Kuinka voi nainen olla näin kaunis!

Alfa Romeo

21

3716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestäni....

Kaunis on. Itsekin olen tumma ja muodokas -en liian löysä, tiedox niille näsäviisastelijakusipäille jotka tulevat jotain viisasteleen tähän.
      Monika antaa hyvän kuvan kaikille sairaalloista laihuutta ihannoiville nuorille tytöille. Naisen ei tarvitse olla laiha ollakseen kaunis.

• on todellakin

mutta miten niin ei ole laiha?? Siis hän ON todellakin laiha sekä muodokas...

• Kolli Kellinen

• Toi kuvahan on ihan muokattu
        Kolli Kellinen kirjoitti:

http://www.monicabellucci.it/gallery/imagepages/image34.htm

"Naisen ei tarvitse olla laiha ollakseen kaunis".

Kysynpä vaan, että missä tuossakin näkyy grammaakaan ylimääräistä läskiä? Itse kutsuisin Monicaa hoikaksi enkä miksikään pullukaksi.

Ton naisen kuvia kun näät kadulta niin kyllä on läskiä sori vaan... Ihmisiä kun ollaan eikä barbinukkeja. Ja itsekin olen 172cm ja 51kg. Eikä läskiä paljoa mut silti luonnossa en näytä siltä kuin photoshop kuvat...

• oppinut totuutta
        Toi kuvahan on ihan muokattu kirjoitti:

Ton naisen kuvia kun näät kadulta niin kyllä on läskiä sori vaan... Ihmisiä kun ollaan eikä barbinukkeja. Ja itsekin olen 172cm ja 51kg. Eikä läskiä paljoa mut silti luonnossa en näytä siltä kuin photoshop kuvat...

Miehet iskevät kapakista sen kauniin ja taidokkaasti meikatun naisen ja aina he heräävät ruman naisen vierestä ;)

• PlöP

minusta tuo on aika tavallisen näköinen luonnossa. Kuvankäsittelyllä saa paljon aikaan.

• tietokone vedoksia

katsovat nyky neitsyt pojat eivät tiedä miltä naiset oikeesti näyttää...

• man

nainen noita on kymmenen tusinassa taisit katsella tissejä itse olen säärimiehiä.

• tyylikkäästä

madameksi kypsymisestä myös.Ei keinotekoista tällinkiä naamassa!

• kun et älyä....

Vai ei keinotekoista tällinkiä...hohhoijaa?! Mies, et taida paljon naisten meikeistä tietää!!!!! ;)))))

• orientoitunut älykkö

Yllättäen hän esittelee tissejään.

Ei kai äijille kelpaa muut kuin alastomat naiset. Jos vähänkin vilauttaa alastonta tissiä, niin heti kaikki taputtaa kuorossa käsiä ja kehuu hyvännäköiseksi.

• Måste gädda

Tyylikkyys yhdistettynä kauneuteen!

• kauneimmista

todellakin, eikä tuo kuva edes ollut paras mahdollinen. Yksi mun ystävättäreni, joka on lesbo, on aivan hullaantunut ko. Monicaan ja on tapetoinut seinänsä hänen kuvillaan. En ihmettele. Voittaa esim. kaikkien ylistämän Jessica Bielin 6-0 milloin tahansa.

• mun mielest

Kaunisko? ihan tavallinen nainen,jopa mun naapuri akka on kauniinpi :) ei sillä Monicalla ole kauniit silmätkään ainakaan ei mun mielestä.

• ei voi...

Toi on tietokoneella muokattu kuva. Naisella on meikkiä hirvee kasa. Rinnat on silikoonit ym. Eipä tuo eukko näytä luonnossa läheskään noin kauniilta vaikka sillä ois toi meikki kasa. Katsos on olemassa Photoshop ym vempeleet...

• ???

¤otsikko¤

• poika vielä

...kun tuollasta kuolaa!!!!

• Kauniimpia näkee livenä lähes päivittäin.

• Lara

Näyttäähän toi vasen käsi suhteettoman suurelta, ja kun katsoo kasvojen ihon (meikkivoiteen) väriä verrattuna vartalon ihon väriin. Voisi luulla, et kuvaa on ehkä muokattu. Paha väriero!

Kyllä Monica on klassisen kaunis nainen, eikä hänen tarvitse tuoda esiin kauneuttaan paljolla meikkimäärällä. Katsokaapa ne muutkin kuvat.

• Queen-Of-Hearts

Samaa mieltä. Käsi näyttää räpylältä. Tästä naisesta saisi niin paljon parempia kuvia. Niiiiiin kaunis kun on. Eikä muuten mikään tyttönenkään enää... ei voi kuin ihailla :)

• KOURAT hui!

Muuten kaunis nainen, mutta käsi tosiaan aivan hervottoman iso..jalkakin varmasti kokoa 41 vähintään..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1420
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1151
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1069
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1017
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      87
      928
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      809
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      787
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      671
    Aihe