Kiitos

Kiitos kaikille Sawolaisille jotka laittoi tekstarin numeroon 10 eilen.

10-kympin arvoinen suoritus! Hyvä me!

13

877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Euroviisut

      Olet säälittävä reppana.

      • ..huutelee siellä kun mamman peräkammaripojun biisi ei pärjännyt.

        Otan osaa, luuviulu.


      • Euroviisut
        SavoRULES kirjoitti:

        ..huutelee siellä kun mamman peräkammaripojun biisi ei pärjännyt.

        Otan osaa, luuviulu.

        olet ylpeä, kun kaksoisolentosi voittivat.


      • Euroviisut kirjoitti:

        olet ylpeä, kun kaksoisolentosi voittivat.

        Geenisi ovat aika tarkalleen samat kuin LOrdin lauljalla..varsinkin naaman yhtäläisyys on epäilyttävä.


      • kieltä
        SavoRULES kirjoitti:

        Geenisi ovat aika tarkalleen samat kuin LOrdin lauljalla..varsinkin naaman yhtäläisyys on epäilyttävä.

        voiti,lauljalla ......ha,ha


    • habla habla

      savis on silti pelle

      • Satakieli.

        ei kukaan aseta kyseenalaiseksi.


    • olav1

      Sama se kuka jossain Euroviisuissa on laulamassa. Jokainen maa lähettää sinne kuitenkin jonkun keskinkertaisuuden.

      Jos jokaisella maalla olisivat ykkösartistit kehissä, niin viisut olisivat huomattavasti viihteellisemmät. Entisten missien ja huumoriartistien laulukisat eivät ainakaan minua ole koskaan viehättäneet.

      • ...eräässä lehdessä.

        Joku oli muuten heittänyt lehteen semmoisen kommentin että kun viisuja aletaan esittää siinä finaaleissa niin ei ilmoiteta minkä maan biisi mikäkin on.

        Näin ns. nykyinen naapurimaalle pisteiden jakaminen saataisiin edes jollain tavalla kuriin. Nythän ne jakavat naapureille pisteet ettei vain naapuri suutu.

        Jotkut jopa autoilevat rajojen yli naapuriin jotta saavat siellä äänestää oman maansa biisiä.

        Aika naurettavaa, eikö totta?


      • ei kai
        SavoRULES kirjoitti:

        ...eräässä lehdessä.

        Joku oli muuten heittänyt lehteen semmoisen kommentin että kun viisuja aletaan esittää siinä finaaleissa niin ei ilmoiteta minkä maan biisi mikäkin on.

        Näin ns. nykyinen naapurimaalle pisteiden jakaminen saataisiin edes jollain tavalla kuriin. Nythän ne jakavat naapureille pisteet ettei vain naapuri suutu.

        Jotkut jopa autoilevat rajojen yli naapuriin jotta saavat siellä äänestää oman maansa biisiä.

        Aika naurettavaa, eikö totta?

        en mie ainakkaan anna nuapurille yhtään pistettä,se on ihan kamala kiähkä!!!


    • vie.

      Lortin esiintyminen Ateenasaa voitaisiin estää euroviisujen sääntöjen perusteella.

      • ei oot tosi

        ainoastaan ne tuliset tehosteet yms. kielletään,
        jos kielletään. Sitä kai pohtivat just ateenassa peloissaan?


      • vie.
        ei oot tosi kirjoitti:

        ainoastaan ne tuliset tehosteet yms. kielletään,
        jos kielletään. Sitä kai pohtivat just ateenassa peloissaan?

        Lortin musiikkilajikin on aivan väärä euroviisuihin, puhumattakaan että yhtye polttaisi koko areenan. Suljettava kilpailusta tuommoinen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe