sunnuntaiselle hiihtoretkelle ja sen jälkeen nuotiolle makkaran paistoon.
Janne raappana
simo silmu
hector
tapani kansa
kari tapio
jari sillanpää
tommi soidinmäki
mikko m
anssi kela
kenen kaa ?
18
1630
Vastaukset
- Kiti
Valkkaan kaksi: Tommi Soidinmäki ja Tapani Kansa.
- Eini-fani 3
Kyllähän sitä kuulkaa pohjoisen tytön Einin kanssa pitää makkarat paistaa!
Ja tuosta listasta voisin ehkäpä ottaa mukaan Jari Sillanpään ihan vain sen vuoksi, että tuli viimein kaapista ulos! Kyllähän se ilman muuta Tapsa Kansa olisi! Se on kova hiihtämäänkin!! Jos niitä makkaroita olisi kolme , niin sitten ottaisin lenkille mukaan myös Tommi Soidinmäen. Kyllä mun kelpaisi siinä niiden keskellä hiihdellä :) Varmasti hauskaa juttua piisaisi ja sitten ne vois vaikka samalla lauleskella siinä jotain.
- replica
kyll se taitais olla toi Simo Silmu. sen verran rennolta ja ennenkaikkea mukavalta mieheltä kuulostaa, että voisi sunnuntai mennä oikein leppoisasti. Simo itse ei kuulemma tykkää hiihtää mutta eipähän tahti olisi kovaa :D
- lähtisin
Janne Raappanan tai Mikko Mäkeläisen kanssa ja olisi varmasti ihanaa :)
- Saapas
Tuosta listasta : Mikko Mäkeläinen ja Janne Raappana, jos kolmas sopisi niin Tommi Soidinmäki. Listan ulkopuolelta Janne Tulkin ja Liisa Tuhkasen!
- Minna
Kyllä mä taitasin ottaa ton Mikko Mäkeläisen messiin. Miksei Janne Raappana ja Jari Sillanpää myös menisi... Itse en kyllä tosta hiihdosta ole kauhean innostunut. Jos ois hyvää seuraa, niin sitten ehkä hiihtokärpänen pääsisi puremaan oikein kunnolla! =)
- rita
Mikko Mäkeläinen olis ainut joka sais mut laittamaan laudankappaleet jalkoihini.Hiihto on kyllä niitä vihoviimeisiä urheilulajeja mitä voisin ajatella mut tuollaisessa seurassa sekin vois tuntua muulta kuin rangaistukselta.Ja jopa se makkara jota en laita suuhuni kuin poikkeustapauksissa,vois maistua.Mut oikeesti,vois mennä pulkkamäen laskuksi tai luisteluksi ja makkara vaihtuis vaikka pizzaan.
- Elina
Mikko Mäkeläinen, Tommi Soidinmäki ja Janne Raappana! Siinä on kunnon miehet!
- Just me
Minä se tyttö hiihtelisin mielelläni tietenkin Soidinmäen Tommin kanssa...
- ottaisin
mukaani hiihtoretkelle ehdottomasti! ja makkaran paistoon myös! Olisipa melkoinen herkkuretki =)
- HaNnE
Mikko Mäkeläisen kanssa lähtisin hiihtoretkelle!Vaikken niin kauheesti hiihtämisestä nautikkaan niin luulen et Mikko antais jonkinsortin inspiraatiota siihenkin touhuun!
- hymy
Vaikea valita kahdesta parhaasta,nimittäin Janne Raappanasta ja Mikko Mäkeläisestä..siispä otankin molemmat:)
- Taivas lyö tulta
Mikko Mäkeläinen antaa inspiraation varman vaikka mihin hommaan!!! :) :)
- HaNnE
Taivas lyö tulta kirjoitti:
Mikko Mäkeläinen antaa inspiraation varman vaikka mihin hommaan!!! :) :)
Oon samaa mieltä,et Mikko antais inspiraatiota hommaan ku hommaan,ja mielellänihän mä tekisin Mikon kanssa mitä vaan!;) Vaikka sitten sitä hiihtoa...
- matilda
kaksi upeeta miestä tuosta listasta löytyy... molemmat tummia; nimittäin janne raappana ja tommi soidinmäki. otan siis molemmat :)))) !
- sani
komeita ovat ehdottomasti herrat mäkeläinen, soidinmäki ja raappana
- liiisu
sehän nyt on sanomattakin selvää.. MIKKO MÄKELÄISEN!!:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950