Jos kontakti joskus tulee, ja niitä saapuu planeetallemme, pääsemmekö me tavallliset pulliaisetkin tapaamaan heitä ja jutustelemaan, vai varataanko tämäkin huvi vain niille poliitikoille ja julkkiksille?
Yksi huvittava pointti on se, että oli olio sitten miten tylsä ja keskinkertainen omiensa parissa, kun hän saapuu toiselle planeetalle, joka ei ole koskaan ennen tavannut muukalaisia, tulee hänestä heti kuumin aihe ja seuratuin henkilö koko sen historiassa. Sama toimis kenen tahansa miestä kohdalla, jos pääsisimme käymään yhtä kehittymättömillä planeetoilla, olettaen että kulttuurit ois samankaltaisia sensaationhakuisia kuin meillä.
alienit julkkiksina
8
756
Vastaukset
- soikoon
älä hitossa rinnasta meitä niihin,koska ne ovat meihin verrattuina superälykkäitä.Sen verran voin kyllä ihan maan ihmisenäkin sanoa,että heillä ei todellakkan ole kateutta.Onko teidän ajatusmaailmanne todellakin tuota luokkaa??OTTAKAA SELVÄÄ ASIOISTA!
- Starman
Kiihkeimmät meistä ottaisivat Alienin gurukseen, jonka joka sana olisi totta.
Alien korotettaisiin Jumalaksi, josta tehtäisiin uskonto, vaikka Alien olisikin tyhmä kuin saapas. Ainakin omiensa parissa.
Alienin luulluista opetuksista kirjoitettaisiin pyhä kirja. Joka opetuksia ei uskoisi, se tapettaisiin. Muut pakotettaisiin elämään niin papit kirjaa tulkitsisivat.
Näistä kirjoituksista minäkin poloinen menettäisin pääni...Jos ihminen ikinä saisi tavata Jumalan, pyrkisi hän hänen tasolleen salakavalasti ja ottaisi hänestä vallan, samoin alieneiden kanssa.
- peetu
tulee mieleeni Veltto Virtasen biisi UHVO,meni jotenkin näin:"Ufon kyljestä erkani rappu,jolla kiemurteli olio kaulassaan lappu"TÄSSÄ ON TEILLE MALLIKSI MARSIN JOHN TRAVOLTA"ja ku ufon valot vilkkuu,niin kassakone kilkkuu jeeee!"ei oikee enää muista niitä sanoja....
Mielestäni oli hysteerisen hauska biisi. - Vatte
Haluaisitko olla heitä vastaanottamassa, kun ja jos tulevat.
Minä kyllä olisin. Mutta kun jostakin kumman syystä tunnen, että heitä ei enää ole. - Alienit..
Su 12.3. 10:30 Alaston tiede
Kontakti avaruusolentoihin. Onko avaruudessa älyllistä elämää? Jos on, miksi avaruusolennot eivät ole ottaneet yhteyttä? Tähtitieteilijät yrittävät vastata näihin ja muihin kysymyksiin tässä ohjelmassa. Englantilainen dokumenttisarja.
http://www.telkku.com/ - niitä täällä
Meitä on jo täällä.. ;|
- Niinmpä JOO justiinsa
Yks alieni on Michael Jackson.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039