Olen hieman pyöreämpää mallia oleva vaimonen, eikä se tässä ole sinänsä asian ydin.
Tässä naistenpäivänä odotin luonnollisesti jotain kivaa huomionosoitusta mieheltä, mitä ei sitten koskaan tullutkaan - missään muodossa. Alkoi vaan ärsyttää niin p****sti, kun sohvalla loikoillessamme, mies likisteli ja kielsin puristelemasta "makkaroita", toinen tähän että ai, mä luulin sitä tissiksi! Sitten illalla, kun menin saunasta ensin pesulle ja mies tuli hetken päästä perästä, niin ohimennen taas puristeli vatsamakkaroista. Kyllä kiehahti.
Noinko sitä nyt osoitetaan vaimolle huomiota ja vielä naistenpäivänä? Haloo!!! Jotain rajaa ja kunnioitusta sentään. Sitten ihmetellään, kun toinen menee ajoissa nukkumaan, että ai etkö sä haluakaan naistenpäivälahjaa...?
Ei mies näköjään ymmärrä missä menee raja? Ajattelin, että seuraavan kerran, kun isäntä alkaa kömpiä päälle täydet mielessä...niin kysynkö että, ai seisooko se jo...sitä kun ei huomaa, kun se on niin pieni?!
puristelu masentaa=(
19
2558
Vastaukset
- SMiLey
Kerro miksi naisille pitäisi antaa lahjoja naisten päivänä? Se on vain päivä muiden joukossa; toiset näkevät sen päivänä, jolloin olisi hyvä kiinnittää huomiota esim. naisten oikeuksiin, toisille se on taas päivä, jolloin voi kerjätä huomiota ja lahjoja miehiltä. Eikö näitä ole tarpeeksi?? Ystävänpäivä, syntymäpäivä, joulu, nimipäivä, vuosipäivä..
Olisit tyytyväinen, että mies likistelee sinua. Hän nimittäin pitää sinusta, luultavasti haluaa sinua. No, vaikutti ettei herra kovin sulavaliikkeinen ollut, mutta ajatushan on tärkein. ;) - miehelläsi..
taitaa olla "hienovarainen" tapa vihjaista, että olet mielestään liian lihava? Ei muuta kuin iske takaisin samalla mitalla. Jos ukolla on pieni, nälväse siitä. Sitten voit laihduttaa makkarat pois, mutta miehen kalun koko ei isone ;D.
- ...äijänkäppyrä...
Ja siitäkö sulle tulis hyvä mieli? Eipä tarvitse ihmetellä miksi suomalaisia naisia halveksutaan ja haukutaan yhä enemmän ja enemmän. Olet kuvottava vittupäälutka. Kuole saatanan paska pois.
- !!!
...äijänkäppyrä... kirjoitti:
Ja siitäkö sulle tulis hyvä mieli? Eipä tarvitse ihmetellä miksi suomalaisia naisia halveksutaan ja haukutaan yhä enemmän ja enemmän. Olet kuvottava vittupäälutka. Kuole saatanan paska pois.
Otas nyt ne lääkkees ja mee maate ettet satuta ittees...;D
- mutta..
mitä tekee ilkeällä, huumorintajuttomalla pienimunaisella miehellä kaunis ja mukava suomalainen nainen?
No hei, vitsi! Haloo!
Toi juttu on vaan niin, ettei ukotkaan aina tajua mikä naista loukkaa. Miehet taas aina suuttuu, jos keskustelee peniksen kokoosta, vaikka naisen mielestä miehuus on korvien välissä niinkuin seksikkyyskin. Miesten elämä tuntuu usein todellakin roikkuvan tuossa peniksessä.
Ps. Mun oma mieheni ymmärsi ton vitsin, siis jokaiselle on omansa - kansalainen...
Muijat on pahimpia juonijoita ja todella julmia ihmisiä. Ja miehet vaan huorittelee ja haukkuu (vaikka itse olisi syyllistynyt samaan käytökseen) niin selän takana (mm.keskustelupalstoilla) kuin muutenkin. Ah, me suomalaiset olemme todella ansainneet toisemme ;)
- Mari L
On tuossa sun omassakin asenteessasi hiukan tarkastamisen varaa... : \
Voihan sen "puristelun" ottaa huumorillakin ja tehdä hellän vastahyökkäyksen sinne armaan koipien väliin tai puristella hänen pakaraansa tai hauistaan ja pudistella sitten päätään muka hyvin huolestuneena. : ))
En minäkään mitään eritysihuomiota saanut omalta elämänkumppaniltani naistenpäivänä, mutta eihän se päivä oikeastaan sitä vasten olekaan, vaan sen pitäis enneminkin herättää keskustelua naisten oikeuksista ja naisen asemasta nykymaailmassa jne. Ainakin meidän perheessä se päivä tulkitaan näin. - naisukka
Älähän nyt ota noin vakavasti noita makkaroittes puristeluja.Äläkä missään tapauksessa kosta sanomalla edes leikkimielellä sitä mitä aioit "eiks seiso jo",sillä voi olla arvaamattomat vaikutukset seisakkiin hänellä.Kuulostaa aika raa,alle vitsille.Mullakin on niitä makkaroita ja mieheni puristelee tie mistä välillä.En minäkään aina siitä pidä,mutten kosta ainakaan noin intiimisti sitä.
- sanniv...
Jos sinua ärsyttää läskeistä puristelu, niin laihduta laskit pois!!Niin minä tein. Ja millos ite huomioit sitä omaa ukkoas? Likistely on ihan positiivista. Sillä voi myös näyttää pitävänsä toisesta. Myös minä teen sitä, eikä oma mieheni ainakaan suutu siitä!! Molemminpuolisen kunnioituksen ja huomioimisen perään huutelen...!!
- antikatemoss
Niinkuin viestin alussa sanoin; ne makkarat ei sinänsä ole tässä pääasia. Ja yhteisten vuosien ja lapsien aikana kertynyt pulleuteni on ihan tiedostettu asia molemmilla...jonka eteen kuitenkin töitä tehdään ; )
Ja mitenkä huomioin itse ukkoani? Aina ja jatkuvasti. Mies sanoikin minulle eräänä päivänä, että sulla taitaa olla edelleen tuo rakastumisvaihe menossa meidän suhteessa, on sellasta pusimista ja kiehnäämistä koko ajan =))) Tämä tuli siitä, kun jossain oli juttua, että suhteessa on vaiheet ihastuminen, rakastuminen, kiintymys...jne.
Että vähän väärältä tuntuu, kun toista huomioi "kivalla" tavalla ja toinen vastaa näin masentavasti... - .....
antikatemoss kirjoitti:
Niinkuin viestin alussa sanoin; ne makkarat ei sinänsä ole tässä pääasia. Ja yhteisten vuosien ja lapsien aikana kertynyt pulleuteni on ihan tiedostettu asia molemmilla...jonka eteen kuitenkin töitä tehdään ; )
Ja mitenkä huomioin itse ukkoani? Aina ja jatkuvasti. Mies sanoikin minulle eräänä päivänä, että sulla taitaa olla edelleen tuo rakastumisvaihe menossa meidän suhteessa, on sellasta pusimista ja kiehnäämistä koko ajan =))) Tämä tuli siitä, kun jossain oli juttua, että suhteessa on vaiheet ihastuminen, rakastuminen, kiintymys...jne.
Että vähän väärältä tuntuu, kun toista huomioi "kivalla" tavalla ja toinen vastaa näin masentavasti.....en jaksa uskoa, että miehesi mitään pahaa on tarkoittanut..miehet ei ajattele ihan samalla tavalla, kuin naiset...ei varmaan uusi asia sulle. On tässä itekkin joutunut kokemaan vaikka mitä, mutta ainahan se tietysti yllättää...8 vuotta ja 2lasta meillä...;D
- Manfred
Hienovaraista tapaa huomauttaa naisen liikakiloista ei ole.
Teet miten hyvänsä, turpaan tulee joka tapauksessa.
Vaan mitäs teet, kun läskit riepoo, sille ei voi mitään :( - tbr
et arvaa mitä mulle kävi. itse olen hoikka, mutta istuessani selkä kyttyrällä niitä makkaroita kerääntyy yllättäen. no oltiin miehen kanssa vierekkäin ja olin siinä asennossa kun miehen käsi vahingossa eksyi makkaroilleni (hänkin taisi luulla niitä tisseiks) ja yllättäen ihan säikähti ku ymmärsi, että ne ei oo tissit ja käski salille :)
ei kannata ottaa noin vakavasti.
hassun kuulloista toki toi 'ai joko se seisoo' mutta ei kannata sellaista mennä sanomaan tai liitto on kohta entinen, kun ei se sit enään ikinä seiso (ainakaan kanssasi)!!!!!!!!
tiesitkö muuten että liikunnalla ei saa vaan ulkoisia muutoksia vaan myös henkisiä, lisää energiaa ja henkistä tasapainoa.. pitää myös nuorena.
mieskin on jo monen monta vuotta käynyt salilla ja näyttää paljon ikäistään nuoremmalta, mutta silti mieheltä :)
hmmm.. ehkä pitäiskin lähtee salille! - Teräsvilla
miehisi yrittää vihjailla kauniisti,
että olis aika laihduttaa. Kyllähän sitä vähän kiloja voi ollakkin, ei tarvis olla mikään langanlaiha, mutta ei liika ylipaino ole terveellistäkään. Ei se silti tarkoita sitä,
etteikö hän sinusta välittäsi. Kyllä sitä itse kukin aina vähän dietillä on, mutta sitten täytyy muistaa vaan jumpata, ettei iho löysty.
Tsemppiä! - Surrenderx
Ei kai nyt tuollaisesta kannata stressata? Miehesi kuulostaa ihan entiseltä tyttöystältäni. Sillä oli joku ihmeen pakkomielle puristella melkein joka päivä, mutta se oli oikeastaan vaan hauskaa. Puristelin sitten vain takaisin! ja nyt muistelen sitä huvittuneella mielellä. Se on mielestäni yksi tapa osoittaa kiintymystä, tuskin miehesi sitä ilkeyttään tekee.
- Antiwhitetrash
???
- S.A.W.
Se on kuules selvä merkki siitä, että sun on aika laihduttaa. Se yrittää vihjailla sulle, että makkaroita on kertynyt vähän liikaa, ja että nyt pitäisi lähteä lenkille!
Jospa se tykkää sinusta ja sinun makkaroista vieläkin niin paljon, että ei malta pitää näppejään erossa.
- ..vitsi!!
Jos vaikka sitten ymmärtäis.. :)
-Mies nipisti vaimoaan takamuksesta ja sanoi:
-Jos vähän kiinteyttäisit tätä, niin voisit luopua korsetista! Vaimo vain tuhisee...
Nukkumaan mennessä mies nipistää vaimon rintaa ja sanoo: -Jos pikkasen kiinteyttäisit näitä, niin voisit luopua rintsikoista.. Vaimolle riitti..
Hän tarttui miestä munasta ja sanoi:
-Jos vähän kiinteyttäisit tätä, niin voitaisiin luopua puutarhurista, posteljoonista ja sinun veljestäsi.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741