonteeni, se on menoks.
      Ison mielipahan kohdatessani esim, hyvän kaverini menetys, ottaa minuun rajusti ja pitkään, todella paljon viee aikaa toipua sellaisesta. Pienenpi mielipaha menee olan kohautuksella . . .
      Pidän erityisesti hassuttelusta, rakastan hassuja hattuja ja vaatteita.
      Että tällainen hömppä nainen kyseessä . . .

    • moikkamoi

      no mun entinen ihastus on syntynyt tona päivänä. :D sen luonne on sellanen jakari tyyppine et se sanoo kaikille muille likoille kaikkee kohteliaisuuksia niiden ulkonäöistä. ja sit se on myös vähä salaperäne. :D

      • möh 17.06

        aika samanlaisia luonteenpiirteitä löytyy kuin aiemmin vastanneilla. ESim just kaikenmoinen hassuttelu, iloisuus, lapsellisuus, mustasukkaisuus, ym ym..


    • kirjoittelee

      Olen tasapainoton, vilkas(oudossa seurassa ehkä hieman varautunut), jahkailija, äkkipikainen,flirttailija, uskoton, keskustelunhaluinen, ulospäinsuuntautunut, terävä,lukutoukka, kärkevä, luonnon ja eläinten ystävä(kissa erityisesti),seikkailunhaluinen,UTELIAS, laiskotteluun taipuvainen, jne. jne.
      Uskon, että iällä ei taida olla loppujen lopuksi merkitystä, vain syntymäpäivällä.

    • Sama päivä

      Olen enemmän järki- kuin tunneihminen, tykkään keskustella, kirjoittaa, väitellä... Viihdyn ihmisten seurassa, mutta minulla ei ole kovin monta hyvää ystävää. Haluan, että asiat valmistuvat eivätkä jää pyörimään ja vellomaan. Tykkään ideoida uutta, mutta mielellään jätän suuritöiset toteutukset toisille. Ihastun helposti, mutta olen uskollinen. Tunteiden ja tekojen erillään pitäminen on minulle helpohkoa.
      Enkä ole koskaan tavannut samana päivänä syntynyttä tietääkseni!

      • 176 esiintyy muuten karhuko...

        Juuri noin minäkin olisin virkkonut jos siihen mahdollisuus olisi suotu. Viitti toistella ;)


      • genim
        176 esiintyy muuten karhuko... kirjoitti:

        Juuri noin minäkin olisin virkkonut jos siihen mahdollisuus olisi suotu. Viitti toistella ;)

        pelottavaa miten noin osuu omalle kohdalle noin hyvin itse synrynyt myös 17.6 seurustellut naisen kanssa joka syntynyt sama päivänä ....katastrofi:)


      • toinen katastrooffi
        genim kirjoitti:

        pelottavaa miten noin osuu omalle kohdalle noin hyvin itse synrynyt myös 17.6 seurustellut naisen kanssa joka syntynyt sama päivänä ....katastrofi:)

        Ei toimi ei. Osunut myös minun kohdalle. Erittäin riitaisaa ja hankalaa. Mikäs se sun nimi oli? Eksäkö se siellä valittaa ;D


      • genim
        toinen katastrooffi kirjoitti:

        Ei toimi ei. Osunut myös minun kohdalle. Erittäin riitaisaa ja hankalaa. Mikäs se sun nimi oli? Eksäkö se siellä valittaa ;D

        olen mies ...voihan meilläkin olla ollut suhde...puhuin kyllä naisesta:)


      • myös
        genim kirjoitti:

        olen mies ...voihan meilläkin olla ollut suhde...puhuin kyllä naisesta:)

        Olen syntynyt 17.6 ja monet noista luonteenpiirteistä pitävät paikkansa munkin kohdalla. Mun mielestä ei oo totta että kaksonen ois aina ja kaikkialla jotenkin ulospäinsuuntautunut jne. Itse olen ainakin hyvinkin varautunut vieraiden ihmisten kanssa. Sitten taas tuttujen seurassa erittäinkin puhelias. Muilla samanlaisia kokemuksia?


      • genim
        myös kirjoitti:

        Olen syntynyt 17.6 ja monet noista luonteenpiirteistä pitävät paikkansa munkin kohdalla. Mun mielestä ei oo totta että kaksonen ois aina ja kaikkialla jotenkin ulospäinsuuntautunut jne. Itse olen ainakin hyvinkin varautunut vieraiden ihmisten kanssa. Sitten taas tuttujen seurassa erittäinkin puhelias. Muilla samanlaisia kokemuksia?

        itse kun oppii tuntemaan ihmisen niin sitten puheesta ei meinaa tulla loppua..


      • 17.6 syntynyt kaksonen
        genim kirjoitti:

        itse kun oppii tuntemaan ihmisen niin sitten puheesta ei meinaa tulla loppua..

        Löytyipä oiva aihe.. Tiedän itseni lisäksi neljä muuta ihmistä samalta paikkakunnalta jotka ovat syntynyt tuolloin, eri vuosina tietty. Löytyy minulta kolme kaveria, jotka on syntyny 19.6 ja vielä samana vuonna kuin minä.


    • 17.6.86 syntynyt

      Olen kuullut muutamalta ihmiseltä että olen kaksinaamainen henkilö, mutta eikö niin sanota että jos oikein tarkkaan katsot kaksosen olkapäälle, niin voit nähdä toisella puolella enkelin ja toisella pirun.. :) Olen kuulemma myöskin nopea, älykäs, huumorintajuinen ja varsin varteen otettava henkilö jos säpinää kaipaa.. :) Monta projektia on aina yhtä aikaa. Mutta eikai tässä voi sanoa kaikille 17.6 syntyneille että kahden viikon päästä juhlitaan.. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe