Tiedäthän mrkala. että

epäilen Sinuakin

"Sisäpiiriläiseksi"?

On tärkeätä saavuttaa luottamus ja uskottavuus.

Minä olen seurannut Sinua ja olet vastannut aloittamiiini topiceihin. Ihmisten keskuudessa valta perustuu useimminten "sokeaan" luottamiseen ja uskottavuuteen.

Olet erittäin kiinnostava persoona, jopa sellainen jonka haluaisin jopa tavata.

10

1250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäköhän "sisäpiirissä" mahtanen oikein olla? :D

      • Suomi24 on palkattuja

        Väärän tiedon levittäjiä. Sinä voit hyvinkin olla sellainen.

        Useita ihmisiä on helppo hallita ja huijata, tätä voi kokeilla vaikka omiin perheenjäseniin/ystäviin/tuntemattomiin.

        Suomi24.fi on "sisäpiirin" hallinnassa niin kuin Suomen media.


      • Suomi24 on palkattuja kirjoitti:

        Väärän tiedon levittäjiä. Sinä voit hyvinkin olla sellainen.

        Useita ihmisiä on helppo hallita ja huijata, tätä voi kokeilla vaikka omiin perheenjäseniin/ystäviin/tuntemattomiin.

        Suomi24.fi on "sisäpiirin" hallinnassa niin kuin Suomen media.

        On sinulla erikoiset epäilykset. :D
        Mikähän mahtaa olla sitä oikeaa tietoa?
        Niin ja mikä väärää?


      • tietää mitä mieltä
        mrkala kirjoitti:

        On sinulla erikoiset epäilykset. :D
        Mikähän mahtaa olla sitä oikeaa tietoa?
        Niin ja mikä väärää?

        olet avaruusolioista ja heidän tekemisistään täällä maapallolla?


      • tietää mitä mieltä kirjoitti:

        olet avaruusolioista ja heidän tekemisistään täällä maapallolla?

        Olen sitä mieltä, ettemme voi tietää syitä miksi he käyvät täällä. Voimme vain pohtia asiaa sitä kautta, miksi ihmiskunta pyrkii vierailemaan muilla taivaankappaleilla. Syitä voi olla vaikka kuinka paljon, ihan vaikka "yksinkertaisesta mielenkiinnosta" vain syyhyn "koska he pystyvät siihen". Ehkä kyseessä on vain hetken päähänpisto, ehkä kyseessä on suunnitelma. Lisäksi toisilla voi olla toiset syyt kuin toisilla. Keksin ainakin itse todella paljon enemmän erilaisia mahdollisia syitä vierailulle kuin sille, miksi he eivät vierailisi.


      • loukkaus
        mrkala kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, ettemme voi tietää syitä miksi he käyvät täällä. Voimme vain pohtia asiaa sitä kautta, miksi ihmiskunta pyrkii vierailemaan muilla taivaankappaleilla. Syitä voi olla vaikka kuinka paljon, ihan vaikka "yksinkertaisesta mielenkiinnosta" vain syyhyn "koska he pystyvät siihen". Ehkä kyseessä on vain hetken päähänpisto, ehkä kyseessä on suunnitelma. Lisäksi toisilla voi olla toiset syyt kuin toisilla. Keksin ainakin itse todella paljon enemmän erilaisia mahdollisia syitä vierailulle kuin sille, miksi he eivät vierailisi.

        ihmisiä kohtaan vai ei?


      • Suomi24 on palkattuja kirjoitti:

        Väärän tiedon levittäjiä. Sinä voit hyvinkin olla sellainen.

        Useita ihmisiä on helppo hallita ja huijata, tätä voi kokeilla vaikka omiin perheenjäseniin/ystäviin/tuntemattomiin.

        Suomi24.fi on "sisäpiirin" hallinnassa niin kuin Suomen media.

        Mutta todennut kuitenkin että mrkala on korrekti ja kääntää sokean pisteen silmästään oikealle kohtaa juuri oikeaan aikaan. Luottakaa häneen minunkin sijastani.


      • loukkaus
        loukkaus kirjoitti:

        ihmisiä kohtaan vai ei?

        universumia kohtaan vai ei?


      • ei avaruusmatkat
        loukkaus kirjoitti:

        universumia kohtaan vai ei?

        ole verrattavissa sieppauksiin.


    • paha juttu

      Kylläpäs sitä taas on epäilyn kohteena. Eikös vain, sitä voi joutua kuka vaan epäilyn kohteeksi, yhtäkkiä vaikka huomenna. O_o

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe