tehkää ufochat missä voisi jutella ufoista. pistäppä ehdotusta eteenpäin jos mahdollista
sheriffille
13
812
Vastaukset
Hyvä idea.
Voin laittaa ylläpidolle ehdotuksen chatin perustamisesta, mutta siihen olisi hyvä saada perusteluiksi tukea siitä, haluavatko palstan ihmiset todella sellaista.
Miten on, halutaanko yleisesti ottaen ufo-chattia ja muodostuisiko siitä vilkas paikka?- kerbsa
rajatiedon chatti olisi poikaa!
vaarana on kuitenkin valtava peelojen ja provottajien määrä sekä uskikset toitottamassa omia totuuksiaan.
ufo chätti itsessään on hyvä idea. - tsättiskijukka
Kun katsoo kuinka paljon tällä forumilla on lukijoita sekä kirjoittelijoita on päivän selvää että ufo-chatilla on jo sosiaalinen tilaus.
Se että kirjoittaa täällä ja sitä kautta keskustelee samanhenkisten ihmisten kanssa on mielenkiintoista ja innoittavaa. Voin vain kuvitella miten suosittua olisi ns. 'online'-keskustelu.
Oletan että jippiin ylläpito on myötämielinen ufo-chatille jo senkin takia että kävijämäärä keskusteluforumilla on aika huikea. tsättiskijukka kirjoitti:
Kun katsoo kuinka paljon tällä forumilla on lukijoita sekä kirjoittelijoita on päivän selvää että ufo-chatilla on jo sosiaalinen tilaus.
Se että kirjoittaa täällä ja sitä kautta keskustelee samanhenkisten ihmisten kanssa on mielenkiintoista ja innoittavaa. Voin vain kuvitella miten suosittua olisi ns. 'online'-keskustelu.
Oletan että jippiin ylläpito on myötämielinen ufo-chatille jo senkin takia että kävijämäärä keskusteluforumilla on aika huikea.>>Oletan että jippiin ylläpito on myötämielinen ufo-chatille jo senkin takia että kävijämäärä keskusteluforumilla on aika huikea.
En tiedä Jippiin ylläpidosta, mutta toivottavasti S24:n ylläpidon saisi innostumaan ;)- tsättiskijukka
mrkala kirjoitti:
>>Oletan että jippiin ylläpito on myötämielinen ufo-chatille jo senkin takia että kävijämäärä keskusteluforumilla on aika huikea.
En tiedä Jippiin ylläpidosta, mutta toivottavasti S24:n ylläpidon saisi innostumaan ;)Niin, kannattaa tosiaan kysellä S24:n ylläpidolta myös :D
Niin, mielin vain udella, että mikähän yksityinen kohta lieni keskustelunaloituksessa epäkorrekti? :P Ymmärrän kyllä hyvin jos oli, mutta hain sillä todella jotain ja sen vuoksi mielisin näin oppia kuinka muotoilisin sen paremmin mrkalalle sopivaksi, vaikka samalla kuitenkin tarpeeksi rienaavaksi ja huomiotaherättäväksi.
Keskusteluista voi nyt ensiksi jättää pois seksuaalivähemmistöjen tai -enemmistöjenkin harrasteiden kuvaamiset sekä vastaavat pornografiset jutut. Näiden pohjalta en muuta voi kuin poistaa tälläiset viestit. Tälläiset viestit sallitaan ainoastaan sille varatulla alueella seksi-osiossa.
Lisäksi seuraava koskee kaikkia muitakin "riitelynne" osapuolia: Keskustelussa ei saa esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista. Tunteet ovat nousseet pintaan riitelyssänne ja viesteissä ollaan välillä enemmän tai vähemmän punaisella puolella tässä asiassa, joten poistaminen uhkaa useitakin viestejä. Ei vain raaskisi poistaa kaikkea ja joitakin viestejä olenkin mahdollisuuksien mukaan poistanut säästellen (lue: jättänyt siistityn kopion, jos mahdollista).
