"Sisäpiiriläiseksi"?
On tärkeätä saavuttaa luottamus ja uskottavuus.
Minä olen seurannut Sinua ja olet vastannut aloittamiiini topiceihin. Ihmisten keskuudessa valta perustuu useimminten "sokeaan" luottamiseen ja uskottavuuteen.
Olet erittäin kiinnostava persoona, jopa sellainen jonka haluaisin jopa tavata.
Tiedäthän mrkala. että
10
1250
Vastaukset
Missäköhän "sisäpiirissä" mahtanen oikein olla? :D
- Suomi24 on palkattuja
Väärän tiedon levittäjiä. Sinä voit hyvinkin olla sellainen.
Useita ihmisiä on helppo hallita ja huijata, tätä voi kokeilla vaikka omiin perheenjäseniin/ystäviin/tuntemattomiin.
Suomi24.fi on "sisäpiirin" hallinnassa niin kuin Suomen media. Suomi24 on palkattuja kirjoitti:
Väärän tiedon levittäjiä. Sinä voit hyvinkin olla sellainen.
Useita ihmisiä on helppo hallita ja huijata, tätä voi kokeilla vaikka omiin perheenjäseniin/ystäviin/tuntemattomiin.
Suomi24.fi on "sisäpiirin" hallinnassa niin kuin Suomen media.On sinulla erikoiset epäilykset. :D
Mikähän mahtaa olla sitä oikeaa tietoa?
Niin ja mikä väärää?- tietää mitä mieltä
mrkala kirjoitti:
On sinulla erikoiset epäilykset. :D
Mikähän mahtaa olla sitä oikeaa tietoa?
Niin ja mikä väärää?olet avaruusolioista ja heidän tekemisistään täällä maapallolla?
tietää mitä mieltä kirjoitti:
olet avaruusolioista ja heidän tekemisistään täällä maapallolla?
Olen sitä mieltä, ettemme voi tietää syitä miksi he käyvät täällä. Voimme vain pohtia asiaa sitä kautta, miksi ihmiskunta pyrkii vierailemaan muilla taivaankappaleilla. Syitä voi olla vaikka kuinka paljon, ihan vaikka "yksinkertaisesta mielenkiinnosta" vain syyhyn "koska he pystyvät siihen". Ehkä kyseessä on vain hetken päähänpisto, ehkä kyseessä on suunnitelma. Lisäksi toisilla voi olla toiset syyt kuin toisilla. Keksin ainakin itse todella paljon enemmän erilaisia mahdollisia syitä vierailulle kuin sille, miksi he eivät vierailisi.
- loukkaus
mrkala kirjoitti:
Olen sitä mieltä, ettemme voi tietää syitä miksi he käyvät täällä. Voimme vain pohtia asiaa sitä kautta, miksi ihmiskunta pyrkii vierailemaan muilla taivaankappaleilla. Syitä voi olla vaikka kuinka paljon, ihan vaikka "yksinkertaisesta mielenkiinnosta" vain syyhyn "koska he pystyvät siihen". Ehkä kyseessä on vain hetken päähänpisto, ehkä kyseessä on suunnitelma. Lisäksi toisilla voi olla toiset syyt kuin toisilla. Keksin ainakin itse todella paljon enemmän erilaisia mahdollisia syitä vierailulle kuin sille, miksi he eivät vierailisi.
ihmisiä kohtaan vai ei?
Suomi24 on palkattuja kirjoitti:
Väärän tiedon levittäjiä. Sinä voit hyvinkin olla sellainen.
Useita ihmisiä on helppo hallita ja huijata, tätä voi kokeilla vaikka omiin perheenjäseniin/ystäviin/tuntemattomiin.
Suomi24.fi on "sisäpiirin" hallinnassa niin kuin Suomen media.Mutta todennut kuitenkin että mrkala on korrekti ja kääntää sokean pisteen silmästään oikealle kohtaa juuri oikeaan aikaan. Luottakaa häneen minunkin sijastani.
- loukkaus
loukkaus kirjoitti:
ihmisiä kohtaan vai ei?
universumia kohtaan vai ei?
- ei avaruusmatkat
loukkaus kirjoitti:
universumia kohtaan vai ei?
ole verrattavissa sieppauksiin.
- paha juttu
Kylläpäs sitä taas on epäilyn kohteena. Eikös vain, sitä voi joutua kuka vaan epäilyn kohteeksi, yhtäkkiä vaikka huomenna. O_o
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602