..SIIS MILLAINEN ON HYVÄ??
OLI HYVÄ
12
1745
Vastaukset
- pantu(N)
RAJU SEKSI on hyvää!
- plööh taas toi muija...
tais taas toi nainen joka tykkää rajusta kirjoittaa itse tuon alkuperäisen vietin kun ämmeli on tullut ihan sekpääxv tosta rajusta hommasta..ei ajattele muuta kuin rajua rajua ja rajua sexiä BUOH!
- tbr
UUH AAAH UUH HUUH HAA UUH UUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
olen tosi iloinen puolestasi pantu. olisipa kaikki yhtä pantuja ja avoimia niin koko palsta ois pantun peitossa kun kaikki pystyis hehkuttaa sitä miten niitä on pantu!
harmi vaan että olet melkein ainoa joka on niin rajusti pantu kun muut ei hehkuta ;(
tykkään joo seurata sun elämää kun tietää aina et sua on pantu.. vai onko? siitähän puhe mistä puute. - saatu tarpeeksi
kuula et sua on pantu rajusti,hohhoijaa.Ketä kiinnostaa.Viisaat on vaiti näistäkin asioista.
- Mies.
mies on pääsääntöisesti hyvä sängyssä.
- sssssss....
se joka kannustaa naistaan, saa takaisin kaksinkertaisesti. Minä olen sitä mieltä että kun saan mieheltä tukea, kannustusta ja hyväksyntää niin minua ei pidättele mikään, enkä haluakaan mitään pidätellä.
- Måste gädda
Jos miehen logiikka -palstalla kysytään miehiltä millaista on hyvä seksi, miten ihmeessä enimmät vastaajat ovat naisia?
- oikeassa ja
Måste gädda kirjoitti:
Jos miehen logiikka -palstalla kysytään miehiltä millaista on hyvä seksi, miten ihmeessä enimmät vastaajat ovat naisia?
..muutenkin vastaukset tosi pinnallisia, ..ei mitään syvällistä ajattelua..näinkö ihmiset on..???terv: aloittaja..joka ei muuten ole toi ensimäinen vastaaja!!
- sssssssss
Måste gädda kirjoitti:
Sanoin vain oman mielipiteeni...ota ihan rauhallisesti...älä stressaa....t.nainen
- pantu (N)
oikeasti olen helvetin puutteessa, kun en ole saanut kahteen vuoteen. mutta minkäs sille mahtaa kun on näitä liikakiloja ja rokonarpinen iho.
Seksuaaliset mieltymykset, henkinen yhteys (eli ns. "kemia") ja tekninen suoritus. Nämä kaikki kun osuu kohdalleen niin silloin voi sanoa, että "oli hyvä sängyssä".
Olipa tekniset suoritukset millaisia hyvänsä, jos fiilis on perseestä, niin silloin kaikki on syvältä.- on hyvä
kun rakastaa ja tykkää partnerista ja haluaa antaa hänelle "kaikkensa"..eli TUNTEET MUKANA..silloin toinen on hyvä vaikka keittiön pöydällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741