Mitä tarjotaan virheettömästä ensipäivänkuoresta Helsingin olympialaisista 1952. Erikoisessa painetussa kuoressa kuva, jossa Paavo Nurmi tuo olympiatulen.
Ensipäivänkuori olympiavuodelta -52
3
1751
Vastaukset
- S.R.
Käytän hyväksi sun ideaa ja kysyn, minkä arvoinen mahtaa olla Helsingin olympialaisista 1952 oleva postikortti, jossa on leimat ja merkit tallella?
- Palpatine
Entäs 1940 Helsingin olympialaisten kuori, ollut kirjeestä päätellen isoäidin veljen kenttäpostissa.
- Filatelistikin
Olympia kuorien ja korttien hinta riippu leimauspaikasta, ajasta ja leiman laadusta, sekä merkkien määrästä ja laadusta.
Priimakuntoinen 52-kuori lähtee huutokaupasta 5-15 eurolla, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.
Ensipäiväkuori ei ole niin kiinnostava kuin luulisi, niitä on myynnissä jatkuvasti. Ensipäiväkuorissakin on eroja, kulkeneet ja ei kulkeneet, vastaanottoliemalla ja ilman, kirjattuna, eri leimaspaikka jne.
Leimaamattomat Olympia-merkit lähtee 1-2 eurolla. Olympiavihkosta joutuu maksamaan hieman enemmän 15-25 euroa, kunnosta riippuen.
Kannattaa säästää, jos ei muuten niin muistona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1575219Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49986
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23878Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873