Minkäslaisia hiihtolaseja palstalaiset käyttää? Merkki, malli, hintataso ym.
hiihtolasit
12
7519
Vastaukset
- asd
brikon lucifer kit:t löytyy oikeestaan aina päästä, jälkikäteen tilattu toiset linssit (kirkkaat) joten reilu 100€ uponnu niihinkin rahaa
- Janne
Rudyt ostin 1989 Lahden MM-kisoissa Italian maajoukkuehiihtäjiltä, ovat hyvät vieläkin, tosin hieman hurjan näköiset = neonpinkit :)
Bollet on kymmenen vuotta vanhat urheilulasit, kuulemma kiipeilijoille suunnatut...en tiedä..
hinnat jotain 50€ luokkaa... - blind
Entä saako näitä silmälasivahvuuksilla, siis vähän samaan tapaan kuin uimalaseja?
Ostin viime perjantaina Carilaiselta Rudy Projectin lasit ja ne näyttää suunnilleen tältä
http://img.epinions.com/images/opti/b5/e2/Apparel_Accessories-Rudy_Project_Ekynox-resized200.jpg
ja näiden mukana tuli myös kotelo ja se hihna millä ne pysyy paremmin päässä. Hinta oli päätähuimaava, 149€! Puolta kalliimmat olivat kuin Brikot mutta noooooh....- Pax
Kun on aikalailla likinäköinen, niin pitää käyttää tavallisia silmälaseja, usein otan lenkille kaukolasi, vaikka kaksitehoja muutoin enimmäkseen käytän. Aurinkolipat on sitten hyvä laittaa varsinkin kirkkailla keväthangilla siihen päälle. Huurtumaanhan ne tuppaa ja hikoamaan kovemmassa vauhdissa, mutta varsinkin jos hiihtelee ihan uusia reittejä pitkin, niin hyvä on laskuissa lasit olla ja jos seuraavan kerran hiihtää lasit kotelossa, niin toivoo, että latu-uran mutkat eivät kovin olisi muuttuneet.
Viimeisimmät lasit maksoivat vähän yli 600 euroa. - Keimo
Aika räyhäkkään näköiset lasit...mikä noissa on niin hyvää että kannattaa maksaa 2x Brikoa enemmän ?
Keimo kirjoitti:
Aika räyhäkkään näköiset lasit...mikä noissa on niin hyvää että kannattaa maksaa 2x Brikoa enemmän ?
Pikku summia....On ne sen veran stylet lasit. Ja varsinkin kun niitä niin kauan sai metsästää niin olin valmis niistä myös maksamaan. En halunnut enää Brikon laseja kun entiset oli Brikon ja sitä paitsi näyttää siltä että kaikilla vastaantulevilla on Brikot.
- atomixc(hiihtää kyllä
enimmäkseen peltosilla)on prestige.
evil eyet ostin just.hintaa oli 160 egee,mutta toki siitä tinkasin..briko luciferit oli aiemmin mutta vahingos astuin päälle ja eihän ne sitä kestäny..:)
- Huippuhiihtäjä
Minä käytän Bliz hiihtolaseja ja ne on tosi mageeeet ja hyvät!!! Ne maksoivat 90€. Sukset ovat Fischerit ja monot ovat Alpinat.
- hiihtohemmo
loppukeväästä olen käyttänyt samantyyppisiä laseja kuin esim. Kerttu Niskasella mutta ko. lasit ovat aivan toisesta harrastuksesta, uv400 suojaus, löytyy erilaisia linssejä ... värejä, peiliä vast. ja todella hyvän näköiset ja hinta karmeat 11€, ajattelin ostaa 2 lisää
- Ei Häikäse
Joo, Adidas Evil Eye, erittäin tyytyväinen olen ostokseen. Hintahan oli jo pari vuotta sitten siellä n. 130 - 150 EUR:n välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483