Ostaisin Ladan 1500:n joka käy ruiskumoottorilla eli sen uudemman mallin.
Jos löytyy joku joka myy halvalla mulle sellaisen HYVÄKUNTOISEN ja hyvänäpidetyn Ladan niin mailalkaas osoitteeseen [email protected] niin tehdään kaupat=)
OSTETAAN LADA!
4
903
Vastaukset
- Larppaman
Siin uudemmas 1500cc on kaasari ja katti et saat ehkä vähän aikaa ettii 1500cc ruiskuladaa ainoastaan 1700i:ssä on ruisku ja sit niis 110 jne. mut niit 110:jä ja muita vastaavia ei voi sanoo ladaks ees nehän on ihan täysiä susia...
mut se oli vaan mun mielipide...
mä ainaskin käytän ladaa josta on hävinnyt hapankaalin haju ja jälleenmyyntiarvo...- Ladaman
Samaras on 1500-ruiskukoneit... Takavetoseen vaan samarast kone ja eikun menoks.....
- Myydään kokonaisena
Myydään Lada 1,5 vm 16 V 2003 1 pisteruisku, ajettu 89 000 Ladasta katkesi ajossa JAKOPÄÄN HIHNA, Kansi on poistettu ja osat tallella, vaurio 1 sylinterin ensimmäinen pakoventiilin varsi poikki, kaikki muut vääntyneet.
Tarvitset siis toisen 16 V kannen, ja tai vaihto moottorin.
Myydään mielellään kokonainesa edullisesti tiedustele
Sähköposti [email protected]
Auto on Mehikkälässä- ladamiäs
Onkohan kauheasti järkeä vastailla kymmenen vuotta vanhoihin ostoilmoituksiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot773646Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe332989- 782721
- 282654
- 192455
- 522292
- 571927
- 151792
- 581776
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111673