Sanasotaa voi, uskokaa tai älkää, käydä sivistyneestikin.- olet
mrkala kirjoitti:
Keskusteluista voi nyt ensiksi jättää pois seksuaalivähemmistöjen tai -enemmistöjenkin harrasteiden kuvaamiset sekä vastaavat pornografiset jutut. Näiden pohjalta en muuta voi kuin poistaa tälläiset viestit. Tälläiset viestit sallitaan ainoastaan sille varatulla alueella seksi-osiossa.
Lisäksi seuraava koskee kaikkia muitakin "riitelynne" osapuolia: Keskustelussa ei saa esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista. Tunteet ovat nousseet pintaan riitelyssänne ja viesteissä ollaan välillä enemmän tai vähemmän punaisella puolella tässä asiassa, joten poistaminen uhkaa useitakin viestejä. Ei vain raaskisi poistaa kaikkea ja joitakin viestejä olenkin mahdollisuuksien mukaan poistanut säästellen (lue: jättänyt siistityn kopion, jos mahdollista).
Sanasotaa voi, uskokaa tai älkää, käydä sivistyneestikin.oikeassa.Asiallista keskustelua juurikin kaivataan.
Asia kyllä näyttää kiinnostavan moniakin ja henkevä,ja älykäs keskustelu asiasta olisi ihan mukavaa.
Meillä maassa ei todellakaan ole yhtään liikaa tietoa muista maailmoista,itse asiassa mehän emme tiedä niistä yhtään mitään,vaikka tiedämme,että niitä on ja paljon.
Siispä, antakaamme kaikki se tieto,joka kullakin on,kaikkien jaettavaksi,ihan rohkeasti.Tiedän,että monilla on omiakin kokemuksia ,mutta nehän ovat tietenkin henkilökohtaisia ja jos niitä ei voi tänne laitaa,niin se on ihan henkiökohtainen asia. - Olis TOOOsii kivaa
olet kirjoitti:
oikeassa.Asiallista keskustelua juurikin kaivataan.
Asia kyllä näyttää kiinnostavan moniakin ja henkevä,ja älykäs keskustelu asiasta olisi ihan mukavaa.
Meillä maassa ei todellakaan ole yhtään liikaa tietoa muista maailmoista,itse asiassa mehän emme tiedä niistä yhtään mitään,vaikka tiedämme,että niitä on ja paljon.
Siispä, antakaamme kaikki se tieto,joka kullakin on,kaikkien jaettavaksi,ihan rohkeasti.Tiedän,että monilla on omiakin kokemuksia ,mutta nehän ovat tietenkin henkilökohtaisia ja jos niitä ei voi tänne laitaa,niin se on ihan henkiökohtainen asia.Ufo chat kehiin ja annetaan sanojen paukkua. ^^.
- NiinM'sa
Onkos seriffi kysellyt jo, odotamme innolla ufoilua chatissa. Olisi ainakin kiva saada sellainenkin pystyyn. LOL.
En ole vielä kysynyt.. innostus chattiin on nähtävästi suhteellisen laimeaa ja epäilen, mahtaako riittää ylläpidolle uuden chatin perustamiseen. Odotellaan vielä hetki ja katsellaan, irtoaisiko jostain kulma meille.
- ei riitä
mrkala kirjoitti:
En ole vielä kysynyt.. innostus chattiin on nähtävästi suhteellisen laimeaa ja epäilen, mahtaako riittää ylläpidolle uuden chatin perustamiseen. Odotellaan vielä hetki ja katsellaan, irtoaisiko jostain kulma meille.
S24:n ylläpidolle perusteluiksi chatin avaamiselle. Mutta entäpä rajatieto-chat, voisiko sillä olla enemmän mahdollisuuksia?
ei riitä kirjoitti:
S24:n ylläpidolle perusteluiksi chatin avaamiselle. Mutta entäpä rajatieto-chat, voisiko sillä olla enemmän mahdollisuuksia?
Hyvä ajatus. Todennäköisesti mahdollisuudet olisivat paljon paremmat. Laitetaanpas korvan taakse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693