voisiko joku ystävällinen kertoa onko normaalia että nuoren, 1,5v koiran siittimestä tulee vihreänkeltaista mönjää. Lattiat ja matot täynnä pieniä tahroja...oon vähän vielä vihreä moisissa asioissa :-)
vihreää siittimestä?
7
10038
Vastaukset
- Tersi
mutta kyllä meidän koiralla on melkein aina sellaista keltaista töhnää siinä päässä, en viitsi sanoa miksi sitä kutsun mutta samanlaista oli edesmenneellä koirallakin aina. Mutta siis keltaista, ei missään nimessä vihreää.
- tai muu
koira lääkäriin on tulehdus ja voi pahentua jos jäät odottelemaan meillä oli ja pitkittyi ja oli kova homma saada kuriin ja kalliiksikin tulu
- Tersi
tai muu kirjoitti:
koira lääkäriin on tulehdus ja voi pahentua jos jäät odottelemaan meillä oli ja pitkittyi ja oli kova homma saada kuriin ja kalliiksikin tulu
onko muka epänormaalia että uroskoiralla on töhnää siittimessä?? Ei kai se siitin siellä tupessa ole ihan kuivana!!
- kultsikka
Tersi kirjoitti:
onko muka epänormaalia että uroskoiralla on töhnää siittimessä?? Ei kai se siitin siellä tupessa ole ihan kuivana!!
uroksella tuli läpi elämän sitä keltaista töhnää, eipä siihen mikään auttanut eikä sitten enää yritettykkään kun ei se mitenkään vaivannut. Ja väittäisin että olisin huomannut jos se jonkun tulehduksen aiheuttama homma olisi ollut.
- Tersi
kultsikka kirjoitti:
uroksella tuli läpi elämän sitä keltaista töhnää, eipä siihen mikään auttanut eikä sitten enää yritettykkään kun ei se mitenkään vaivannut. Ja väittäisin että olisin huomannut jos se jonkun tulehduksen aiheuttama homma olisi ollut.
Siis tämähän on ihan normaalia! Siis ei se vihreä mutta keltainen erite.
- ...
Meillä tulee koiralla kans sitä "mönjää", käytin eläinlääkärillä ja tarkistivat ja totesivat sen olevan vaan tavallista esinahan eritettä. Joillaki koirilla enempi ja toisilla vähempi. Ei oo vaarallista, mut sotkua voi tulla :) Siihen voi saada sellasta voidetta (nimeä en muista), jos haluaa ettei tule niin mahottomasti sitä, siinäki on tietenki hommaa joka päiväksi :)
- wolffi
Uskosin et kyseessä on esinahan tulehdus, kannattaa ensin kokeilla 1:10 laimennetulla betadinella huuhtomista 10ml ruiskulla 2-3krt kerralla ja 1-2 krt päivässä. Ja jos ei mee ohi 3pvään ni vie el.lääkäriin.. Nämä ohjeet minä sain ja vaiva meni ohi.
Älä kuitenkaan pitkitä ettei tulehdus leviä tai pahene..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502