hiihtolasit

kysyn vaan :)

Minkäslaisia hiihtolaseja palstalaiset käyttää? Merkki, malli, hintataso ym.

12

7519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asd

      brikon lucifer kit:t löytyy oikeestaan aina päästä, jälkikäteen tilattu toiset linssit (kirkkaat) joten reilu 100€ uponnu niihinkin rahaa

    • Janne

      Rudyt ostin 1989 Lahden MM-kisoissa Italian maajoukkuehiihtäjiltä, ovat hyvät vieläkin, tosin hieman hurjan näköiset = neonpinkit :)

      Bollet on kymmenen vuotta vanhat urheilulasit, kuulemma kiipeilijoille suunnatut...en tiedä..

      hinnat jotain 50€ luokkaa...

    • blind

      Entä saako näitä silmälasivahvuuksilla, siis vähän samaan tapaan kuin uimalaseja?

      • Pax

        Kun on aikalailla likinäköinen, niin pitää käyttää tavallisia silmälaseja, usein otan lenkille kaukolasi, vaikka kaksitehoja muutoin enimmäkseen käytän. Aurinkolipat on sitten hyvä laittaa varsinkin kirkkailla keväthangilla siihen päälle. Huurtumaanhan ne tuppaa ja hikoamaan kovemmassa vauhdissa, mutta varsinkin jos hiihtelee ihan uusia reittejä pitkin, niin hyvä on laskuissa lasit olla ja jos seuraavan kerran hiihtää lasit kotelossa, niin toivoo, että latu-uran mutkat eivät kovin olisi muuttuneet.
        Viimeisimmät lasit maksoivat vähän yli 600 euroa.


      • Keimo

        Aika räyhäkkään näköiset lasit...mikä noissa on niin hyvää että kannattaa maksaa 2x Brikoa enemmän ?


      • Keimo kirjoitti:

        Aika räyhäkkään näköiset lasit...mikä noissa on niin hyvää että kannattaa maksaa 2x Brikoa enemmän ?

        Pikku summia....On ne sen veran stylet lasit. Ja varsinkin kun niitä niin kauan sai metsästää niin olin valmis niistä myös maksamaan. En halunnut enää Brikon laseja kun entiset oli Brikon ja sitä paitsi näyttää siltä että kaikilla vastaantulevilla on Brikot.


    • atomixc(hiihtää kyllä

      enimmäkseen peltosilla)on prestige.

    • evil eyet ostin just.hintaa oli 160 egee,mutta toki siitä tinkasin..briko luciferit oli aiemmin mutta vahingos astuin päälle ja eihän ne sitä kestäny..:)

    • Huippuhiihtäjä

      Minä käytän Bliz hiihtolaseja ja ne on tosi mageeeet ja hyvät!!! Ne maksoivat 90€. Sukset ovat Fischerit ja monot ovat Alpinat.

    • hiihtohemmo

      loppukeväästä olen käyttänyt samantyyppisiä laseja kuin esim. Kerttu Niskasella mutta ko. lasit ovat aivan toisesta harrastuksesta, uv400 suojaus, löytyy erilaisia linssejä ... värejä, peiliä vast. ja todella hyvän näköiset ja hinta karmeat 11€, ajattelin ostaa 2 lisää

    • Ei Häikäse

      Joo, Adidas Evil Eye, erittäin tyytyväinen olen ostokseen. Hintahan oli jo pari vuotta sitten siellä n. 130 - 150 EUR:n välillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe