Onko Kallio sama kuin Eira tai Punavuori?

asioita seuraileva

Ranen mielestä Meri-Rastila on sama kuin Aurinkolahti. Jos niin olisi, niin Kallio olisi sama kuin Eira tai Punavuori.

Ja niinhän ei ole. Kallio on keskustan slummi. Sieltä löytyy slummialueen kaikki tuntomerkit; asunnottomat, kerjäläiset, narkkarit. Se näyttää ulospäin rähjäiseltä ja kurjalta, jne...

7

1573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punabaskeri

Kallio on urbaania elävää taidetta, kallio on taiteilijoiden ja hinttien kaupunginosa, täällä saa kukin asua vapaasti.

kallio ei sovi ahdasmielisille.

• qwerty

Haihdu idiootti ....
      Itse oon asunut Kalliossa 17 vuotta. Pahimmat alueet löytyy metron varrelta eli Itä-Helsingistä.

• entinen kalliolainen

Olet sokea, aistisi ovat turtuneet näkemään, kokemaan Kallion kurjuutta.

Asuuhan ihmisiä roskapöntössäkin ja he ovat tyytyväisiä olotilaansa.

• Ja Marjaniemiessä, Tammisal...

Se Kalliossa asuminen taitaa viedä ihmisiltä suhteellisuudentajun. Tai ehkei sieltä uskalla enää liikkua muualle?

• Ullanlinnassa syntynyt

meinaa, että Eira ja Punavuori ovat jotenkin samalla viivalla?
      Punavuori (se pahamaineinen Rööperi...) ja Kallio ovat molemmat vanhoja duunarialueita.
      Olet tainnut mennä kiinteistönvälittäjien vedätykseen, heh.

• Remontti-Rane
      • Kallio on aivan ihana

Tai siis Kalliossa itse viihdyn oikein hienosti. En tosin ihan joka puolella Kalliota, mutta onneksi saamme kaikki valita itse asuinalueemme. On ihan käsittämätöntä lukea näitä ihmeellisiä slummiutumisjuttuja. Minun kotitalossani KALLIOSSA asuu lähinnä akateemisia nuoria aikuisia. Erittäin siistejä ja mukavia. Parin korttelin päässä Hakiksen halli, talon edessä ratikat, vieressä metro ja bussit ja kaupat. Aivan huippupaikka asustella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3200
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1772
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe