Tiedäthän mrkala. että

epäilen Sinuakin

"Sisäpiiriläiseksi"?

On tärkeätä saavuttaa luottamus ja uskottavuus.

Minä olen seurannut Sinua ja olet vastannut aloittamiiini topiceihin. Ihmisten keskuudessa valta perustuu useimminten "sokeaan" luottamiseen ja uskottavuuteen.

Olet erittäin kiinnostava persoona, jopa sellainen jonka haluaisin jopa tavata.

10

1224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäköhän "sisäpiirissä" mahtanen oikein olla? :D

• Suomi24 on palkattuja

Väärän tiedon levittäjiä. Sinä voit hyvinkin olla sellainen.

Useita ihmisiä on helppo hallita ja huijata, tätä voi kokeilla vaikka omiin perheenjäseniin/ystäviin/tuntemattomiin.

Suomi24.fi on "sisäpiirin" hallinnassa niin kuin Suomen media.

• Suomi24 on palkattuja kirjoitti:

Useita ihmisiä on helppo hallita ja huijata, tätä voi kokeilla vaikka omiin perheenjäseniin/ystäviin/tuntemattomiin.

On sinulla erikoiset epäilykset. :D
        Mikähän mahtaa olla sitä oikeaa tietoa?
        Niin ja mikä väärää?

• tietää mitä mieltä
        mrkala kirjoitti:

On sinulla erikoiset epäilykset. :D
        Mikähän mahtaa olla sitä oikeaa tietoa?
        Niin ja mikä väärää?

olet avaruusolioista ja heidän tekemisistään täällä maapallolla?

• tietää mitä mieltä kirjoitti:

olet avaruusolioista ja heidän tekemisistään täällä maapallolla?

Olen sitä mieltä, ettemme voi tietää syitä miksi he käyvät täällä. Voimme vain pohtia asiaa sitä kautta, miksi ihmiskunta pyrkii vierailemaan muilla taivaankappaleilla. Syitä voi olla vaikka kuinka paljon, ihan vaikka "yksinkertaisesta mielenkiinnosta" vain syyhyn "koska he pystyvät siihen". Ehkä kyseessä on vain hetken päähänpisto, ehkä kyseessä on suunnitelma. Lisäksi toisilla voi olla toiset syyt kuin toisilla. Keksin ainakin itse todella paljon enemmän erilaisia mahdollisia syitä vierailulle kuin sille, miksi he eivät vierailisi.

• loukkaus
        mrkala kirjoitti:

Olen sitä mieltä, ettemme voi tietää syitä miksi he käyvät täällä. Voimme vain pohtia asiaa sitä kautta, miksi ihmiskunta pyrkii vierailemaan muilla taivaankappaleilla. Syitä voi olla vaikka kuinka paljon, ihan vaikka "yksinkertaisesta mielenkiinnosta" vain syyhyn "koska he pystyvät siihen". Ehkä kyseessä on vain hetken päähänpisto, ehkä kyseessä on suunnitelma. Lisäksi toisilla voi olla toiset syyt kuin toisilla. Keksin ainakin itse todella paljon enemmän erilaisia mahdollisia syitä vierailulle kuin sille, miksi he eivät vierailisi.

ihmisiä kohtaan vai ei?

• Suomi24 on palkattuja kirjoitti:

Mutta todennut kuitenkin että mrkala on korrekti ja kääntää sokean pisteen silmästään oikealle kohtaa juuri oikeaan aikaan. Luottakaa häneen minunkin sijastani.

• loukkaus
        loukkaus kirjoitti:

ihmisiä kohtaan vai ei?

universumia kohtaan vai ei?

• ei avaruusmatkat
        loukkaus kirjoitti:

universumia kohtaan vai ei?

ole verrattavissa sieppauksiin.

• paha juttu

Kylläpäs sitä taas on epäilyn kohteena. Eikös vain, sitä voi joutua kuka vaan epäilyn kohteeksi, yhtäkkiä vaikka huomenna. O_o

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      79
      2545
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1809
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1674
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1606
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      118
      1214
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1156
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe