Morjens.
Tyttöä kiinnostaisi hankkia Chevy Kalos. Olisko kellään kokemusta moisesta? Hyvät ja huonot puolet? Oliko ongelmia? Vikoja?
Kaikki mahdollinen kertomus autosta on paikallaan.
T. J
Kokemuksia: Chevy Kalos
4
2883
Vastaukset
- Kumitossu
työmatkan vuoden verran Kalosin kanssa. No kilsoja ei ole tullut hirvesti, koska muihin ajoihin on perheessä isompi auto.
Meillä on pikkukoneella, mutta jos tarkoitus ajelle enemmän maanteitä kannatta ottaa se isompi yks pilkku nelonen lohko.
Perusvarustus on auton hintaa nähden melkoisen hyvä on CD:t sähkölasit, penkin hiostimet, sähköpeilit...
Vikoja ei ole ollut, mutta normaaliin huoltoo pitäisi viedä. Joka aamu on lähtenyt käyntiin, tosin mulla on melkein aina piuhan päässä.
Sisätilat on todella hyvät auton ulkomittoihin nähden. Takapenkin tilat pärjää vertailussa vähän isommillekin. Autoon mahtuu hyvin neljä ja viisikin kohtuullisesti.
Harkinnan ja koeajon arvoinen. Kannattaa myös koeajaa Gets ja tehdä omat päätökset. Itse päätin aikoinani, että osta mielummin uuden takuulla varustetun kuin saman hintaisen käytetyn ilman takuuta.- kumitossu
lisätä, että fiksu tyttö sulla....
- Chevrolet
Ihan mukavasti kulkee ja vikoja ei 10 000 km ajon aikana ole ollut. Vajaat 100 konia liikuttaa moottoritienopeuksissakin mukavasti. Vääntö jo 3400 rpm kohdalla 130 Nm. Ihan kunnioitettavat lukemat 1.4:n moottorille! Vertasin itse autoa muihin kilpailijoihin ja oli kooltaan isompi ja varustelultaan huomattavasti parempi kuin esim. Citroën C3, Fiat Punto, Honda Jazz, Hyundai Getz, MB A-sarja, Mitsubishi Colt, Nissan Micra, Opel Corsa, Peugeot 206, Renault Clio, Smart ForFour, Suzuki Swift tai Toyota Yaris. Valitettavasti auto on vielä niin uusi, että niitä ei käytettynä paljon ole tarjolla. Uusi on vielä edullinen, tosin varmasti hinnat nousevat suosion kasvun myötä.
- Juhani-Vihdistä
Tyttö tulikin siihen päätökseen viikonlopun ajeluiden jälkeen, että vielä vanha golffi voittaa tuon...
Oli se kuitenkin muovinen rimpula. Kiva ajaa mutta ei niin kiva silmälle. Oli kyllä hintansa veroinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791