tai alkukirjain ja loput tähtinä.
Minun M**** ja mies.
ihastuksesi
74
11901
Vastaukset
- laitetaan
tähän sitten M*** ja nainen.
- lisää
vihjeitä? Ikä, paikkakunta, hiusten väri? Lisää kirjaimia? ;)
- en tiedä
sitä vielä ????
- samanniminen
kun mulla ;)
- jopas jotakin
samanniminen kirjoitti:
kun mulla ;)
;)...
- mie (n)
tilanne täällä. En tiedä vielä, mutta ehkä jo ensiviikolla tai...
- Prätkiss
P**** AikuneN
- äääääääääh
T ja niin monta merkkiä perässä kuin on tarpeen.Ja on (n).
- tähtiä
on justiin oikea määrä tähtiä:)
- ((n))
on A***, mies
- tattadadaa
J****
- mainita
joonas75 kirjoitti:
jukka, janne, jenni, jonna...........?
Hän on Juuso, eli mies
- juusto
mainita kirjoitti:
Hän on Juuso, eli mies
he he
- ettei
L**** (m)
- -----------
Lauristako tykkäät?hih....
- sitten.
----------- kirjoitti:
Lauristako tykkäät?hih....
Ei ole Lauri vaan se toinen.
- ---------
sitten. kirjoitti:
Ei ole Lauri vaan se toinen.
sanoisit kuka?
- sopii
--------- kirjoitti:
sanoisit kuka?
lasse on ihana.
- mä mä mä mä
sopii kirjoitti:
lasse on ihana.
--------:)
- sehän
on söpöliini nimeltään A******... arvoitus on montako tähteä..............................mutta ainakin noin monta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- tahtoo.....
O ja mies... mutta yritän ajatella jotakin muuta
- niiiiiiiina
Mikä siinä nyt on niin salaista, ettei voi koko nimeä laittaa? mun tekis mieli kirjoittaa ihan koko nimi sukunimineen päivineen, mutta laitan kuitenkin vain, että TOMI.
- ja mies
se on.
- tajuu
mitä tää
- sydän!
tajuu kirjoitti:
mitä tää
- musta
sydän! kirjoitti:
se on näyttänyt aina tonttulakilta, josta näkyy pylly:) ihan tosi, mä oon sitä koittanu joka puolelta kattoo, mut en mä oo siitä ikinä sydäntä saanu.
Hyvä tietää tästä edespäin. kiitos sinulle kun valaisit mua
- onpi
H**** ja nainen
- melkein...
...kuin minä :) kaikki ainaki täsmää :)
- aivan-
melkein... kirjoitti:
...kuin minä :) kaikki ainaki täsmää :)
Se olet sinä, usko pois:)
- oon minä=)
aivan- kirjoitti:
Se olet sinä, usko pois:)
Minä se H**** olen! =)
- sitten
oon minä=) kirjoitti:
Minä se H**** olen! =)
Tykkään susta!:)
- mitäs
sitten kirjoitti:
Tykkään susta!:)
vielä sitten odotat? Tuu kertoon mulle tai laita vaikka tekstaria, tuskin minä kaivoon juoksen karkuun, tiedä vaikka hyppäisin syliisi ;) Pohojanmaalla ruukataan olla avoimia :D
- tuota...
mitäs kirjoitti:
vielä sitten odotat? Tuu kertoon mulle tai laita vaikka tekstaria, tuskin minä kaivoon juoksen karkuun, tiedä vaikka hyppäisin syliisi ;) Pohojanmaalla ruukataan olla avoimia :D
Avoimia ehkä, mutta ei välttämättä rohkeita:)
Veri vapisee kuule...
- nätti
jenn........
- siis..
..N*** ja ihana mies..=)
- J-minä
siinäpäs se.
- minullakin
On se niin ihana.
- se on
T****
- aika hyvä..
kohde ihastukselle.....ettenkö sanoisi täydellinen...
- ihanuudesta..
aika hyvä.. kirjoitti:
kohde ihastukselle.....ettenkö sanoisi täydellinen...
minäkin voisin sanoa noin miehestä..
- hjälppi
aika hyvä.. kirjoitti:
kohde ihastukselle.....ettenkö sanoisi täydellinen...
ON täydellinen kyllä..............härnääjä...sitä se haluaa....kissa hiiri leikkiä....Ja mä en halua enää leikkiä,se loppu nyt.
- varmasti
hjälppi kirjoitti:
ON täydellinen kyllä..............härnääjä...sitä se haluaa....kissa hiiri leikkiä....Ja mä en halua enää leikkiä,se loppu nyt.
ole täydellinen.. ei vain ole ikinä suostunut tajuamaan että muutkin voivat olla hyviä.. joten luulee että saa kaiken...joskus ehkä osaa arvostaa kilpakumppaneitaan hiukan enemmän.....
- haluu.
hjälppi kirjoitti:
ON täydellinen kyllä..............härnääjä...sitä se haluaa....kissa hiiri leikkiä....Ja mä en halua enää leikkiä,se loppu nyt.
Nyt haluisin ottaa jo kiinni sen Mun hiiren. Mut en mä voi ku mun hiiri on jo saatu kiinni. Mä en voi ku väijyy ja vaanii.
- mouse
haluu. kirjoitti:
Nyt haluisin ottaa jo kiinni sen Mun hiiren. Mut en mä voi ku mun hiiri on jo saatu kiinni. Mä en voi ku väijyy ja vaanii.
vain yhden hiiren kissa,eikös?Sinänsä ihan jees juttu.Monen hiiren sydän vain särkyy turhasta härnäämisestä/leikkimisestä.
- vaikea ottaa
mouse kirjoitti:
vain yhden hiiren kissa,eikös?Sinänsä ihan jees juttu.Monen hiiren sydän vain särkyy turhasta härnäämisestä/leikkimisestä.
kantaa kunnei tiiä kukahan sinäkin oikein olet. Tiiä vaikka olisit just se Mun hiiri.
- mouse
vaikea ottaa kirjoitti:
kantaa kunnei tiiä kukahan sinäkin oikein olet. Tiiä vaikka olisit just se Mun hiiri.
vaikka olisin,en tosin ihan hiireltä näytä enkä kuulosta.Mut noin kuvaannollisesti kyllä.
- mouse
mouse kirjoitti:
vaikka olisin,en tosin ihan hiireltä näytä enkä kuulosta.Mut noin kuvaannollisesti kyllä.
minä kuitenkin laitoin tuon T alotuksen tähän ketjuun.Ja muutaman tähden perään.
- mäkään ihan
mouse kirjoitti:
vaikka olisin,en tosin ihan hiireltä näytä enkä kuulosta.Mut noin kuvaannollisesti kyllä.
oikeesti mikään tiikeri ole. Enkä taida paljon kyllä sydämiäkään särkeä - paitti omani tiätty aina ajoittain.
- T****=Terhi
mouse kirjoitti:
minä kuitenkin laitoin tuon T alotuksen tähän ketjuun.Ja muutaman tähden perään.
koko nimen, jooko
- kerron kyllä
T****=Terhi kirjoitti:
koko nimen, jooko
Mitäs sitä salaamaan.Se on Teemu..
- yksiN
on edelleen R****
- -> -> ->
on R***** ja kuuluu naiselle
- -teetee-
ja nainen on
- höpsis
alkaapi A:lla... ja on kaksi tähteä....
- höpsis
miespuolinen oli hän....minä N
- onko?
höpsis kirjoitti:
miespuolinen oli hän....minä N
Mistä?
- höpsis
onko? kirjoitti:
Mistä?
aivan oikein, tallustelee telluksella.
- (n)
Mä en viitti edes vastata tähän, ei se musta ole kiinnostunut sillai kuitenkaan.
- nimeltänsä
..Kimmo.
- Oulusta kuitenkin
Oululainen nainen yläkerrastani.
- M****-*****
Mervi-Elina
- HE HE
HE HE
- saa...
Ihastukseni nimi on edelleen sama...
Mari, en saa kyllikseni sinusta :) - SE ON
MINÄ!
- :o)
Oisitkohan...?
- Minä
:o) kirjoitti:
Oisitkohan...?
Ollaanko me kenties tavattu?
:D - ---
Minä kirjoitti:
Ollaanko me kenties tavattu?
:DKenties...ollaanhan me :o)
- Minä
--- kirjoitti:
Kenties...ollaanhan me :o)
sit mun nimeä tähän avaukseen??
Kurjaa, kun kukaan ei koskaan kaipaa mua. :(
Mä käyn saunassa ja kun tulen takaisin, mun nimi komeilee täällä???? ;o) - ...................
Minä kirjoitti:
sit mun nimeä tähän avaukseen??
Kurjaa, kun kukaan ei koskaan kaipaa mua. :(
Mä käyn saunassa ja kun tulen takaisin, mun nimi komeilee täällä???? ;o)se on mun ihastukseni nimi ...... :)
T: ihailija. - Minä
................... kirjoitti:
se on mun ihastukseni nimi ...... :)
T: ihailija.mut metsään meni mun kohdalla :(
Eikö kukaan kaipaa mua?
*ihmettelee* - kaipaatko
Minä kirjoitti:
mut metsään meni mun kohdalla :(
Eikö kukaan kaipaa mua?
*ihmettelee*itse itseäsi?????
- Punahilkan isoäiti
kaipaatko kirjoitti:
itse itseäsi?????
joten en kaipaa itseäni.
Saan nauttia omasta viehättävästä seurastani koko ajan ;o)
- <<N>>
M * * * * *
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673