Jonnalta tulee uusi!Ei,apua!

Kuocca

Voi vittu.Jonnalta tulee kohta puoliin uusi levy.

Luulin jo että akasta päästiin,kunnei siitä ole onneksi pitkään aikaan kuulunut mitään.Valitettavasti näin ei sitten ollutkaan...

Taas saa kuunnella sitä liirumlaarum kuivaa ääntä ja musisointia.......voi kun se tajuaisi lopettaa ja alkaa vaikka lapsia tekee.......

17

3199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonna Tervomaa -fani vuodes...

      is the BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Kuocca

        Otahan ihan iisisti vaa.


      • krivoirock
        Kuocca kirjoitti:

        Otahan ihan iisisti vaa.

        Olen samaa mieltä viestin kirjoittajan kanssa. Vaihtaisi tyyliään tai laulaisi menevimpiä kappaleita eikä noita laahaavia itkuvirsejä.


    • Meillä jokaisella on mahdollisuus valita mitä kuuntelee, joten älä osta sitä levyä, kukaan ei varmasti pakota. Meitä, jotka odottavat malttamattomina Jonnan uutta tuotantoa on todella paljon ja itse ainakin toivon Jonnalle pitkää uraa ihan vaan itsekkäistä syistä eli siksi, että pidän tosi paljon hänen äänestään ja keikoistaan.

      • Kuocca

        Voiko kukaan noin tollo ollakaan kuin sinä taidat olla? Kuka nyt mitään levyä menis ostamaankaan?

        Kyllä tota Jonnan uutta tulee valitettavasti tulemaan radiosta tuutin täydeltä. Ei siinä mitää levyjä tarvita....

        Ja radiota kun on pakko kuunnella,eikä aina pääse tosiaan edes vaikuttamaan kanavan valintaan.


      • ei ole
        Kuocca kirjoitti:

        Voiko kukaan noin tollo ollakaan kuin sinä taidat olla? Kuka nyt mitään levyä menis ostamaankaan?

        Kyllä tota Jonnan uutta tulee valitettavasti tulemaan radiosta tuutin täydeltä. Ei siinä mitää levyjä tarvita....

        Ja radiota kun on pakko kuunnella,eikä aina pääse tosiaan edes vaikuttamaan kanavan valintaan.

        pakko tehdä. Ei siis sitä radiotakaan kuunnella... Laita vaikka kuulosuojaimet jollei muuten helpota.


      • Kuocca kirjoitti:

        Voiko kukaan noin tollo ollakaan kuin sinä taidat olla? Kuka nyt mitään levyä menis ostamaankaan?

        Kyllä tota Jonnan uutta tulee valitettavasti tulemaan radiosta tuutin täydeltä. Ei siinä mitää levyjä tarvita....

        Ja radiota kun on pakko kuunnella,eikä aina pääse tosiaan edes vaikuttamaan kanavan valintaan.

        Toivon, että jatkossa jätät nimittelyt sikseen. Kuten tuossa joku jo ehdotti niin laita vaikka kuulosuojaimet jos on kerran "pakko" kuunnella radiota. Uskon kuitenkin, että sieltä tulee muutakin tuubaa ihan tuutin täydeltä, tuskin se Jonna on pahimmasta päästä.


      • mum=mummi

        Olen täysin samaa mieltä. Ei kukaan pakota kuuntelemaan sellasta, jota ei joku halua kuunnella. Mä diggaan Jonnaa, sekä ääntä, laulutyyliä että biisejä. Odotan kovasti uutta albumia.


    • mies.

      On semmoinen sutturapyöräytys kuin itse nainenkin, kuka tahansa olis voinut semmoisen rinkulan pyöräyttää.

    • Tuija-Tuulikki

      ...eivät halua, että sinä viet heille vankilavierailuillasi tuliaisiksi Jonnan musiikkia, ei se silti sitä merkitse, että Jonnan musiikki on huonoa.
      Mutta jos henkilöllä on ns. musiikillista lahjakkuutta ja sävelkorvaa vähänkin, hän tajuaa, että sinä et ymmärrä musiikista mitään. Asia on tietysti anteeksi annettavaa, sillä eihän sinulta voi mitään vaatia kun kasvuolosuhteet ovat olleet mitä ovat!

      • Jonna Tervomaa -fani vuodes...

        Jonna Tervomaa is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ulkopuolinenn

        toi oli jo liikaa! luin näit keskustelui täs ja keksin kato teille ratkasun: ei kaikkien tarvii pitää samasta laulajasta, eikä siitä tarvii kinastella, pitäkää omasta suosikistanne älkää haukkuko muiden piste


    • Trala

      Jonnan musiikki on epävireistä, huonoa ja mitäänsanomatonta, Jonna on huono esiintyjä.

      Kaikenkaikkiaan täydellisen sopiva suomalaiseen makuun... Suosio tulee jatkumaan !

    • SarcasticBastard

      Lapset ei ymmärrä aikuisten musiikkia. Näin se aina on ollut. Kuuntele vaikka Teräsbetonia niin tuska helpottaa.

    • Jonna Tervomaa -fani vuodes...

      tule ensikeväänä 2007 uusi pitkäsoitto.

    • Milloinkahan se Jonnan uusi levy mahdollisesti tulee. Sen julkaisu päivästä on ollut monenlaista tietoa.

      • keväällä

        Levyn julkaisu siirtyi monista syistä ja niistä voi lukea jonnatervomaa.com :ssa päiväkirjaosiossa. Levy julkaistaan siis vasta ensi vuonna. Valitettavasti. Mutta onneksi hyvää jaksaa odottaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      208
      1685
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1110
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      927
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      817
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      586
    Aihe