Kokemuksia: Chevy Kalos

Juhani-Vihdistä

Morjens.

Tyttöä kiinnostaisi hankkia Chevy Kalos. Olisko kellään kokemusta moisesta? Hyvät ja huonot puolet? Oliko ongelmia? Vikoja?

Kaikki mahdollinen kertomus autosta on paikallaan.

T. J

4

2883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumitossu

työmatkan vuoden verran Kalosin kanssa. No kilsoja ei ole tullut hirvesti, koska muihin ajoihin on perheessä isompi auto.
      Meillä on pikkukoneella, mutta jos tarkoitus ajelle enemmän maanteitä kannatta ottaa se isompi yks pilkku nelonen lohko.
      Perusvarustus on auton hintaa nähden melkoisen hyvä on CD:t sähkölasit, penkin hiostimet, sähköpeilit...

Vikoja ei ole ollut, mutta normaaliin huoltoo pitäisi viedä. Joka aamu on lähtenyt käyntiin, tosin mulla on melkein aina piuhan päässä.

Sisätilat on todella hyvät auton ulkomittoihin nähden. Takapenkin tilat pärjää vertailussa vähän isommillekin. Autoon mahtuu hyvin neljä ja viisikin kohtuullisesti.

Harkinnan ja koeajon arvoinen. Kannattaa myös koeajaa Gets ja tehdä omat päätökset. Itse päätin aikoinani, että osta mielummin uuden takuulla varustetun kuin saman hintaisen käytetyn ilman takuuta.

• kumitossu

lisätä, että fiksu tyttö sulla....

• Chevrolet

Ihan mukavasti kulkee ja vikoja ei 10 000 km ajon aikana ole ollut. Vajaat 100 konia liikuttaa moottoritienopeuksissakin mukavasti. Vääntö jo 3400 rpm kohdalla 130 Nm. Ihan kunnioitettavat lukemat 1.4:n moottorille! Vertasin itse autoa muihin kilpailijoihin ja oli kooltaan isompi ja varustelultaan huomattavasti parempi kuin esim. Citroën C3, Fiat Punto, Honda Jazz, Hyundai Getz, MB A-sarja, Mitsubishi Colt, Nissan Micra, Opel Corsa, Peugeot 206, Renault Clio, Smart ForFour, Suzuki Swift tai Toyota Yaris. Valitettavasti auto on vielä niin uusi, että niitä ei käytettynä paljon ole tarjolla. Uusi on vielä edullinen, tosin varmasti hinnat nousevat suosion kasvun myötä.

• Juhani-Vihdistä

Tyttö tulikin siihen päätökseen viikonlopun ajeluiden jälkeen, että vielä vanha golffi voittaa tuon...
      Oli se kuitenkin muovinen rimpula. Kiva ajaa mutta ei niin kiva silmälle. Oli kyllä hintansa veroinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4392
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1833
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1553
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      40
      1331
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1093
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      939
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      855
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe