moikka kaikille! ollaan perustamassa päijäthämeen alueelle uutta ravintolaa...nimi puuttuu..olisiko ehdotuksia??
uusi rafla
13
2436
Vastaukset
- ooämgee
Voisit pikkasen kertoo minkälaista raflaa ja vaikka omistajan nimen. Niistä on helpompaa alkaa vääntää ravintolalle nimee.
- Ehdotus
Navetta? :o
- on jo...
...navetta ravintolakäytössä, nimittäin Hartolassa Linna-hotelli, joka rakennettiin vanhan navetan tiloihin.
- meikä
NAVETTA on jo bändin nimi......
- Pama
Mä olen miettinyt Liesua baarin nimeks, aina iltasin voi lähteä liesuun... :)
- Zeppelin
PÖTSI, jos kyseessä on ruokaravintola, ja NAUKKU, jos avaat juomaraflan. Jep! Ilmoita koska ja missä avataan. Yksi huuretien, jos otat jomman kumman nimen.
- Enemmänkö
Eipäs ruveta laittomuuksia ehdottelemaan.
- olisi
OlutBaari Lenkki....tulis käytyä lenkillä..
- vaikka
"LENIN"
- rouksi
No mikä sen ravintolan nimeksi sitten lopuksi tuli?
- kävimpä......n
NAIMASHA !
Eiks olekkin hjyvjä nimi ?
TERVETULOA ! - Penti.Saaer
Kikkeli-Vekkulit on kyllä teille sopiva nimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1294388
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233072Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132564- 462131
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471639- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201456- 281440
- 951211