hiihtolasit

kysyn vaan :)

Minkäslaisia hiihtolaseja palstalaiset käyttää? Merkki, malli, hintataso ym.

12

7484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asd

brikon lucifer kit:t löytyy oikeestaan aina päästä, jälkikäteen tilattu toiset linssit (kirkkaat) joten reilu 100€ uponnu niihinkin rahaa

• Janne

Rudyt ostin 1989 Lahden MM-kisoissa Italian maajoukkuehiihtäjiltä, ovat hyvät vieläkin, tosin hieman hurjan näköiset = neonpinkit :)

Bollet on kymmenen vuotta vanhat urheilulasit, kuulemma kiipeilijoille suunnatut...en tiedä..

hinnat jotain 50€ luokkaa...

• blind

Entä saako näitä silmälasivahvuuksilla, siis vähän samaan tapaan kuin uimalaseja?

• Pax

Kun on aikalailla likinäköinen, niin pitää käyttää tavallisia silmälaseja, usein otan lenkille kaukolasi, vaikka kaksitehoja muutoin enimmäkseen käytän. Aurinkolipat on sitten hyvä laittaa varsinkin kirkkailla keväthangilla siihen päälle. Huurtumaanhan ne tuppaa ja hikoamaan kovemmassa vauhdissa, mutta varsinkin jos hiihtelee ihan uusia reittejä pitkin, niin hyvä on laskuissa lasit olla ja jos seuraavan kerran hiihtää lasit kotelossa, niin toivoo, että latu-uran mutkat eivät kovin olisi muuttuneet.
        Viimeisimmät lasit maksoivat vähän yli 600 euroa.

• Keimo

Aika räyhäkkään näköiset lasit...mikä noissa on niin hyvää että kannattaa maksaa 2x Brikoa enemmän ?

• Keimo kirjoitti:

Aika räyhäkkään näköiset lasit...mikä noissa on niin hyvää että kannattaa maksaa 2x Brikoa enemmän ?

Pikku summia....On ne sen veran stylet lasit. Ja varsinkin kun niitä niin kauan sai metsästää niin olin valmis niistä myös maksamaan. En halunnut enää Brikon laseja kun entiset oli Brikon ja sitä paitsi näyttää siltä että kaikilla vastaantulevilla on Brikot.

• atomixc(hiihtää kyllä

enimmäkseen peltosilla)on prestige.

• evil eyet ostin just.hintaa oli 160 egee,mutta toki siitä tinkasin..briko luciferit oli aiemmin mutta vahingos astuin päälle ja eihän ne sitä kestäny..:)

• Huippuhiihtäjä

Minä käytän Bliz hiihtolaseja ja ne on tosi mageeeet ja hyvät!!! Ne maksoivat 90€. Sukset ovat Fischerit ja monot ovat Alpinat.

• hiihtohemmo

loppukeväästä olen käyttänyt samantyyppisiä laseja kuin esim. Kerttu Niskasella mutta ko. lasit ovat aivan toisesta harrastuksesta, uv400 suojaus, löytyy erilaisia linssejä ... värejä, peiliä vast. ja todella hyvän näköiset ja hinta karmeat 11€, ajattelin ostaa 2 lisää

• Ei Häikäse

Joo, Adidas Evil Eye, erittäin tyytyväinen olen ostokseen. Hintahan oli jo pari vuotta sitten siellä n. 130 - 150 EUR:n välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5117
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      25
      3460
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      34
      2795
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1810
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      251
      1392
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1356
    9. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      0
      1220
    10. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1068
    Aihe