Ostaisin Ladan 1500:n joka käy ruiskumoottorilla eli sen uudemman mallin.
Jos löytyy joku joka myy halvalla mulle sellaisen HYVÄKUNTOISEN ja hyvänäpidetyn Ladan niin mailalkaas osoitteeseen [email protected] niin tehdään kaupat=)
OSTETAAN LADA!
4
927
Vastaukset
- Larppaman
Siin uudemmas 1500cc on kaasari ja katti et saat ehkä vähän aikaa ettii 1500cc ruiskuladaa ainoastaan 1700i:ssä on ruisku ja sit niis 110 jne. mut niit 110:jä ja muita vastaavia ei voi sanoo ladaks ees nehän on ihan täysiä susia...
mut se oli vaan mun mielipide...
mä ainaskin käytän ladaa josta on hävinnyt hapankaalin haju ja jälleenmyyntiarvo...- Ladaman
Samaras on 1500-ruiskukoneit... Takavetoseen vaan samarast kone ja eikun menoks.....
- Myydään kokonaisena
Myydään Lada 1,5 vm 16 V 2003 1 pisteruisku, ajettu 89 000 Ladasta katkesi ajossa JAKOPÄÄN HIHNA, Kansi on poistettu ja osat tallella, vaurio 1 sylinterin ensimmäinen pakoventiilin varsi poikki, kaikki muut vääntyneet.
Tarvitset siis toisen 16 V kannen, ja tai vaihto moottorin.
Myydään mielellään kokonainesa edullisesti tiedustele
Sähköposti [email protected]
Auto on Mehikkälässä- ladamiäs
Onkohan kauheasti järkeä vastailla kymmenen vuotta vanhoihin ostoilmoituksiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1936586Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065493Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2743467Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1263465Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat872445Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32145Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191876Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi521862Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631782- 1011427