sheriffille

ufochat

tehkää ufochat missä voisi jutella ufoista. pistäppä ehdotusta eteenpäin jos mahdollista

13

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä idea.
      Voin laittaa ylläpidolle ehdotuksen chatin perustamisesta, mutta siihen olisi hyvä saada perusteluiksi tukea siitä, haluavatko palstan ihmiset todella sellaista.

      Miten on, halutaanko yleisesti ottaen ufo-chattia ja muodostuisiko siitä vilkas paikka?

      • kerbsa

        rajatiedon chatti olisi poikaa!
        vaarana on kuitenkin valtava peelojen ja provottajien määrä sekä uskikset toitottamassa omia totuuksiaan.
        ufo chätti itsessään on hyvä idea.


      • tsättiskijukka

        Kun katsoo kuinka paljon tällä forumilla on lukijoita sekä kirjoittelijoita on päivän selvää että ufo-chatilla on jo sosiaalinen tilaus.

        Se että kirjoittaa täällä ja sitä kautta keskustelee samanhenkisten ihmisten kanssa on mielenkiintoista ja innoittavaa. Voin vain kuvitella miten suosittua olisi ns. 'online'-keskustelu.

        Oletan että jippiin ylläpito on myötämielinen ufo-chatille jo senkin takia että kävijämäärä keskusteluforumilla on aika huikea.


      • tsättiskijukka kirjoitti:

        Kun katsoo kuinka paljon tällä forumilla on lukijoita sekä kirjoittelijoita on päivän selvää että ufo-chatilla on jo sosiaalinen tilaus.

        Se että kirjoittaa täällä ja sitä kautta keskustelee samanhenkisten ihmisten kanssa on mielenkiintoista ja innoittavaa. Voin vain kuvitella miten suosittua olisi ns. 'online'-keskustelu.

        Oletan että jippiin ylläpito on myötämielinen ufo-chatille jo senkin takia että kävijämäärä keskusteluforumilla on aika huikea.

        >>Oletan että jippiin ylläpito on myötämielinen ufo-chatille jo senkin takia että kävijämäärä keskusteluforumilla on aika huikea.

        En tiedä Jippiin ylläpidosta, mutta toivottavasti S24:n ylläpidon saisi innostumaan ;)


      • tsättiskijukka
        mrkala kirjoitti:

        >>Oletan että jippiin ylläpito on myötämielinen ufo-chatille jo senkin takia että kävijämäärä keskusteluforumilla on aika huikea.

        En tiedä Jippiin ylläpidosta, mutta toivottavasti S24:n ylläpidon saisi innostumaan ;)

        Niin, kannattaa tosiaan kysellä S24:n ylläpidolta myös :D


    • Niin, mielin vain udella, että mikähän yksityinen kohta lieni keskustelunaloituksessa epäkorrekti? :P Ymmärrän kyllä hyvin jos oli, mutta hain sillä todella jotain ja sen vuoksi mielisin näin oppia kuinka muotoilisin sen paremmin mrkalalle sopivaksi, vaikka samalla kuitenkin tarpeeksi rienaavaksi ja huomiotaherättäväksi.

      • Keskusteluista voi nyt ensiksi jättää pois seksuaalivähemmistöjen tai -enemmistöjenkin harrasteiden kuvaamiset sekä vastaavat pornografiset jutut. Näiden pohjalta en muuta voi kuin poistaa tälläiset viestit. Tälläiset viestit sallitaan ainoastaan sille varatulla alueella seksi-osiossa.

        Lisäksi seuraava koskee kaikkia muitakin "riitelynne" osapuolia: Keskustelussa ei saa esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista. Tunteet ovat nousseet pintaan riitelyssänne ja viesteissä ollaan välillä enemmän tai vähemmän punaisella puolella tässä asiassa, joten poistaminen uhkaa useitakin viestejä. Ei vain raaskisi poistaa kaikkea ja joitakin viestejä olenkin mahdollisuuksien mukaan poistanut säästellen (lue: jättänyt siistityn kopion, jos mahdollista).

        Sanasotaa voi, uskokaa tai älkää, käydä sivistyneestikin.


      • olet
        mrkala kirjoitti:

        Keskusteluista voi nyt ensiksi jättää pois seksuaalivähemmistöjen tai -enemmistöjenkin harrasteiden kuvaamiset sekä vastaavat pornografiset jutut. Näiden pohjalta en muuta voi kuin poistaa tälläiset viestit. Tälläiset viestit sallitaan ainoastaan sille varatulla alueella seksi-osiossa.

        Lisäksi seuraava koskee kaikkia muitakin "riitelynne" osapuolia: Keskustelussa ei saa esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista. Tunteet ovat nousseet pintaan riitelyssänne ja viesteissä ollaan välillä enemmän tai vähemmän punaisella puolella tässä asiassa, joten poistaminen uhkaa useitakin viestejä. Ei vain raaskisi poistaa kaikkea ja joitakin viestejä olenkin mahdollisuuksien mukaan poistanut säästellen (lue: jättänyt siistityn kopion, jos mahdollista).

        Sanasotaa voi, uskokaa tai älkää, käydä sivistyneestikin.

        oikeassa.Asiallista keskustelua juurikin kaivataan.
        Asia kyllä näyttää kiinnostavan moniakin ja henkevä,ja älykäs keskustelu asiasta olisi ihan mukavaa.
        Meillä maassa ei todellakaan ole yhtään liikaa tietoa muista maailmoista,itse asiassa mehän emme tiedä niistä yhtään mitään,vaikka tiedämme,että niitä on ja paljon.
        Siispä, antakaamme kaikki se tieto,joka kullakin on,kaikkien jaettavaksi,ihan rohkeasti.Tiedän,että monilla on omiakin kokemuksia ,mutta nehän ovat tietenkin henkilökohtaisia ja jos niitä ei voi tänne laitaa,niin se on ihan henkiökohtainen asia.


      • Olis TOOOsii kivaa
        olet kirjoitti:

        oikeassa.Asiallista keskustelua juurikin kaivataan.
        Asia kyllä näyttää kiinnostavan moniakin ja henkevä,ja älykäs keskustelu asiasta olisi ihan mukavaa.
        Meillä maassa ei todellakaan ole yhtään liikaa tietoa muista maailmoista,itse asiassa mehän emme tiedä niistä yhtään mitään,vaikka tiedämme,että niitä on ja paljon.
        Siispä, antakaamme kaikki se tieto,joka kullakin on,kaikkien jaettavaksi,ihan rohkeasti.Tiedän,että monilla on omiakin kokemuksia ,mutta nehän ovat tietenkin henkilökohtaisia ja jos niitä ei voi tänne laitaa,niin se on ihan henkiökohtainen asia.

        Ufo chat kehiin ja annetaan sanojen paukkua. ^^.


    • NiinM'sa

      Onkos seriffi kysellyt jo, odotamme innolla ufoilua chatissa. Olisi ainakin kiva saada sellainenkin pystyyn. LOL.

      • En ole vielä kysynyt.. innostus chattiin on nähtävästi suhteellisen laimeaa ja epäilen, mahtaako riittää ylläpidolle uuden chatin perustamiseen. Odotellaan vielä hetki ja katsellaan, irtoaisiko jostain kulma meille.


      • ei riitä
        mrkala kirjoitti:

        En ole vielä kysynyt.. innostus chattiin on nähtävästi suhteellisen laimeaa ja epäilen, mahtaako riittää ylläpidolle uuden chatin perustamiseen. Odotellaan vielä hetki ja katsellaan, irtoaisiko jostain kulma meille.

        S24:n ylläpidolle perusteluiksi chatin avaamiselle. Mutta entäpä rajatieto-chat, voisiko sillä olla enemmän mahdollisuuksia?


      • ei riitä kirjoitti:

        S24:n ylläpidolle perusteluiksi chatin avaamiselle. Mutta entäpä rajatieto-chat, voisiko sillä olla enemmän mahdollisuuksia?

        Hyvä ajatus. Todennäköisesti mahdollisuudet olisivat paljon paremmat. Laitetaanpas korvan taakse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe