Petollisin merkki

VeraLi

Mikä on petollisin merkki?

Tässä oma 'kolmen kärkeni':

VAAKA: toimii 'oikeuden tuomarin' roolissa vaakakuppiensa kanssa - kun kuppi heilahtaa hiemankin epäedulliseen asentoon hänen itsensä kannalta, iskee vaikka puukon selkään

KAKSONEN: elämäntapana oikuttelu

SKORPIONI: omituisella tavalla sisäänpäinkääntynyt ihminen - suuttuessaan sortuu ylilyönteihin

129

15692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi 08

      olen huomannut leijonassa sellaisia piirteitä että hänellä on oltava useampi naaras laumassa ei yksi piisaa

      • Jouskaritytsy

        Niin paljon skorppiooneja ollut lähipiirissä, etten
        voi erehtyä.
        Heitä yhdistää tuo sama ylireagointi ja tulisuus jos suuttuvat.
        Muuten huolehtivia ja lämminsydämisiä.

        Kauriit tosi hauskoja, mutta oih! niin huikentelevaisia hurmureita.
        Vaakoja en tunne onneksi yhtään.
        Mutta neitsyt (miehet) juoruisia ja yliherkkiä.
        Leijonat taas egoisteja ja diivoja/hiukan suuruudenhulluja.


        Härät(miehet) hurmaavia, valmiita seikkailuun ja hassutteluun.
        Mutta kun päästään vauhtiin, alkavat jarruttelemaan.
        Säikähtävät kai suoruuttani/spontaanisuuttani.
        (Härkä on merkki johon ihastun lähes aina, tietämättäni toisen merkkiä etukäteen)

        Kaksoset kivoja, toisinaan epäluotettavia ja häälyviä, kuten kalatkin.
        Saattavat innostua jostakin,
        mikä sitten unohdetaan hetkessä.
        (Näitä hössöjä kaveripiirissäni paljon)
        Vesimiehet on oikuttelevia ja laskelmoiviakin.

        Lähes kaikista merkeistä löytyy petollisuutta.
        Vähiten luotan kuitenkin...yllätys, yllätys...
        Jousimiehiin!Emme kieroile tosin pahuuttamme...
        se on vaan niin luontaista.
        Joissakin asioissa menemme jopa rehellisyydessä yli.


    • mävaan

      Vaaka ja skorppioni todellaki on petollisia. Lähipiirissä ihmisiä jotka vahvistaa säännön!

    • *****

      minun ympärilläni olevat petolliset merkit:

      * Rapu (eivät kaikki)
      * Kaksoset puhuvat paljon selän takana ja haukkuvat * Leijonissa olen törmännyt muutamiin.
      * Kauriissa löytyy.
      * Vesimiehissä...
      * Kaloissa... Johtuu ehkä siitä, että yrittävät miellyttää kakkia ja se ei todellakaan onnistu.
      * Vaa'at
      * Neitsyt

      Melkeimpä kaikissa tuntemissani merkeissä on petollisia...

    • tosiaan.,.,

      noin petollisia..

      olen alkanut epäilemään aivan samaa.. ainakin naispuolisten osilta.. miespuoliset vaa'at luokittelen edelleen(tuntemani)vilpittömiksi ja rehellisiksi, oikeudenmukaisiksi..

      on alkanut tulla sellainen tunne, että tuntemani naosvaaka on ollu erityisen petollinen ja esittänyt "asiat" vain hänelle edullisessa valossa.. manipuloiden koko ympäristöään.

      • Kafkamainen tunnelma

        Mun 'vaakaystäväni' on miellyttämishaluinen kieroilija; esittää 'kilttiä' (kuten useimmat vaa'at - kiltteys on heillä todellisuudessa vaan naamio). Iski puukon selkään kun sitä viimeksi odotin - ja arvaatkaapa kenen kanssa: skorpionin.


      • mimmi

        kyllä näin on vaaka osaa kyllä manipuloida ja suunnitelee tosi hyvin aivo pesun ja juonen jos haluaa toisen oman itselleen


      • petospuuhissaan.

        monet näyttävät pitävän vaakoja petollisina ja niin minäkin.
        Sukulais- ja tuttavapiirissä vaakamiehet ovat osoittautuneet varsinaisiksi "alan miehiksi" ja osittaneet ällistyttävää kekseliäisyyttä, kylmäpäisyyttä ja laskelmallisuutta...


      • allekirjoita..
        petospuuhissaan. kirjoitti:

        monet näyttävät pitävän vaakoja petollisina ja niin minäkin.
        Sukulais- ja tuttavapiirissä vaakamiehet ovat osoittautuneet varsinaisiksi "alan miehiksi" ja osittaneet ällistyttävää kekseliäisyyttä, kylmäpäisyyttä ja laskelmallisuutta...

        vaakamiehen petollisuutta.,.,

        herkkyyden ja elämänmyönteisyyden kyllä.

        Vaakanainen - eri juttu?


      • *Lukija*

        Ei, vaakanainen on vaikka hamaan hautaan asti lojaali ja tunnollisen hyvä ystävä, mutta kun annat aihetta toiseen suuntaan, niin sitten saat tuntea sen vähemmän mielyttävemmän puolen.


      • tuo myös..
        *Lukija* kirjoitti:

        Ei, vaakanainen on vaikka hamaan hautaan asti lojaali ja tunnollisen hyvä ystävä, mutta kun annat aihetta toiseen suuntaan, niin sitten saat tuntea sen vähemmän mielyttävemmän puolen.

        kenties sitä, että vaakanainen olettaa ystäviensä olevan hamaan hauttaan asti vain uskollisia hänelle ja hänen ongelmilleen, vaikka hän itse vähät välittää näiden ystäviensä hyvinvoinnista tai ongelmista??

        Pettää itse luottamuksen samantien, jos ystävät eivät suostu olemaan käytettävissä 24/7?


    • steffia.

      Petollisin - ja samalla pelottavin - ja ainoa minut (sanan varsinaisessa merkityksessä) pettänyt ihminen on naispuolinen vaaka.

      Esim. kaksosen oikuttelu ei välttämättä ole petollisuutta.

      • merkkien

        kautta luonteita ennen kartoittanut kovinkaan paljon, mutta omituisen paljon löytyy yhteneväisyyksiä tiettyjen piirteiden osilta merkeistä.

        Vaakanainen vaikutti aluksi kiehtovalta... ja kiltiltäkin, mutta ongelmien ilmetessä alkoi mahdoton manipulointi, milloin minkin asian osilta - kuka syyllinen mihinkin yrittäen pestä kaiken vastuun omasta toiminnastaan..

        Käytti ystäviään häikäilemättä hyväkseen. Ja sitten käytettyään, ja saatuaan, mitä halusi,jätti "oman onnensa nojaan" ts. menetti kiinnostuksensa.

        Häikäilemätön etenijä. Oman edun viimeiseen asti puolustelija. Vastustajiensa jyrkkä tuomitsija hakien muilta tukea kohdattuaan vastustusta pienissäkin asioissa. Kritiikinsietokyky 0. Narsistinen.


      • Aino.
        merkkien kirjoitti:

        kautta luonteita ennen kartoittanut kovinkaan paljon, mutta omituisen paljon löytyy yhteneväisyyksiä tiettyjen piirteiden osilta merkeistä.

        Vaakanainen vaikutti aluksi kiehtovalta... ja kiltiltäkin, mutta ongelmien ilmetessä alkoi mahdoton manipulointi, milloin minkin asian osilta - kuka syyllinen mihinkin yrittäen pestä kaiken vastuun omasta toiminnastaan..

        Käytti ystäviään häikäilemättä hyväkseen. Ja sitten käytettyään, ja saatuaan, mitä halusi,jätti "oman onnensa nojaan" ts. menetti kiinnostuksensa.

        Häikäilemätön etenijä. Oman edun viimeiseen asti puolustelija. Vastustajiensa jyrkkä tuomitsija hakien muilta tukea kohdattuaan vastustusta pienissäkin asioissa. Kritiikinsietokyky 0. Narsistinen.

        Näin meilläkin päin. Vaakanainen räpsytteli vilpittömästi silmiään ja sai suvun sympatiat puolelleen. Todellisuudessa hän kusetti kaikkia miehiään ja asuu nykyään exmiehensä rakentamassa talossa ja on keskittynyt keräämään myötätuntoa suvun muilta jäseniltä. Elää yhteiskunnan ja suvun avustuksella, on niin herttainen ja vilpitön, että kukaan ei voi kieltää häneltä mitään.


      • meni
        merkkien kirjoitti:

        kautta luonteita ennen kartoittanut kovinkaan paljon, mutta omituisen paljon löytyy yhteneväisyyksiä tiettyjen piirteiden osilta merkeistä.

        Vaakanainen vaikutti aluksi kiehtovalta... ja kiltiltäkin, mutta ongelmien ilmetessä alkoi mahdoton manipulointi, milloin minkin asian osilta - kuka syyllinen mihinkin yrittäen pestä kaiken vastuun omasta toiminnastaan..

        Käytti ystäviään häikäilemättä hyväkseen. Ja sitten käytettyään, ja saatuaan, mitä halusi,jätti "oman onnensa nojaan" ts. menetti kiinnostuksensa.

        Häikäilemätön etenijä. Oman edun viimeiseen asti puolustelija. Vastustajiensa jyrkkä tuomitsija hakien muilta tukea kohdattuaan vastustusta pienissäkin asioissa. Kritiikinsietokyky 0. Narsistinen.

        Osaatpa esittää asian nasevasti - olen kokenut aivan saman!


      • Kauhistunut skorpioni

        Vaaka ihmiset on pahimpia pettureita sekä miehet että naiset, näin on. Tähän pätee myös vaaka nousevat ja kuumerkit. Niille ei kannata kertoa avoimesti omia asioitaan. Puukottavat selkään ja luulevat tietävänsä toisten asiat. Erittäin kateellista porukkaa. Yök!

        Aina sillä hetkellä mitä vaakojen elämässään on menossa, niin pitäisi muka muillakin olla samanlaista. Eihän sellainen toimi.


      • Kafkamainen tunnelma...
        Kauhistunut skorpioni kirjoitti:

        Vaaka ihmiset on pahimpia pettureita sekä miehet että naiset, näin on. Tähän pätee myös vaaka nousevat ja kuumerkit. Niille ei kannata kertoa avoimesti omia asioitaan. Puukottavat selkään ja luulevat tietävänsä toisten asiat. Erittäin kateellista porukkaa. Yök!

        Aina sillä hetkellä mitä vaakojen elämässään on menossa, niin pitäisi muka muillakin olla samanlaista. Eihän sellainen toimi.

        Toi sun viestisi viimeinen virke on IHAN ÄLYTTÖMÄN OSUVA! Mä oon kokenut tota samaa vuosikaudet yhden vaakanaisen kanssa... Mut nyt se on loppu!


      • kuin "terapiaa"..
        Kafkamainen tunnelma... kirjoitti:

        Toi sun viestisi viimeinen virke on IHAN ÄLYTTÖMÄN OSUVA! Mä oon kokenut tota samaa vuosikaudet yhden vaakanaisen kanssa... Mut nyt se on loppu!

        samoja kokemuksia.. onko sattumaa vai sitten jotenkin tosiaan "tähtiin kirjoitettua".. no jokatapauksessa auttaa ehkä kuitenkin hahmottamaan, jos kokenut tietynlaista käytöstä jonkun "ystävän" kohdalta..

        Sama kokemus vaakanaisen oletuksesta, että kaikki energia ystävyyssuhteessa pitäisi käyttää HÄNEN elämäntarinansa/-ongelmiensa setvimiseen.. draamaqueen. Olettaa, että muut käytettävissä aina hänen tilanteisiinsa. Itse ei kovin halukas kiinnostumaan muiden "tilanteista", ellei siitä jotenkin hyödy itse.
        Ihastuuko vaakanainen juuri siksi "vastaanottaviin", ns. heikompiin astioihin?
        Kunnes nämä tuntevat, että tulevatkin vain hyväksikäytetyiksi ja pakenevat kaus pois imijäänsä.


      • mimmi
        Aino. kirjoitti:

        Näin meilläkin päin. Vaakanainen räpsytteli vilpittömästi silmiään ja sai suvun sympatiat puolelleen. Todellisuudessa hän kusetti kaikkia miehiään ja asuu nykyään exmiehensä rakentamassa talossa ja on keskittynyt keräämään myötätuntoa suvun muilta jäseniltä. Elää yhteiskunnan ja suvun avustuksella, on niin herttainen ja vilpitön, että kukaan ei voi kieltää häneltä mitään.

        tosi on että kyllä vaaka naiset osaavat manipuloida munkin miehen keksi omia valheita ja kieroili mun selkäni takana kun sai hänet ja kun ei mennytkään niin kuin hän halusi hän hermostu ja sotki talon oven paskalla naarmutti rakastajansa auton uhkaili minua haki sääliä että hän ei ole tehnyt sitä vaan minä rakkis vaaka miehistä en sano mitään


      • steffia.
        kuin "terapiaa".. kirjoitti:

        samoja kokemuksia.. onko sattumaa vai sitten jotenkin tosiaan "tähtiin kirjoitettua".. no jokatapauksessa auttaa ehkä kuitenkin hahmottamaan, jos kokenut tietynlaista käytöstä jonkun "ystävän" kohdalta..

        Sama kokemus vaakanaisen oletuksesta, että kaikki energia ystävyyssuhteessa pitäisi käyttää HÄNEN elämäntarinansa/-ongelmiensa setvimiseen.. draamaqueen. Olettaa, että muut käytettävissä aina hänen tilanteisiinsa. Itse ei kovin halukas kiinnostumaan muiden "tilanteista", ellei siitä jotenkin hyödy itse.
        Ihastuuko vaakanainen juuri siksi "vastaanottaviin", ns. heikompiin astioihin?
        Kunnes nämä tuntevat, että tulevatkin vain hyväksikäytetyiksi ja pakenevat kaus pois imijäänsä.

        Vaaka käyttää miellyttämishaluisia, näitä 'heikompia astioita', aseena kostaessaan vahvempi luonteiselle ihmiselle. Vaaka ei koskaan kykene toimimaan yksin, tai olemaan jotakin mieltä yksin; hän tarvitsee aina toisen tuen. Tästä syntyy helposti puukko selkään -kuvio.


      • syntynyt,.,.
        steffia. kirjoitti:

        Vaaka käyttää miellyttämishaluisia, näitä 'heikompia astioita', aseena kostaessaan vahvempi luonteiselle ihmiselle. Vaaka ei koskaan kykene toimimaan yksin, tai olemaan jotakin mieltä yksin; hän tarvitsee aina toisen tuen. Tästä syntyy helposti puukko selkään -kuvio.

        tuollainen vaikutelma eräästä vaa'asta. Oli mikä tahansa ongelmatilanne, esitti aina vastapuolensa lähestulkoon psykopaatteina.. melkein naurettavuuksiin asti. He eivät nähneet hänen ainutlaatuisuuttaan tai erityiskohtelun tarvettaan. Ollenkaan ei kyennyt missään tilanteissa näkemään omassa käytöksessään pienintäkään moitteen sijaa.. ainainen uhri.

        Selvä toistuva kuvio. Kyllästyin täysin olemaan "ongelmiensa" puskurina. Odotti kummallisesti, että kaikki pyörii hänen tahtonsa mukaisesti. Närkästyi, jos tuli kyseenalaisetuksi omilta motiiveiltaan.


      • napoh
        steffia. kirjoitti:

        Vaaka käyttää miellyttämishaluisia, näitä 'heikompia astioita', aseena kostaessaan vahvempi luonteiselle ihmiselle. Vaaka ei koskaan kykene toimimaan yksin, tai olemaan jotakin mieltä yksin; hän tarvitsee aina toisen tuen. Tästä syntyy helposti puukko selkään -kuvio.

        Jep jep. Mitä pitäs tehdä? No tapetaan kaikki jotka on syntynyt syys-lokakuussa. Päästään niistäkin selkäänpuukottajista. KAIKKI vaakat kuolkaa!!


      • emma
        merkkien kirjoitti:

        kautta luonteita ennen kartoittanut kovinkaan paljon, mutta omituisen paljon löytyy yhteneväisyyksiä tiettyjen piirteiden osilta merkeistä.

        Vaakanainen vaikutti aluksi kiehtovalta... ja kiltiltäkin, mutta ongelmien ilmetessä alkoi mahdoton manipulointi, milloin minkin asian osilta - kuka syyllinen mihinkin yrittäen pestä kaiken vastuun omasta toiminnastaan..

        Käytti ystäviään häikäilemättä hyväkseen. Ja sitten käytettyään, ja saatuaan, mitä halusi,jätti "oman onnensa nojaan" ts. menetti kiinnostuksensa.

        Häikäilemätön etenijä. Oman edun viimeiseen asti puolustelija. Vastustajiensa jyrkkä tuomitsija hakien muilta tukea kohdattuaan vastustusta pienissäkin asioissa. Kritiikinsietokyky 0. Narsistinen.

        aivan samaa mieltä. itellä hyvä ystävä vaaka (nainen), eikä juurikaan kestä kritiikkiä. harmittaa, myös välillä pelottaa, joskus edes sanoa jotain joka pahoittais tän mieltä, ku tietää että vetää spar:n aleherneet nenään ja kuiten ystäviä ollaan nii pitää sanoa aisat kui on.


      • ;DDDD
        napoh kirjoitti:

        Jep jep. Mitä pitäs tehdä? No tapetaan kaikki jotka on syntynyt syys-lokakuussa. Päästään niistäkin selkäänpuukottajista. KAIKKI vaakat kuolkaa!!

        Joo, näin ne massaliikkeet syntyy.. tarpeeksi samanhenkisiä ja joku yhteinen kohde löytyy..


      • vaakunais
        Kauhistunut skorpioni kirjoitti:

        Vaaka ihmiset on pahimpia pettureita sekä miehet että naiset, näin on. Tähän pätee myös vaaka nousevat ja kuumerkit. Niille ei kannata kertoa avoimesti omia asioitaan. Puukottavat selkään ja luulevat tietävänsä toisten asiat. Erittäin kateellista porukkaa. Yök!

        Aina sillä hetkellä mitä vaakojen elämässään on menossa, niin pitäisi muka muillakin olla samanlaista. Eihän sellainen toimi.

        hö.en mä ainakaan oo elämässäin ketään kaltoin kohdellu tahallisen laskelmoivasti, ja oon tuo kammottava vaakanainen.
        Oon ehkä hiukan tunnekylmä suurinta osaa ihmisistä kohtaan, mut lastani ja eläimiä kohtaan tunnen valtavaa hellyyttä.Enkä oo paha! Mielestäni reilu ja oikeudenmukainen jopa niitä kohtaan jotka eivät sitä ehkä ansaitsisikaan.Ei saa siis yleistää, hyvät ihmiset. Enkä oo blondi.


      • kommentoida
        vaakunais kirjoitti:

        hö.en mä ainakaan oo elämässäin ketään kaltoin kohdellu tahallisen laskelmoivasti, ja oon tuo kammottava vaakanainen.
        Oon ehkä hiukan tunnekylmä suurinta osaa ihmisistä kohtaan, mut lastani ja eläimiä kohtaan tunnen valtavaa hellyyttä.Enkä oo paha! Mielestäni reilu ja oikeudenmukainen jopa niitä kohtaan jotka eivät sitä ehkä ansaitsisikaan.Ei saa siis yleistää, hyvät ihmiset. Enkä oo blondi.

        ... että kukapa nyt ei tuntisi rakkautta omaa lastaan tai eläintään kohtaan; jo biologiamme sanelee sen, että pidämme omastamme huolen - on aivan eri asia tuntea myötätuntoa ihmisiä kohtaan, jotka poikkeavat meistä itsestämme monin tavoin.


      • ei sentään
        ;DDDD kirjoitti:

        Joo, näin ne massaliikkeet syntyy.. tarpeeksi samanhenkisiä ja joku yhteinen kohde löytyy..

        Pointtisi on hyvä, mutta tässä ei mielestäni ole kyse 'noitavainosta'; tänne lähetetyt viestit kertovat selvästi vain sen, että moni on kokenut ristiriitatilanteen selvittämisen mahdottomaksi vaa'an kanssa. Eikä tämä ole mielestäni myöskään sattumaa. Uskon, että myös jokunen vaaka näitä lukiessaan tunnistaa jotakin itsestään. Minulle reiluus ja lojaalisuus ovat ystävyyden peruspilareita; minun 'vaakaystävälläni' ei ole näitä ominaisuuksia ainakaan minun suhteeni.


      • mulla
        emma kirjoitti:

        aivan samaa mieltä. itellä hyvä ystävä vaaka (nainen), eikä juurikaan kestä kritiikkiä. harmittaa, myös välillä pelottaa, joskus edes sanoa jotain joka pahoittais tän mieltä, ku tietää että vetää spar:n aleherneet nenään ja kuiten ystäviä ollaan nii pitää sanoa aisat kui on.

        Mulla ihan sama tilanne vaakaystävän kaa; koko ajan pitää varoa sanojaan ettei vaan sano mitään 'väärää'; joka asia pitää vääntää rautalangasta ettei vaan tulis väärinkäsityksii, ja sit ku tulee, niin siitä voi tosiaan seurata tän vaakaystävän kaa ihan mitä tahansa... en edes jaksa kertoo mitä kaikkee...


      • vaakkunais
        kommentoida kirjoitti:

        ... että kukapa nyt ei tuntisi rakkautta omaa lastaan tai eläintään kohtaan; jo biologiamme sanelee sen, että pidämme omastamme huolen - on aivan eri asia tuntea myötätuntoa ihmisiä kohtaan, jotka poikkeavat meistä itsestämme monin tavoin.

        Juu, näin on. Tää on aika turhaa kyllä yrittää vakuuttaa ketään että on niitä inhimillisiäkin vaakoja olemassa, on aika putkinäköistä porukkaa.


      • vaaka myös
        vaakkunais kirjoitti:

        Juu, näin on. Tää on aika turhaa kyllä yrittää vakuuttaa ketään että on niitä inhimillisiäkin vaakoja olemassa, on aika putkinäköistä porukkaa.

        Kumma kyllä mutta lähes kaikki horoskooppianalyysit pitävät juurii vaakaa luotettavimpana/ luotettavana.
        Enkä tässä nyt tarkoita mitään iltapäivälehtien toimittajien kirjoittamia horoskooppeja. Joten koittakaa keksiä välillä joku muu kohde millä voitte pönkittää omaa egoanne kuin vaakaa haukkumalla.


      • mullekin
        vaaka myös kirjoitti:

        Kumma kyllä mutta lähes kaikki horoskooppianalyysit pitävät juurii vaakaa luotettavimpana/ luotettavana.
        Enkä tässä nyt tarkoita mitään iltapäivälehtien toimittajien kirjoittamia horoskooppeja. Joten koittakaa keksiä välillä joku muu kohde millä voitte pönkittää omaa egoanne kuin vaakaa haukkumalla.

        En oo sellaseen kirjaan törmännyt, jossa näin sanottaisiin; olen lukenu jotain ihan muuta vaa'asta. Ja sitäpaitsi monet luonnehoroskooppikirjat on sellasii, et niissä kehutaan kaikkia merkkejä tasapuolisesti ja jokainen voi lukea sieltä melkein mitä itse haluaa lukea. Mä olen itse lukenu et uskollisimpia ystäviä olisivat rapu, härkä ja neitsyt...


      • jospa joku..
        ei sentään kirjoitti:

        Pointtisi on hyvä, mutta tässä ei mielestäni ole kyse 'noitavainosta'; tänne lähetetyt viestit kertovat selvästi vain sen, että moni on kokenut ristiriitatilanteen selvittämisen mahdottomaksi vaa'an kanssa. Eikä tämä ole mielestäni myöskään sattumaa. Uskon, että myös jokunen vaaka näitä lukiessaan tunnistaa jotakin itsestään. Minulle reiluus ja lojaalisuus ovat ystävyyden peruspilareita; minun 'vaakaystävälläni' ei ole näitä ominaisuuksia ainakaan minun suhteeni.

        vaakanainen vaikka itsensä tunnistaessaan ottaisi opikseen, ja ymmärtäisi käyttäytymisensä vaikutukset "ystäviinsä"..

        Parhaimmillaan, eri luonnetyypithän voivat oppia näiden "merkkien" valossa ymmärtämään toistensa sielunelämää, mikäli avoimesti kykenevät kritiikin sekä myötäkarvaan silittämisen vastaan ottamaan..

        Olen itsekin ollut todella hämmästynyt vaakanaisystäväni käytöksestä. Oli usean vuoden ajan hänen vakiuskottunsa - ja kuuntelijansa. Välillä tuntui vain, että vaaka kallistui aina vain niinpäin, että minä kuuntelin ja hän purki tarinaansa. Sain jopa häneltä uhkailun, että jos en toimisi niinkuin hän haluaisi, on ystävyys vaakalaudalla. Ja näin kävi.. "ystävyys" kaatui tähän uhkailuun ja kiristykseen. Vuorov aikutus tapahtuikin ehdollisesti hänen tarpeidensa mukaan - ja minä kyllästyin. Hän liukeni, kun aavisti tämän.. Pettyminen "hyväksikäytön" ja laskelmoinnin tunteeseen on suuri!!


      • kokee.
        vaaka myös kirjoitti:

        Kumma kyllä mutta lähes kaikki horoskooppianalyysit pitävät juurii vaakaa luotettavimpana/ luotettavana.
        Enkä tässä nyt tarkoita mitään iltapäivälehtien toimittajien kirjoittamia horoskooppeja. Joten koittakaa keksiä välillä joku muu kohde millä voitte pönkittää omaa egoanne kuin vaakaa haukkumalla.

        kummaa on. Mutta minkäs teet, kun vaakakäyttäytyminen sotii vaaka-analyysejä vastaan.

        Porukka vastaa asetettuun kysymykseen niin kuin asian...


      • Ves-Kari
        vaaka myös kirjoitti:

        Kumma kyllä mutta lähes kaikki horoskooppianalyysit pitävät juurii vaakaa luotettavimpana/ luotettavana.
        Enkä tässä nyt tarkoita mitään iltapäivälehtien toimittajien kirjoittamia horoskooppeja. Joten koittakaa keksiä välillä joku muu kohde millä voitte pönkittää omaa egoanne kuin vaakaa haukkumalla.

        katsomassa Vaaka-osastolle. Siellä just joku tyttö aloitti uuden aiheen "Valinnan vaikeus".
        Noin se menee kuin hän kirjoittaa, mistä johtuen vaa´at ehtivät elämänsä aikana olla ns. "luotettavia" hyvin montaa kohtaan.


      • vaakanaisystävään
        Kauhistunut skorpioni kirjoitti:

        Vaaka ihmiset on pahimpia pettureita sekä miehet että naiset, näin on. Tähän pätee myös vaaka nousevat ja kuumerkit. Niille ei kannata kertoa avoimesti omia asioitaan. Puukottavat selkään ja luulevat tietävänsä toisten asiat. Erittäin kateellista porukkaa. Yök!

        Aina sillä hetkellä mitä vaakojen elämässään on menossa, niin pitäisi muka muillakin olla samanlaista. Eihän sellainen toimi.

        johon melkein "rakastuin" huumorinsa, älynsä ja tietyn dynaamisuutensa seurauksena..

        yhtäkkiä hän vain katosi kuvioista ja opin tuntemaan, että pisteliäisyys toimii, jos ei jatjuvasti silitä myötäiseen.. ja uskaltaa sanoa, mitä ajattelee.


      • siis...
        Ves-Kari kirjoitti:

        katsomassa Vaaka-osastolle. Siellä just joku tyttö aloitti uuden aiheen "Valinnan vaikeus".
        Noin se menee kuin hän kirjoittaa, mistä johtuen vaa´at ehtivät elämänsä aikana olla ns. "luotettavia" hyvin montaa kohtaan.

        varmistelija?

        Yrittää varmistella jatkuvasti, ettei jää koskaan mitään vaille, mahdollisia parempia vaihtoehtoja?

        Punario siis eri vaihtoehtoja loputtomiin ja saa aikaan hermoromahduksia läheistensä piirissä tästä syystä? Vaakanaista ei saa syyllistää koskaan yhtään mistään. Tai saat tuta.

        Toimii kuin mies ja junanvessa..


      • Nikita
        vaakanaisystävään kirjoitti:

        johon melkein "rakastuin" huumorinsa, älynsä ja tietyn dynaamisuutensa seurauksena..

        yhtäkkiä hän vain katosi kuvioista ja opin tuntemaan, että pisteliäisyys toimii, jos ei jatjuvasti silitä myötäiseen.. ja uskaltaa sanoa, mitä ajattelee.

        Vaa'oilla on usein se ennakkoasenne, että kaikki menee juuri heidän toivomallaan tavalla; eli ihmisten, on oltava heidän toiveidensa mukaisia, että heillä olisi hyvä olla. Vaa'an odotukset eri tilanteista ovat usein epärealistisen korkeita.

        Esimieheni (miesvaaka) ehdotti minulle uutta työtä. Leperteli ja liverteli aikansa. En ollut kiinnostunut tästä uudesta työstä, ja sen jälkeen matto vedettiinkin jalkojen alta: sain kuulla olevani vanhapiika (olin eronnut vuotta aikaisemmin; hän jo useita vuosia aikaisemmin). Tilanne lähinnä huvitti minua.


      • täälläkin.,.,
        Nikita kirjoitti:

        Vaa'oilla on usein se ennakkoasenne, että kaikki menee juuri heidän toivomallaan tavalla; eli ihmisten, on oltava heidän toiveidensa mukaisia, että heillä olisi hyvä olla. Vaa'an odotukset eri tilanteista ovat usein epärealistisen korkeita.

        Esimieheni (miesvaaka) ehdotti minulle uutta työtä. Leperteli ja liverteli aikansa. En ollut kiinnostunut tästä uudesta työstä, ja sen jälkeen matto vedettiinkin jalkojen alta: sain kuulla olevani vanhapiika (olin eronnut vuotta aikaisemmin; hän jo useita vuosia aikaisemmin). Tilanne lähinnä huvitti minua.

        jotenkin ihan huvittuneena kuunnellut erästä vaakaa, miten olettaa kaikkien palvelevan VAIN hänen etuaan .,., ja sitten jostain (tai juuri) tästä syystä ajautuu lopulta törmäyskursseille kaikkien kanssa..

        Ihmettelee ilmeisen naivisti ja yltiöpositiivisesti, että miksi kaikki muut eivät suostu toetuttamaan MUN tahtoa, PRK.,.,LE.

        Jep.


      • ....
        merkkien kirjoitti:

        kautta luonteita ennen kartoittanut kovinkaan paljon, mutta omituisen paljon löytyy yhteneväisyyksiä tiettyjen piirteiden osilta merkeistä.

        Vaakanainen vaikutti aluksi kiehtovalta... ja kiltiltäkin, mutta ongelmien ilmetessä alkoi mahdoton manipulointi, milloin minkin asian osilta - kuka syyllinen mihinkin yrittäen pestä kaiken vastuun omasta toiminnastaan..

        Käytti ystäviään häikäilemättä hyväkseen. Ja sitten käytettyään, ja saatuaan, mitä halusi,jätti "oman onnensa nojaan" ts. menetti kiinnostuksensa.

        Häikäilemätön etenijä. Oman edun viimeiseen asti puolustelija. Vastustajiensa jyrkkä tuomitsija hakien muilta tukea kohdattuaan vastustusta pienissäkin asioissa. Kritiikinsietokyky 0. Narsistinen.

        Toi narsistinen pitää NIIN paikkansa vaakanaisten kohdalla.
        Pahimpia luottamuksen pettäjiä (naisissa) omassa tuttavapiirissäni ovat ehdottomasti olleet vaaka, leijona ja kaksonen. Heillä on aivan omalaatuinen tapa esittää viehkoa edessäpäin, mutta takanapäin ovatkin jotain muuta. Kun selkänsä kääntää:
        Kaksosnainen tarttuu kaikkiin keksimiinsä heikkouksiisi sarkastiseen tapaan, luultavasti ihan omaksi huvikseen tai sitten alemmuudentuntoaan. Voi olla tosi kärkeväsanainen ja haukkuu halutessaan vihjailevaan tyyliin suoraankin.

        Leijonanainen pönkittää haurasta itsetuntoaan röyhkeän ylimielisesti ja haukkuu sinua hovipiirilleen kovaan ääneen. Tyhmä mikä tyhmä, (sori vaan) kun ei edes tajua puhua varsinkaan pikku kaljoissaan hiljempaa, vaan kohteen on helppo kuulla tai vähintään tajuta kaikki ;)

        Vaakanainen kuiskuttaa juorujaan vaivihkaa samalla hymyillen vahingoniloisesti. Saattaa joskus sivaltaa huvikseen inhottavuuksia suoraankin, mutta silloin täytyy olla jo tosi kateus kaiken takana. Kaikki panettelu on usein lähtöisin hänellä juuri kateudesta, joka näkyy paistaessaan tosi kauas :)


      • Micka
        .... kirjoitti:

        Toi narsistinen pitää NIIN paikkansa vaakanaisten kohdalla.
        Pahimpia luottamuksen pettäjiä (naisissa) omassa tuttavapiirissäni ovat ehdottomasti olleet vaaka, leijona ja kaksonen. Heillä on aivan omalaatuinen tapa esittää viehkoa edessäpäin, mutta takanapäin ovatkin jotain muuta. Kun selkänsä kääntää:
        Kaksosnainen tarttuu kaikkiin keksimiinsä heikkouksiisi sarkastiseen tapaan, luultavasti ihan omaksi huvikseen tai sitten alemmuudentuntoaan. Voi olla tosi kärkeväsanainen ja haukkuu halutessaan vihjailevaan tyyliin suoraankin.

        Leijonanainen pönkittää haurasta itsetuntoaan röyhkeän ylimielisesti ja haukkuu sinua hovipiirilleen kovaan ääneen. Tyhmä mikä tyhmä, (sori vaan) kun ei edes tajua puhua varsinkaan pikku kaljoissaan hiljempaa, vaan kohteen on helppo kuulla tai vähintään tajuta kaikki ;)

        Vaakanainen kuiskuttaa juorujaan vaivihkaa samalla hymyillen vahingoniloisesti. Saattaa joskus sivaltaa huvikseen inhottavuuksia suoraankin, mutta silloin täytyy olla jo tosi kateus kaiken takana. Kaikki panettelu on usein lähtöisin hänellä juuri kateudesta, joka näkyy paistaessaan tosi kauas :)

        Mulla on samoja kokemuksia just noista mainitsemistasi merkeistä. Mä en haluais yleistää, et kaikki on samanlaisia; se, että tollasta tapahtuu, edellyttää kyllä, että kyseisellä henkilöllä on huono itsetunto/alemmuuden kompleksi. Mun oma kokemus on tää: Kaksos(nainen) ja vaaka(nainen) on pyrkii 'ystävystymään' mun ystävien kanssa, eli yrittää saada 'viimeisenä keinona' mun ystävät kääntymään mua vastaan


      • Micka
        .... kirjoitti:

        Toi narsistinen pitää NIIN paikkansa vaakanaisten kohdalla.
        Pahimpia luottamuksen pettäjiä (naisissa) omassa tuttavapiirissäni ovat ehdottomasti olleet vaaka, leijona ja kaksonen. Heillä on aivan omalaatuinen tapa esittää viehkoa edessäpäin, mutta takanapäin ovatkin jotain muuta. Kun selkänsä kääntää:
        Kaksosnainen tarttuu kaikkiin keksimiinsä heikkouksiisi sarkastiseen tapaan, luultavasti ihan omaksi huvikseen tai sitten alemmuudentuntoaan. Voi olla tosi kärkeväsanainen ja haukkuu halutessaan vihjailevaan tyyliin suoraankin.

        Leijonanainen pönkittää haurasta itsetuntoaan röyhkeän ylimielisesti ja haukkuu sinua hovipiirilleen kovaan ääneen. Tyhmä mikä tyhmä, (sori vaan) kun ei edes tajua puhua varsinkaan pikku kaljoissaan hiljempaa, vaan kohteen on helppo kuulla tai vähintään tajuta kaikki ;)

        Vaakanainen kuiskuttaa juorujaan vaivihkaa samalla hymyillen vahingoniloisesti. Saattaa joskus sivaltaa huvikseen inhottavuuksia suoraankin, mutta silloin täytyy olla jo tosi kateus kaiken takana. Kaikki panettelu on usein lähtöisin hänellä juuri kateudesta, joka näkyy paistaessaan tosi kauas :)

        Mul on samoja kokemuksia just noista merkeistä. Mä en halua yleistää tätä koskemaan kaikkia noiden merkkien edustajia, vaan sanon mieluummin, et tollanen käytös edellyttää just sitä, et kyseisellä henkilöllö on huono itsetunto/alemmuuden kompleksi.

        Mun oma kokemus on tää: Kaksos(nainen) ja vaaka(nainen) on 'viimesenä keinona' (kun en oo ollu sellanen kun he haluavat) yrittäneet saada mun ystävät kääntymään mua vastaan, eli keplotelleet ittensä mun ystävien seuraan 'vaivihkaa' ja sitä kautta kostaneet; on ottaneet yhteyttä mun ystäviin mun 'ohi' ja sopineet kaikenlaista ja sit kertoneet asiasta ihan kuin olis päivänselvää, että he tapailee ihmisiä, jotka aikasemmin on olleet pelkästään mun henk.koht. ystäviä. Tää on musta epälojaalisuutta pahimmillaan.

        Must ois kiva kuulla, onko muilla samoja kokemuksia. Ja myös kaksosilta ja vaa'oilta itseltään olis kiva saada kommenttia, et voiko näin käydä sillon, kun näillä merkeillä on huono itsetunto/alemmuuden kompleksi.


      • Lisa -Mary
        .... kirjoitti:

        Toi narsistinen pitää NIIN paikkansa vaakanaisten kohdalla.
        Pahimpia luottamuksen pettäjiä (naisissa) omassa tuttavapiirissäni ovat ehdottomasti olleet vaaka, leijona ja kaksonen. Heillä on aivan omalaatuinen tapa esittää viehkoa edessäpäin, mutta takanapäin ovatkin jotain muuta. Kun selkänsä kääntää:
        Kaksosnainen tarttuu kaikkiin keksimiinsä heikkouksiisi sarkastiseen tapaan, luultavasti ihan omaksi huvikseen tai sitten alemmuudentuntoaan. Voi olla tosi kärkeväsanainen ja haukkuu halutessaan vihjailevaan tyyliin suoraankin.

        Leijonanainen pönkittää haurasta itsetuntoaan röyhkeän ylimielisesti ja haukkuu sinua hovipiirilleen kovaan ääneen. Tyhmä mikä tyhmä, (sori vaan) kun ei edes tajua puhua varsinkaan pikku kaljoissaan hiljempaa, vaan kohteen on helppo kuulla tai vähintään tajuta kaikki ;)

        Vaakanainen kuiskuttaa juorujaan vaivihkaa samalla hymyillen vahingoniloisesti. Saattaa joskus sivaltaa huvikseen inhottavuuksia suoraankin, mutta silloin täytyy olla jo tosi kateus kaiken takana. Kaikki panettelu on usein lähtöisin hänellä juuri kateudesta, joka näkyy paistaessaan tosi kauas :)

        Luottamuksen pettäjiä mulla työympäristössä kaksosnaiset, niitä on kaksi.
        Siis aina juoru mitä ihmeellisemmistä asioista, myrkyttävät työympäristön kokonaan.
        Totta tuo kaksosnaiset iskee heikkouksiisi, kärkevät sanat päin kasvoja ja ne vihjailut.

        Leijonanainen on nolannut juuri sillä kovaan ääneen huutamalla kaikkien kuullen.
        Ja röyhkeä on leijona, ei edes ajattele kuinka loukkaa toista ihmistä.

        Pettänyt on kalatmies ja niin ilkeällä tavalla, siitä on jo yli 3 - vuotta toivottavasti unohtuu.

        Äiti on minulla kasonen, isä jousimies.Isä osaa kyllä laittaa asiat ruotuun.
        Anoppi oli myös kaksonen appiukko rapu, kyllä anoppi kiusas kiltin appiukkoni hän sairastui.

        Itse olen kauris, olen aikas lailla arka, tietysti mulla on huonot puoleni eihän täydellinen ole kukaan.


    • hyväkseen.

      Lakikirjoissa löytyy porsaan mentäviä reikiä ja "juristi"-vaaka jos kuka osaa käyttää niitä oikeudenmukaisuuden nimissä...

      • Skorppari

        Pahimpia on ilmanmerkit - vaaka, vesimies, kaksonen. Ne ovat tunteettomia ja oman edun tavoittelijoita.


      • kalaN
        Skorppari kirjoitti:

        Pahimpia on ilmanmerkit - vaaka, vesimies, kaksonen. Ne ovat tunteettomia ja oman edun tavoittelijoita.

        Petollisuudesta en tiedä, mutta juuri tunteettomia ja pinnallisia liihottelijoita kyllä, varsinkin kaksonen ja vaaka. Kauris kykenee kyllä myöskin suuremman luokan julmuuteen.


      • Skorppis
        kalaN kirjoitti:

        Petollisuudesta en tiedä, mutta juuri tunteettomia ja pinnallisia liihottelijoita kyllä, varsinkin kaksonen ja vaaka. Kauris kykenee kyllä myöskin suuremman luokan julmuuteen.

        Kauriit ovat kylläkin julmia, vaikka voivat alussa esittää ystävää. Erittäin kaksinaamaisia, varokaa!


      • Blondi69
        kalaN kirjoitti:

        Petollisuudesta en tiedä, mutta juuri tunteettomia ja pinnallisia liihottelijoita kyllä, varsinkin kaksonen ja vaaka. Kauris kykenee kyllä myöskin suuremman luokan julmuuteen.

        Toiset uskoo joulupukkiin, toiset jumalaan ja jotkut näköjään jopa horoskooppeihin...
        Jos tänne jokainen Suomalainen kirjottaisi mikä horoskooppimerkki on petollisin niin olisiko ainoistaan yksi tai pari merkkiä ylitse muiden? Väitän että jokainen niistä kerää tasan yhtä paljon ääniä siinä tapauksessa. Kyllä se nyt on totuuden nimissä niin että ihmisen petollisuus ei perustu mihinkään syntymäaikaan.
        Jos joku väittää muuta niin menkööt hoitoon tai herätköön sieltä unesta missä joulupukki tuo savupiipun kautta teille lahjoja ja ajaa poroilla pitkin taivasta.


      • kautta ;)
        Blondi69 kirjoitti:

        Toiset uskoo joulupukkiin, toiset jumalaan ja jotkut näköjään jopa horoskooppeihin...
        Jos tänne jokainen Suomalainen kirjottaisi mikä horoskooppimerkki on petollisin niin olisiko ainoistaan yksi tai pari merkkiä ylitse muiden? Väitän että jokainen niistä kerää tasan yhtä paljon ääniä siinä tapauksessa. Kyllä se nyt on totuuden nimissä niin että ihmisen petollisuus ei perustu mihinkään syntymäaikaan.
        Jos joku väittää muuta niin menkööt hoitoon tai herätköön sieltä unesta missä joulupukki tuo savupiipun kautta teille lahjoja ja ajaa poroilla pitkin taivasta.

        joulupukki savupiipusta tule. (Nuttuhan siinä kärähtäisi.) Se tulee ulko-oven...


      • HRA 47
        Blondi69 kirjoitti:

        Toiset uskoo joulupukkiin, toiset jumalaan ja jotkut näköjään jopa horoskooppeihin...
        Jos tänne jokainen Suomalainen kirjottaisi mikä horoskooppimerkki on petollisin niin olisiko ainoistaan yksi tai pari merkkiä ylitse muiden? Väitän että jokainen niistä kerää tasan yhtä paljon ääniä siinä tapauksessa. Kyllä se nyt on totuuden nimissä niin että ihmisen petollisuus ei perustu mihinkään syntymäaikaan.
        Jos joku väittää muuta niin menkööt hoitoon tai herätköön sieltä unesta missä joulupukki tuo savupiipun kautta teille lahjoja ja ajaa poroilla pitkin taivasta.

        Mikähän siinä on että kaikki tänne kirjottelevista on just akkoja? Ette te varmaan edes ymmärrä mikä siinä on niin hauskaa, mutta kysykää vaikka joltakin miespuoliselta kaveriltanne. HAH


      • on sitten
        HRA 47 kirjoitti:

        Mikähän siinä on että kaikki tänne kirjottelevista on just akkoja? Ette te varmaan edes ymmärrä mikä siinä on niin hauskaa, mutta kysykää vaikka joltakin miespuoliselta kaveriltanne. HAH

        KIIKARIT.


      • blondit pois
        Blondi69 kirjoitti:

        Toiset uskoo joulupukkiin, toiset jumalaan ja jotkut näköjään jopa horoskooppeihin...
        Jos tänne jokainen Suomalainen kirjottaisi mikä horoskooppimerkki on petollisin niin olisiko ainoistaan yksi tai pari merkkiä ylitse muiden? Väitän että jokainen niistä kerää tasan yhtä paljon ääniä siinä tapauksessa. Kyllä se nyt on totuuden nimissä niin että ihmisen petollisuus ei perustu mihinkään syntymäaikaan.
        Jos joku väittää muuta niin menkööt hoitoon tai herätköön sieltä unesta missä joulupukki tuo savupiipun kautta teille lahjoja ja ajaa poroilla pitkin taivasta.

        ...ole muuta tekemistä kuin puhua ympäripyöreitä ja esittää fiksua; säkään et tossa viestissäs itse asiassa sano yhtään mitään. Se on pitkästä aikaa epä-älyllisintä mitä oon lukenu - niin ja mitä sä blondi täällä edes teet...???


      • Blondi69
        blondit pois kirjoitti:

        ...ole muuta tekemistä kuin puhua ympäripyöreitä ja esittää fiksua; säkään et tossa viestissäs itse asiassa sano yhtään mitään. Se on pitkästä aikaa epä-älyllisintä mitä oon lukenu - niin ja mitä sä blondi täällä edes teet...???

        No anteeksi kamalasti jos et ymmärtäny. ehkäpä se älykkyyskin liittyy hiustenväriin. Ja sitäpaitsi tämä keskusteluhan oli vain tummahiuksisille. Sori muidenkin vaaleahiuksisten puolesta. Jaetaan koko Suomi kahtia. Blondit pohjoseen ja muut etelään. Elämä pelastuu sultaki


      • Blondi69 kirjoitti:

        No anteeksi kamalasti jos et ymmärtäny. ehkäpä se älykkyyskin liittyy hiustenväriin. Ja sitäpaitsi tämä keskusteluhan oli vain tummahiuksisille. Sori muidenkin vaaleahiuksisten puolesta. Jaetaan koko Suomi kahtia. Blondit pohjoseen ja muut etelään. Elämä pelastuu sultaki

        Kyllä blondi ihan asiaa olet kirjottanut,ei toinna välittää tyhmistä,olen kanssasi samaa mieltä.ite olen prunetti nykyään punapää.sillä tukan värillä ei todellakaan ole väliä.olen tavannu monta tummaa jotka ovat tosi tyhmiä.Tsemppiä plondi.


      • blondit pois kirjoitti:

        ...ole muuta tekemistä kuin puhua ympäripyöreitä ja esittää fiksua; säkään et tossa viestissäs itse asiassa sano yhtään mitään. Se on pitkästä aikaa epä-älyllisintä mitä oon lukenu - niin ja mitä sä blondi täällä edes teet...???

        Niin kysyn oletko mielestäsi fiksu,mikx mollaat plondeja?


      • aikuinen
        arial kirjoitti:

        Kyllä blondi ihan asiaa olet kirjottanut,ei toinna välittää tyhmistä,olen kanssasi samaa mieltä.ite olen prunetti nykyään punapää.sillä tukan värillä ei todellakaan ole väliä.olen tavannu monta tummaa jotka ovat tosi tyhmiä.Tsemppiä plondi.

        kaikille pruneteille tummille plondeille ja punapäille.ne jotka eivät voi hyväksyä miepiteitä ei tartte näillä sivuilla käydä.näin on.


      • kalaN
        Blondi69 kirjoitti:

        Toiset uskoo joulupukkiin, toiset jumalaan ja jotkut näköjään jopa horoskooppeihin...
        Jos tänne jokainen Suomalainen kirjottaisi mikä horoskooppimerkki on petollisin niin olisiko ainoistaan yksi tai pari merkkiä ylitse muiden? Väitän että jokainen niistä kerää tasan yhtä paljon ääniä siinä tapauksessa. Kyllä se nyt on totuuden nimissä niin että ihmisen petollisuus ei perustu mihinkään syntymäaikaan.
        Jos joku väittää muuta niin menkööt hoitoon tai herätköön sieltä unesta missä joulupukki tuo savupiipun kautta teille lahjoja ja ajaa poroilla pitkin taivasta.

        Minua on aina ihmetyttänyt se, että mikä saa nämä taivastelijat tänne palstalle! todennäköisesti jonkin sortin kiinnostus kuitenkin. Ihan sama, kun minä menisin tuonne uskovaisten osastolle huutelemaan, ettei jumalaa ole olemassa, mutta mitäpä hyötyä siitä olisi.

        nimim. blondeille omat palstat :)
        (ärsyttävää)


      • Jos tosiaan
        Blondi69 kirjoitti:

        Toiset uskoo joulupukkiin, toiset jumalaan ja jotkut näköjään jopa horoskooppeihin...
        Jos tänne jokainen Suomalainen kirjottaisi mikä horoskooppimerkki on petollisin niin olisiko ainoistaan yksi tai pari merkkiä ylitse muiden? Väitän että jokainen niistä kerää tasan yhtä paljon ääniä siinä tapauksessa. Kyllä se nyt on totuuden nimissä niin että ihmisen petollisuus ei perustu mihinkään syntymäaikaan.
        Jos joku väittää muuta niin menkööt hoitoon tai herätköön sieltä unesta missä joulupukki tuo savupiipun kautta teille lahjoja ja ajaa poroilla pitkin taivasta.

        uskot vielä rapu mieheen ni tiedän, tiedän että sua huijataan ja pahasti, joulupukkikin on parempi vaihtoehto.


      • Blondi1963
        Blondi69 kirjoitti:

        Toiset uskoo joulupukkiin, toiset jumalaan ja jotkut näköjään jopa horoskooppeihin...
        Jos tänne jokainen Suomalainen kirjottaisi mikä horoskooppimerkki on petollisin niin olisiko ainoistaan yksi tai pari merkkiä ylitse muiden? Väitän että jokainen niistä kerää tasan yhtä paljon ääniä siinä tapauksessa. Kyllä se nyt on totuuden nimissä niin että ihmisen petollisuus ei perustu mihinkään syntymäaikaan.
        Jos joku väittää muuta niin menkööt hoitoon tai herätköön sieltä unesta missä joulupukki tuo savupiipun kautta teille lahjoja ja ajaa poroilla pitkin taivasta.

        ...äänestyttää kaikki suomalaiset, niin huomaat varmasti, että on todellakin yksi tai jopa kaksi merkkiä reilusti ylitse muiden. Ehkä soot se tyhmä blondi, joka tätä ei tajua, uskoo sitten horoskooppeihin tai nou. Kautta aikain ihmiset ovat johonkin uskoneet, kuka joulupukkiin tai metsänpeikkoihin, mutta kun heräät unestasi tai hankit tekoälyn tutustuppa oikeasti(


      • KaurisBlondi
        Blondi69 kirjoitti:

        No anteeksi kamalasti jos et ymmärtäny. ehkäpä se älykkyyskin liittyy hiustenväriin. Ja sitäpaitsi tämä keskusteluhan oli vain tummahiuksisille. Sori muidenkin vaaleahiuksisten puolesta. Jaetaan koko Suomi kahtia. Blondit pohjoseen ja muut etelään. Elämä pelastuu sultaki

        vielä harkita uudelleen tuota rajanjakoa? ;))

        Talouselämän kannalta saattaisi olla mielenkiintoisempaa, jos blondit jäisivät (sähläämään:D) Lahti-Hämeenlinna-linjan eteläpuolelle ja muunväriset muuttaisivat pohjoispuolelle.
        Kauppalehdestäkin voisi tulla lähes bestsellerluettavaa!


      • leijona M
        on sitten kirjoitti:

        KIIKARIT.

        olen kokenut vaakaa naisen hirvistyksen ja olen pettynyt kuinka saatoin vaihtaa niin ihanan jousimies tytön oikeaan petoon joka ensin kehuskeli kuinka meidän tassut pasaa pariksi kunnes huomasin niissä olevan liian pitkät kynnet jotka raateli kaiken verille


      • voi..
        leijona M kirjoitti:

        olen kokenut vaakaa naisen hirvistyksen ja olen pettynyt kuinka saatoin vaihtaa niin ihanan jousimies tytön oikeaan petoon joka ensin kehuskeli kuinka meidän tassut pasaa pariksi kunnes huomasin niissä olevan liian pitkät kynnet jotka raateli kaiken verille

        Herranjestas!Ensinnäkin opettele kirjottamaan ja
        toiseks mitäs oot niin nössö,että annat toisten kohdella sua huonosti.Helppohan se toista on syytää kaikesta...v***n urpo


      • aikuinen kirjoitti:

        kaikille pruneteille tummille plondeille ja punapäille.ne jotka eivät voi hyväksyä miepiteitä ei tartte näillä sivuilla käydä.näin on.

        toki pöljä. mielipiteet on sallittuja kaikille tukanväristä riippumatta.


    • uhrit ry.

      kokoontumassa..

      ;)

      • vaakamiesten

        ....


      • ei kokemusta
        vaakamiesten kirjoitti:

        ....

        kuin naisista..

        Vaakamies, jonka tunnen, luotettava ja ihanan valoisa mies kuin mikä. Perhemies. Mutta vaikuttajaluonne kylläkin.


    • ottakaa oppia kauriista

      Olen mielenkiinnolla seurannut täällä käytävää keskustelua. Olen huomannut, että vaa'at kommentoivat heihin kohdistunutta kritiikkiä enemmän puolustautuen tai hyökäten, esim. vaakaa kritisoivat ovat 'oman egon pönkittäjiä' tms.

      Ottakaapa vaa'at oppia kauriista; monet kauriit suhtautuvat kritiikkiin rakentavasi; heistä on suorastaan mielenkiintoista, miten heitä arvostellaan (esim ketju 'kauriin perusluonteesta'). Missä on älyllinen, pohdiskeleva suhtautuminen kritiikkiin? Oma ennakkoluuloni on, että te vaa'at ette kykene ottamaan kritiikkiä vastaan. Todistakaa luuloni vääriksi!

      • pahavaaka?

        olen siis itse "pääpiru", vaakanainen. luettuani näitä kommentteja ja ihmisten kokemuksia tässä keskustelussa rupesin ajattelemaan itseäni ja millainen olen. kritiikki sattuu, tottakai, mutta huomasin omaavani joitain näistä "petollisista" piirteistä, esim. en välttämättä aina ole ystävieni tukena jos he sitä tarvitsevat...

        MUTTA! huomasin nämä piirteet vasta nyt mietiskeltyäni. koskaan en ole tahallani ajatellut jättäväni ystäviäni pulaan, tai en ole ajatellut siitä koituvan mitään pahaa. enkä pidä itseäni laskelmoivana, enemmänkin tahdon vain miellyttää kaikkia ihmisiä(luultavasti heikohkon itsetunnon vuoksi) vaaka on, tai ainakin minä olen melko laiska ja saamaton, kaiken tulee olla mahdollisimman helppoa. ehkä siitä johtuu ystävyyden mahdollinen "laiminlyöminen". ystäviään järjestelmällisesti ja suunnitellusti selkäänpuukottava pirulainen en kuitenkaan tunnista olevani. täytyy kuitenkin tutkiskella itseäni, hämmästyttävän monella nimittäin näyttäisi olevan negatiivisia kokemuksia meistä vaakanaisista...


      • mainiota
        pahavaaka? kirjoitti:

        olen siis itse "pääpiru", vaakanainen. luettuani näitä kommentteja ja ihmisten kokemuksia tässä keskustelussa rupesin ajattelemaan itseäni ja millainen olen. kritiikki sattuu, tottakai, mutta huomasin omaavani joitain näistä "petollisista" piirteistä, esim. en välttämättä aina ole ystävieni tukena jos he sitä tarvitsevat...

        MUTTA! huomasin nämä piirteet vasta nyt mietiskeltyäni. koskaan en ole tahallani ajatellut jättäväni ystäviäni pulaan, tai en ole ajatellut siitä koituvan mitään pahaa. enkä pidä itseäni laskelmoivana, enemmänkin tahdon vain miellyttää kaikkia ihmisiä(luultavasti heikohkon itsetunnon vuoksi) vaaka on, tai ainakin minä olen melko laiska ja saamaton, kaiken tulee olla mahdollisimman helppoa. ehkä siitä johtuu ystävyyden mahdollinen "laiminlyöminen". ystäviään järjestelmällisesti ja suunnitellusti selkäänpuukottava pirulainen en kuitenkaan tunnista olevani. täytyy kuitenkin tutkiskella itseäni, hämmästyttävän monella nimittäin näyttäisi olevan negatiivisia kokemuksia meistä vaakanaisista...

        Juuri tällaista kaipasin. Mielenkiintoista lukea 'vastapuolen' analyysiä itsestään.


      • vaakanainen
        pahavaaka? kirjoitti:

        olen siis itse "pääpiru", vaakanainen. luettuani näitä kommentteja ja ihmisten kokemuksia tässä keskustelussa rupesin ajattelemaan itseäni ja millainen olen. kritiikki sattuu, tottakai, mutta huomasin omaavani joitain näistä "petollisista" piirteistä, esim. en välttämättä aina ole ystävieni tukena jos he sitä tarvitsevat...

        MUTTA! huomasin nämä piirteet vasta nyt mietiskeltyäni. koskaan en ole tahallani ajatellut jättäväni ystäviäni pulaan, tai en ole ajatellut siitä koituvan mitään pahaa. enkä pidä itseäni laskelmoivana, enemmänkin tahdon vain miellyttää kaikkia ihmisiä(luultavasti heikohkon itsetunnon vuoksi) vaaka on, tai ainakin minä olen melko laiska ja saamaton, kaiken tulee olla mahdollisimman helppoa. ehkä siitä johtuu ystävyyden mahdollinen "laiminlyöminen". ystäviään järjestelmällisesti ja suunnitellusti selkäänpuukottava pirulainen en kuitenkaan tunnista olevani. täytyy kuitenkin tutkiskella itseäni, hämmästyttävän monella nimittäin näyttäisi olevan negatiivisia kokemuksia meistä vaakanaisista...

        kykenee noin peilaamaan ystäviensä tuntoja. Hyödyllistä kaikkien kannalta.


      • ajattelin
        vaakanainen kirjoitti:

        kykenee noin peilaamaan ystäviensä tuntoja. Hyödyllistä kaikkien kannalta.

        Jos kaikki pystyisivät näkemään itsensä hetken muiden silmin ja ymmärtämään omaa itseä suhteessa muihin, kaikilla olisi vähän helpompaa.


      • K Auris
        ajattelin kirjoitti:

        Jos kaikki pystyisivät näkemään itsensä hetken muiden silmin ja ymmärtämään omaa itseä suhteessa muihin, kaikilla olisi vähän helpompaa.

        olla opettajaminen, tyrkkäänkin tähän edellisetä kommentista mieleeni tulleet Kurt Vonnegutin rivit:

        "Heipä hei. Tervetuloa maan päälle.
        Kesällä on kuuma ja talvella kylmää.
        Maa on pyöreä ja märkä ja täyteen ahdettu.
        Elätte enintään siinä sata vuotta täällä.
        Minä tiedän vain yhden säännön: olkaa ystävällisiä".


    • ON HURMAAVA

      niin kauan kuin toimit hänen etuaan edellyttämällä tavalla, pidät hänen elämäntarinaansa kaiken maallisen murheen yläpuolella, palvot hänen ainutlaatuisuuttaan, etkä vahingossakaan sano mitään poikkipuolista hänen logiikkaansa nähden... katsos kun kaiken tulee kulkea, niinkuin vaaka on sen kaavaillut.. tai muuten

      BYE BYE...

      et ole enää kiinnostava minulle..

      hhhhaehhhehhehhheh ja elämä menee eteenpäin taas naureskellen.. etsitään seuraava palvoja hetkeksi aikaa..

      • kauris

        Luulin olleeni aviossa vaakamiehen kanssa, niin tutulta vaikuttaa.
        Oiskohan hän lähtönsä jälkeen antanut tehdä sukupuolenvaihdosleikkauksen?


      • niin tuttua

        Vaakaystäväni kanssa keskustelu 'soljuu' hänen logiikkaansa mukaisesti; myötäillen, vahvistaen ja rsitiriitaisuksia vältellen. Olen normaalisti varsin suorapuheinen ja ilmaisen mielipiteeni helposti. Vaakaystäväni kanssa olen varuillani ja varpaillani, ja olo on usein epämukava selittämättömällä tavalla. En ole oma itseni. Jos jostakin asiasta tulee sitten kaikesta 'ponnistelusta' huolimatta väittely, se menee nopeasti henkilökohtaiselle, vihamieliselle tasolle.


      • sarvipää
        niin tuttua kirjoitti:

        Vaakaystäväni kanssa keskustelu 'soljuu' hänen logiikkaansa mukaisesti; myötäillen, vahvistaen ja rsitiriitaisuksia vältellen. Olen normaalisti varsin suorapuheinen ja ilmaisen mielipiteeni helposti. Vaakaystäväni kanssa olen varuillani ja varpaillani, ja olo on usein epämukava selittämättömällä tavalla. En ole oma itseni. Jos jostakin asiasta tulee sitten kaikesta 'ponnistelusta' huolimatta väittely, se menee nopeasti henkilökohtaiselle, vihamieliselle tasolle.

        ja myös lapsekasta.
        Minä kutsun sitä tasoa vaakamieheni "niinhänsäitsekin-inttämis-tasoksi".
        Ja vaikka kuinka yrittäisi sanoa, että
        viedään tämä alkuperäinen aihe loppuun ja keskustellaan sitten minusta, on miltei mahdoton päästä tilanteessa johdonmukaisesti eteenpäin.


      • joo
        niin tuttua kirjoitti:

        Vaakaystäväni kanssa keskustelu 'soljuu' hänen logiikkaansa mukaisesti; myötäillen, vahvistaen ja rsitiriitaisuksia vältellen. Olen normaalisti varsin suorapuheinen ja ilmaisen mielipiteeni helposti. Vaakaystäväni kanssa olen varuillani ja varpaillani, ja olo on usein epämukava selittämättömällä tavalla. En ole oma itseni. Jos jostakin asiasta tulee sitten kaikesta 'ponnistelusta' huolimatta väittely, se menee nopeasti henkilökohtaiselle, vihamieliselle tasolle.

        Kyllä noi kaikki edellä mainitut luonteenpiirteet sopii mihin merkkiin tahansa.Itse en ainakaan ole tömänny yhteenkään vaakaan,joka olisi sen epäluotettavampi tai laskelmoivampi kuin muut.


      • kalaN
        joo kirjoitti:

        Kyllä noi kaikki edellä mainitut luonteenpiirteet sopii mihin merkkiin tahansa.Itse en ainakaan ole tömänny yhteenkään vaakaan,joka olisi sen epäluotettavampi tai laskelmoivampi kuin muut.

        mukamas, ainakin vaa'an itsensä mielestä. Eli meillä sama juttu, kun oliko se nyt sarvipäällä vai kenellä, että kun puhutaan jostain asiasta/ongelmasta, niin vaaka vetää heti toisen puolen mukaan tyyliin ethänsinäkäänkoskaanroskiavie :) ja joka kerta yritän sanoa, että nyt puhutaan sinusta, ei minusta. Veikkaan että vaa'an on vaikea nähdä omia heikkouksiaan ts. katsoa peiliin (kaksosilla sama vika). Muista kyllä löydetään vikoja sitäkin enemmän.

        Itse olen sarkastinen kalanainen ja tykkään heittää myös itsestäni huumoria, vaakamieheni ei ymmärrä tällaista "leikkiä" lainkaan. Musta huumori ja vakavilla asioilla leikittely ovat minulle selviämiskeino tässä maailmassa. Vaaka ei osaa itseironian jaloa taitoa, eikä muutenkaan kykene objektiivisuuteen. Vielä yksi superärsyttävä vaakamainen piirre on se, että täytyy aina periaatteessa olla eri mieltä. Koskaan ei voi/osaa/uskalla olla vahvasti itse jotain mieltä, oletteko huomanneet?


      • hoijaa...
        kalaN kirjoitti:

        mukamas, ainakin vaa'an itsensä mielestä. Eli meillä sama juttu, kun oliko se nyt sarvipäällä vai kenellä, että kun puhutaan jostain asiasta/ongelmasta, niin vaaka vetää heti toisen puolen mukaan tyyliin ethänsinäkäänkoskaanroskiavie :) ja joka kerta yritän sanoa, että nyt puhutaan sinusta, ei minusta. Veikkaan että vaa'an on vaikea nähdä omia heikkouksiaan ts. katsoa peiliin (kaksosilla sama vika). Muista kyllä löydetään vikoja sitäkin enemmän.

        Itse olen sarkastinen kalanainen ja tykkään heittää myös itsestäni huumoria, vaakamieheni ei ymmärrä tällaista "leikkiä" lainkaan. Musta huumori ja vakavilla asioilla leikittely ovat minulle selviämiskeino tässä maailmassa. Vaaka ei osaa itseironian jaloa taitoa, eikä muutenkaan kykene objektiivisuuteen. Vielä yksi superärsyttävä vaakamainen piirre on se, että täytyy aina periaatteessa olla eri mieltä. Koskaan ei voi/osaa/uskalla olla vahvasti itse jotain mieltä, oletteko huomanneet?

        No ei helvetissä olla huomattu.Kiva et sä yleistät,et kaikki vaa'at on just tollasia.Ihan sama,kun sanoisin,et kaikki kalat on tunnekuolleita ihmisiä.Kelaa ny vähän.Vaaoistakin
        löytyy monenlaisia ihmisiä.Ja vielä yx juttu.Mitä
        sä rupeet urputtaa jostain roskien viemisestä,jos et itekään niitä vie.Ei kai voi toisen olettaa tekevän jotain sellasta jota itekään et tee.Haloo!Ja tässä mäkin nyt oon vahvasti eri mieltä sun kanssa,joten kumosinpa nyt tonki väitteen..Revi siitä.


      • kalaN
        hoijaa... kirjoitti:

        No ei helvetissä olla huomattu.Kiva et sä yleistät,et kaikki vaa'at on just tollasia.Ihan sama,kun sanoisin,et kaikki kalat on tunnekuolleita ihmisiä.Kelaa ny vähän.Vaaoistakin
        löytyy monenlaisia ihmisiä.Ja vielä yx juttu.Mitä
        sä rupeet urputtaa jostain roskien viemisestä,jos et itekään niitä vie.Ei kai voi toisen olettaa tekevän jotain sellasta jota itekään et tee.Haloo!Ja tässä mäkin nyt oon vahvasti eri mieltä sun kanssa,joten kumosinpa nyt tonki väitteen..Revi siitä.

        olen kovin pahoillani.

        oli hauska keskustella kanssasi :)
        hyvää päivän jatkoa!


      • suuresti
        niin tuttua kirjoitti:

        Vaakaystäväni kanssa keskustelu 'soljuu' hänen logiikkaansa mukaisesti; myötäillen, vahvistaen ja rsitiriitaisuksia vältellen. Olen normaalisti varsin suorapuheinen ja ilmaisen mielipiteeni helposti. Vaakaystäväni kanssa olen varuillani ja varpaillani, ja olo on usein epämukava selittämättömällä tavalla. En ole oma itseni. Jos jostakin asiasta tulee sitten kaikesta 'ponnistelusta' huolimatta väittely, se menee nopeasti henkilökohtaiselle, vihamieliselle tasolle.

        miksi sä sitten oot sen vaa'an kanssa ystävä,jos se kerran on noin hirvee tapaus ja saa sut tuntemaan olos epämukavax?Luulis sun hankkiutuvan siitä nopeesti eroon.Ei tartte sitte täälä enään valittaa siitä.


      • kyllä, ..
        niin tuttua kirjoitti:

        Vaakaystäväni kanssa keskustelu 'soljuu' hänen logiikkaansa mukaisesti; myötäillen, vahvistaen ja rsitiriitaisuksia vältellen. Olen normaalisti varsin suorapuheinen ja ilmaisen mielipiteeni helposti. Vaakaystäväni kanssa olen varuillani ja varpaillani, ja olo on usein epämukava selittämättömällä tavalla. En ole oma itseni. Jos jostakin asiasta tulee sitten kaikesta 'ponnistelusta' huolimatta väittely, se menee nopeasti henkilökohtaiselle, vihamieliselle tasolle.

        näin se vaan on koettu täälläkin vaakanaisen kohdalla...

        Oma itse muuttuu jotenkin kummalliseksi, koska itsekin yleensä erittäin suorapuheinen.. kun vaakanainen astuu kuvioon ja alkaa monimuotoisen perustelunsa, miksiköhän nyt on käynyt näin tai noin, sitä kuuntelee hieman kiusaantuneena, kun havaitsee monta hyppäystä ja mustaa aukkoa logiikassa... mutta jostain syystä ei saa sanotuksi päin naamaa, että mitä h...ttiä sä oikein urputat.. noinhan minäkin ajattelen, kuin juuri se ihminen, josta sinä siinä pelihousujasi olet repimässä..

        Onko se vaakanaisen kykyä manipuloida, että hän saa sinut kokemaan "erityisyyttä", kun HÄN nyt tässä SINULLE uskoutuu julmista muista ihmisistä HÄNTÄ kohtaan... ja tieto siitä, että mikäli asetat kyseenalaiseksi HÄNEN reaktionsa, keskustelu tosiaan muuttuu vihamieliseksi samantien..

        ITSE monenvuoden uskottuna olemiseni jälkeen vaakanaiselle(mies ystävänä siis, ei miesystävä), päädyin lopulta sanomaan pari valikoitua lausetta vaakanaiselle, hänen
        tavastaan kohdella muita ystäviään tai kanssaihmisiään.. pelkästään aina omaa etuaan ajaen, koska kyllästyin olemaan ROSKA-astiana vaakanaisen suuruudenhulluille ajatuksilleen itsestään..

        ja kas

        eipä kuulunut sitten enää vaakanaisystävästä enää mitään. Epäilyni osui täysin oikeaan.

        Kritisoi kerran Vaakaa(naista ainakin) ja "ystävyys" menee viemäriin samantien.


      • just saman
        kalaN kirjoitti:

        mukamas, ainakin vaa'an itsensä mielestä. Eli meillä sama juttu, kun oliko se nyt sarvipäällä vai kenellä, että kun puhutaan jostain asiasta/ongelmasta, niin vaaka vetää heti toisen puolen mukaan tyyliin ethänsinäkäänkoskaanroskiavie :) ja joka kerta yritän sanoa, että nyt puhutaan sinusta, ei minusta. Veikkaan että vaa'an on vaikea nähdä omia heikkouksiaan ts. katsoa peiliin (kaksosilla sama vika). Muista kyllä löydetään vikoja sitäkin enemmän.

        Itse olen sarkastinen kalanainen ja tykkään heittää myös itsestäni huumoria, vaakamieheni ei ymmärrä tällaista "leikkiä" lainkaan. Musta huumori ja vakavilla asioilla leikittely ovat minulle selviämiskeino tässä maailmassa. Vaaka ei osaa itseironian jaloa taitoa, eikä muutenkaan kykene objektiivisuuteen. Vielä yksi superärsyttävä vaakamainen piirre on se, että täytyy aina periaatteessa olla eri mieltä. Koskaan ei voi/osaa/uskalla olla vahvasti itse jotain mieltä, oletteko huomanneet?

        Jos vaaka 'uskaltaa' olla jotain mieltä jostain se tarttee siihen aina toisen ihmisen tueksi. 'Oothan säki sellanen...' - oon kuullu ton lauseen usein vaakojen suusta.


      • laulellen...
        hoijaa... kirjoitti:

        No ei helvetissä olla huomattu.Kiva et sä yleistät,et kaikki vaa'at on just tollasia.Ihan sama,kun sanoisin,et kaikki kalat on tunnekuolleita ihmisiä.Kelaa ny vähän.Vaaoistakin
        löytyy monenlaisia ihmisiä.Ja vielä yx juttu.Mitä
        sä rupeet urputtaa jostain roskien viemisestä,jos et itekään niitä vie.Ei kai voi toisen olettaa tekevän jotain sellasta jota itekään et tee.Haloo!Ja tässä mäkin nyt oon vahvasti eri mieltä sun kanssa,joten kumosinpa nyt tonki väitteen..Revi siitä.

        Ei asioita tehä sillä periaatteella et onks joku muu tehnyt osuutensa vai ei. Asiat tehdään kun ne on tehtävä. Mun vaakaystävä lähtti kerran peräti kirjeen yhdelle tutulle; se tuttu ei vastannu kirjeella vaan 'pelkällä' kortilla, ja tää vaaka sitte marisi sitä, et kun se oli nähny niin ja niin paljo vaivaa sen kirjeen eteen... Et revi siitä.


      • tehdään
        laulellen... kirjoitti:

        Ei asioita tehä sillä periaatteella et onks joku muu tehnyt osuutensa vai ei. Asiat tehdään kun ne on tehtävä. Mun vaakaystävä lähtti kerran peräti kirjeen yhdelle tutulle; se tuttu ei vastannu kirjeella vaan 'pelkällä' kortilla, ja tää vaaka sitte marisi sitä, et kun se oli nähny niin ja niin paljo vaivaa sen kirjeen eteen... Et revi siitä.

        just sillä periaatteella.En mä ainakaan rupee toisten duuneja tekemään.Sehän on ihan hulluutta.Mut jos sä haluut tehdä toistenki ihmisten hommat ni ihan vapaasti,mut älä oleta et kaikki muut on yhtä tyhmiä..Et revi siitä.


      • jellona
        kyllä, .. kirjoitti:

        näin se vaan on koettu täälläkin vaakanaisen kohdalla...

        Oma itse muuttuu jotenkin kummalliseksi, koska itsekin yleensä erittäin suorapuheinen.. kun vaakanainen astuu kuvioon ja alkaa monimuotoisen perustelunsa, miksiköhän nyt on käynyt näin tai noin, sitä kuuntelee hieman kiusaantuneena, kun havaitsee monta hyppäystä ja mustaa aukkoa logiikassa... mutta jostain syystä ei saa sanotuksi päin naamaa, että mitä h...ttiä sä oikein urputat.. noinhan minäkin ajattelen, kuin juuri se ihminen, josta sinä siinä pelihousujasi olet repimässä..

        Onko se vaakanaisen kykyä manipuloida, että hän saa sinut kokemaan "erityisyyttä", kun HÄN nyt tässä SINULLE uskoutuu julmista muista ihmisistä HÄNTÄ kohtaan... ja tieto siitä, että mikäli asetat kyseenalaiseksi HÄNEN reaktionsa, keskustelu tosiaan muuttuu vihamieliseksi samantien..

        ITSE monenvuoden uskottuna olemiseni jälkeen vaakanaiselle(mies ystävänä siis, ei miesystävä), päädyin lopulta sanomaan pari valikoitua lausetta vaakanaiselle, hänen
        tavastaan kohdella muita ystäviään tai kanssaihmisiään.. pelkästään aina omaa etuaan ajaen, koska kyllästyin olemaan ROSKA-astiana vaakanaisen suuruudenhulluille ajatuksilleen itsestään..

        ja kas

        eipä kuulunut sitten enää vaakanaisystävästä enää mitään. Epäilyni osui täysin oikeaan.

        Kritisoi kerran Vaakaa(naista ainakin) ja "ystävyys" menee viemäriin samantien.

        Minkäköhänlaista kritiikkiä oot antanu sille sun vaaka ystävälle?
        Ja kuinkakohan rakentavaa se on ollu?Eihän kukaan
        mitään urputusta tai suunsoittoa jaksa kuunneella.Tai tahallisia loukkauksia.Kyllä mäkin siinä vaiheessa pistäisin välit poikki,vaikka vaaka en olekaan.Jos te ootte oikeesti tota mieletä,et nää ominaisuudet jota tälläkin palstalla on kerrottu sopii pelkästään vaa'oille ni kyllä vähän ihmettelen teidän järjen juoksua.Mutta sehän vaan tarkottaa sitä,että kaikilla vaa'oilla on oikeus käyttäytyä tosi vittumaisesti toisia ihmisiä kohtaan,koska ne ei voi sille mitään,ku kaikki tää johtuu pelkästään niiden horoskoopista ja sitä asiaa ei voi muuttaa.Eli kaikki vaa'at menkää tekemään kanssaihmisten elämästä helvettiä.Sitä odotetaan teiltä ja se jopa kuuluu
        teidän velvollisuuksiin,koska se on KAIKKIEN teidän ominaispiirre.Ja me muut horoskooppi merkkien edustajat ollaan niin paljon parempia et mehän ei ikinä sorruta mihinkään sellaseen ku noi hirveet vaa'at....joopa joo!


      • Miksiköhän?
        just saman kirjoitti:

        Jos vaaka 'uskaltaa' olla jotain mieltä jostain se tarttee siihen aina toisen ihmisen tueksi. 'Oothan säki sellanen...' - oon kuullu ton lauseen usein vaakojen suusta.

        ei ole empiirinen, mutta kyllä se niin on, että tällää horoskooppisaitilla vaakaosaston vaa´at käyttävät enemmän kuin muut esim. "katso peiliin"-kommenttia.


      • nousuvaaka
        Miksiköhän? kirjoitti:

        ei ole empiirinen, mutta kyllä se niin on, että tällää horoskooppisaitilla vaakaosaston vaa´at käyttävät enemmän kuin muut esim. "katso peiliin"-kommenttia.

        on, että eniten hallaa "vaakuudelle" ovat tuolla omalla kentällään tehneet ja tekevät vaa´at itse.


      • kauris70
        jellona kirjoitti:

        Minkäköhänlaista kritiikkiä oot antanu sille sun vaaka ystävälle?
        Ja kuinkakohan rakentavaa se on ollu?Eihän kukaan
        mitään urputusta tai suunsoittoa jaksa kuunneella.Tai tahallisia loukkauksia.Kyllä mäkin siinä vaiheessa pistäisin välit poikki,vaikka vaaka en olekaan.Jos te ootte oikeesti tota mieletä,et nää ominaisuudet jota tälläkin palstalla on kerrottu sopii pelkästään vaa'oille ni kyllä vähän ihmettelen teidän järjen juoksua.Mutta sehän vaan tarkottaa sitä,että kaikilla vaa'oilla on oikeus käyttäytyä tosi vittumaisesti toisia ihmisiä kohtaan,koska ne ei voi sille mitään,ku kaikki tää johtuu pelkästään niiden horoskoopista ja sitä asiaa ei voi muuttaa.Eli kaikki vaa'at menkää tekemään kanssaihmisten elämästä helvettiä.Sitä odotetaan teiltä ja se jopa kuuluu
        teidän velvollisuuksiin,koska se on KAIKKIEN teidän ominaispiirre.Ja me muut horoskooppi merkkien edustajat ollaan niin paljon parempia et mehän ei ikinä sorruta mihinkään sellaseen ku noi hirveet vaa'at....joopa joo!

        samaa mieltä sun kanssa.On aika pelottavaa,jos ihmiset
        oikeesti väittää et joku tietyn merkin edustaja
        on useimmiten just tollanen.Sananvapaus kaikilla,
        mutta kyllä ihmetyttää moinen ryöppy.


      • hyvä
        kauris70 kirjoitti:

        samaa mieltä sun kanssa.On aika pelottavaa,jos ihmiset
        oikeesti väittää et joku tietyn merkin edustaja
        on useimmiten just tollanen.Sananvapaus kaikilla,
        mutta kyllä ihmetyttää moinen ryöppy.

        elämä teidän kanssanne.Kyllä on järjenjuoksu huipussaan,tälläsen ketjun alottajalla ja muilla vastaajilla.Eihän se petollisuus yms.hyvänen aika
        ole merkistä kiinni.Ei voida puhua edes yleisellä tasolla,että se olisi siitä kiinni.
        Herätkää nyt hyvät ihmiset.Ihan kiva,että horoskoopeista keskustellaan,mutta uskokaa tai älkää kaikkia piirteitä ei voida sillä selittää.
        Ei vaikka kuinka haluaisi.Järki käteen nyt.


      • naurattaa
        hyvä kirjoitti:

        elämä teidän kanssanne.Kyllä on järjenjuoksu huipussaan,tälläsen ketjun alottajalla ja muilla vastaajilla.Eihän se petollisuus yms.hyvänen aika
        ole merkistä kiinni.Ei voida puhua edes yleisellä tasolla,että se olisi siitä kiinni.
        Herätkää nyt hyvät ihmiset.Ihan kiva,että horoskoopeista keskustellaan,mutta uskokaa tai älkää kaikkia piirteitä ei voida sillä selittää.
        Ei vaikka kuinka haluaisi.Järki käteen nyt.

        Kyllä mä oon nauranu ku oon lukenu näitä.Vai on joku tietty merkki petollisempi kuin muut:)No seuraavan kerran,kun tapaan jonku vittumaisen ihmisen niin tiedän heti,mitä merkkiä se edustaa:)...Juu ja lehmät lentää....


      • kertoo
        naurattaa kirjoitti:

        Kyllä mä oon nauranu ku oon lukenu näitä.Vai on joku tietty merkki petollisempi kuin muut:)No seuraavan kerran,kun tapaan jonku vittumaisen ihmisen niin tiedän heti,mitä merkkiä se edustaa:)...Juu ja lehmät lentää....

        se horoskooppikin jo kuka on kusipää ja kuka ei.
        Jo on järjetön väite ja aivan ihmeellinen keskustelunaihe ylipäätään.Näköjään täälä on ihmisillä kova tarve taas haukkua toisia,jotta
        saadaan pönkitettyä sitä omaa egoa.No ihan sama
        sinänsä,mutta älkää pliis sotkeko mitään horoskooppimerkkejä tälläseen juttuun.Ei niistä voida tollasia asioita ennustaa.Kyllä siihen enempi vaikuttaa kasvatus yms.eli aivan muut asiat kun horoskooppimerkki.


      • joo-o
        jellona kirjoitti:

        Minkäköhänlaista kritiikkiä oot antanu sille sun vaaka ystävälle?
        Ja kuinkakohan rakentavaa se on ollu?Eihän kukaan
        mitään urputusta tai suunsoittoa jaksa kuunneella.Tai tahallisia loukkauksia.Kyllä mäkin siinä vaiheessa pistäisin välit poikki,vaikka vaaka en olekaan.Jos te ootte oikeesti tota mieletä,et nää ominaisuudet jota tälläkin palstalla on kerrottu sopii pelkästään vaa'oille ni kyllä vähän ihmettelen teidän järjen juoksua.Mutta sehän vaan tarkottaa sitä,että kaikilla vaa'oilla on oikeus käyttäytyä tosi vittumaisesti toisia ihmisiä kohtaan,koska ne ei voi sille mitään,ku kaikki tää johtuu pelkästään niiden horoskoopista ja sitä asiaa ei voi muuttaa.Eli kaikki vaa'at menkää tekemään kanssaihmisten elämästä helvettiä.Sitä odotetaan teiltä ja se jopa kuuluu
        teidän velvollisuuksiin,koska se on KAIKKIEN teidän ominaispiirre.Ja me muut horoskooppi merkkien edustajat ollaan niin paljon parempia et mehän ei ikinä sorruta mihinkään sellaseen ku noi hirveet vaa'at....joopa joo!

        No kuule ihan asiallista kritiikkiä olen antanut, jota pitkäaikaisen ystävyyden pitäisi kestää, mikäli siis on ollut ystävyyttä, eikä pelkästään oman egon boostausta... siis oletusta, että tekee tää ystävä mitä vaan, niin kehuako aina pitäisi, varsinkin jos itsekritiikki näyttää pettävän pahan kerran.. ja minua kuule tämä "ystävä" uhkaili, että jos en toimi hänen etunsa mukaisesti (erittäin arveluttavassa tilanteessa, johon oma moraalini sanoin EI), niin ystävyys voi olla vaakalaudalla..

        NO, Jellonaa ei kiristetä, sen sanon suoraan - ja kritiikkini tästä johtuen sanoneena - adee -"ystävyys".. jota ei siis koskaan mitä nähtävämmin edes ollutkaan.

        Vain hyötysuhde. Sai siis päättyäkin. Jep. Se siitä. RRRRÄÄÄÄYH:


      • suorastaan..
        joo-o kirjoitti:

        No kuule ihan asiallista kritiikkiä olen antanut, jota pitkäaikaisen ystävyyden pitäisi kestää, mikäli siis on ollut ystävyyttä, eikä pelkästään oman egon boostausta... siis oletusta, että tekee tää ystävä mitä vaan, niin kehuako aina pitäisi, varsinkin jos itsekritiikki näyttää pettävän pahan kerran.. ja minua kuule tämä "ystävä" uhkaili, että jos en toimi hänen etunsa mukaisesti (erittäin arveluttavassa tilanteessa, johon oma moraalini sanoin EI), niin ystävyys voi olla vaakalaudalla..

        NO, Jellonaa ei kiristetä, sen sanon suoraan - ja kritiikkini tästä johtuen sanoneena - adee -"ystävyys".. jota ei siis koskaan mitä nähtävämmin edes ollutkaan.

        Vain hyötysuhde. Sai siis päättyäkin. Jep. Se siitä. RRRRÄÄÄÄYH:

        rakastin tätä vaaka ystävänä...

        ja pettymys käytökseensä sitäkin suurempi siksi.. niin vähän tunnemme toisiamme kuitenkin lopulta jokainen..

        Vaakaa ikävöiden..

        rrrääyh... the Lion


      • tiivistyy
        tehdään kirjoitti:

        just sillä periaatteella.En mä ainakaan rupee toisten duuneja tekemään.Sehän on ihan hulluutta.Mut jos sä haluut tehdä toistenki ihmisten hommat ni ihan vapaasti,mut älä oleta et kaikki muut on yhtä tyhmiä..Et revi siitä.

        viesteissäsi.


      • tyhmyys
        tiivistyy kirjoitti:

        viesteissäsi.

        tiivistyy koko tällä palstalla.Ihan absurdi keskustelun aihe ylipäätään.Järjen juoksua ei paljon tällä palstalla näy.


      • vaan tunne
        tyhmyys kirjoitti:

        tiivistyy koko tällä palstalla.Ihan absurdi keskustelun aihe ylipäätään.Järjen juoksua ei paljon tällä palstalla näy.

        Eihän tässä ole kysekään järjestä vaan tunteesta; ei tunne ole yhtään sen huonompi peruste kirjoittaa tänne; tunne on se, joka joka tapauksessa viime kädessä ohjaa toimintaamme missä tahansa asiassa. Ainahan voi tietenkin kuitata kaiken sanomalla: tossa ei oo mitään 'järkee'...


      • niin...
        vaan tunne kirjoitti:

        Eihän tässä ole kysekään järjestä vaan tunteesta; ei tunne ole yhtään sen huonompi peruste kirjoittaa tänne; tunne on se, joka joka tapauksessa viime kädessä ohjaa toimintaamme missä tahansa asiassa. Ainahan voi tietenkin kuitata kaiken sanomalla: tossa ei oo mitään 'järkee'...

        No nimen omaan tunteesta.Mitäs täälä sit jotku haukkuu tyhmäx,häh?


      • LaLuna
        tiivistyy kirjoitti:

        viesteissäsi.

        Oi Sinä viisas Ihminen!!! Jos tämä kerran on niin tyhmää, niin mitä sitten pyörit täällä lukemassa? Luulisi Sinulle löytyvän tekemistä vaikka syöpälääkelaboratoriossa tai minkä sitten koetkin Sinun älyllesi riittävän haasteelliseksi.

        Me olemme vain tällaisia idiootteja, jotka tykkää käyttää myös sydäntään. Ja rupatella aikansa kuluksi vaikka auringonpaisteesta. Anteeksi, että emme ole Sinun tasollasi.


      • Besservisserin
        nousuvaaka kirjoitti:

        on, että eniten hallaa "vaakuudelle" ovat tuolla omalla kentällään tehneet ja tekevät vaa´at itse.

        mieltä. Nytkin sinne on taas palannut yks isomman luokan "opettajatar"


      • päivänjatkot!
        LaLuna kirjoitti:

        Oi Sinä viisas Ihminen!!! Jos tämä kerran on niin tyhmää, niin mitä sitten pyörit täällä lukemassa? Luulisi Sinulle löytyvän tekemistä vaikka syöpälääkelaboratoriossa tai minkä sitten koetkin Sinun älyllesi riittävän haasteelliseksi.

        Me olemme vain tällaisia idiootteja, jotka tykkää käyttää myös sydäntään. Ja rupatella aikansa kuluksi vaikka auringonpaisteesta. Anteeksi, että emme ole Sinun tasollasi.

        Tunnut ottavan aika henkilökohtaisesti nämä tänne kirjoittelut. Miksiköhän? En ole kauhean kiinnostunut olemaan tunteenpurkaustesi kohde. Joten mukavat päivänjatkot sinullekin!


      • sukunimessä
        Besservisserin kirjoitti:

        mieltä. Nytkin sinne on taas palannut yks isomman luokan "opettajatar"

        kirjoitusvirhe (v=W)opettajattaren


      • tietääkseni
        päivänjatkot! kirjoitti:

        Tunnut ottavan aika henkilökohtaisesti nämä tänne kirjoittelut. Miksiköhän? En ole kauhean kiinnostunut olemaan tunteenpurkaustesi kohde. Joten mukavat päivänjatkot sinullekin!

        tänne saa kirjotella kuka vaan ja kertoa mielipiteensä,jos ite et kestä että kaikki ei oo sun kanssa samaa mieltä ni sun ei tartte lukea näitä.Turha on niitä morkata,jos uskaltaa olla
        erimieltä sun kanssa.Ei kauheen kivaa tomintaa tollanen.Enkä ota henkilökohtasesti vaan tunteella ihan niinku kaikki muutkin täälä.Joten päivänjatkoja vaan sinnekin!


      • kaksonen
        hyvä kirjoitti:

        elämä teidän kanssanne.Kyllä on järjenjuoksu huipussaan,tälläsen ketjun alottajalla ja muilla vastaajilla.Eihän se petollisuus yms.hyvänen aika
        ole merkistä kiinni.Ei voida puhua edes yleisellä tasolla,että se olisi siitä kiinni.
        Herätkää nyt hyvät ihmiset.Ihan kiva,että horoskoopeista keskustellaan,mutta uskokaa tai älkää kaikkia piirteitä ei voida sillä selittää.
        Ei vaikka kuinka haluaisi.Järki käteen nyt.

        mietteitä myös täälä.


      • LaLuna
        tietääkseni kirjoitti:

        tänne saa kirjotella kuka vaan ja kertoa mielipiteensä,jos ite et kestä että kaikki ei oo sun kanssa samaa mieltä ni sun ei tartte lukea näitä.Turha on niitä morkata,jos uskaltaa olla
        erimieltä sun kanssa.Ei kauheen kivaa tomintaa tollanen.Enkä ota henkilökohtasesti vaan tunteella ihan niinku kaikki muutkin täälä.Joten päivänjatkoja vaan sinnekin!

        Menee nyt ketjun alkuperäisen aiheen viereen, mutta edellinen viesti on totta. Enkä mä muuten ota mitenkään henk.koht. Miksi ottaisin? Ainoa asia, joka tuollaisessa hurskastelussa veettää on se, että miksi joku lukee näitä, jos nää on omasta mielestä ihan tyhmiä ja soopaa ? En mäkään käy lukemassa jotain autolehden keskustelupalstaa moottorin virittelystä tai Poni-lehden satulointiohjeita. Tuntuu, että joka paikasta löytyy noita besserwissereitä sanomaan, että mikä on tyhmää ja viisasta. Näköjään kuitenkin sen verran on kiinnostanut sinuakin, että puoliväliin ennätyspitkää ketjua olet kahlannut. Ja vielä vaivautunut kirjoittamaankin. Pitänee mennä avaamaan aivan oma ketju tätä varten. Voit sitten sinne tulla naputtamaan, että kuinka tyhmää tää on. Nähdään, jos ei sokeiksi tulla ja jos tullaan niin törmäillään! Lämpimin terveisin!


    • vesimies

      rapu titenkin,ne ovat kerrassaan niin vittumaisia ihmisiä! ja jotkut kaksoset.

      • samaa

        mieltä.Kokemusta meinaan on.


      • kauriit

        kans on suht vittumaisia..ja skorpparit kans.


      • puhumattakaan
        kauriit kirjoitti:

        kans on suht vittumaisia..ja skorpparit kans.

        leijonista


      • näin...
        samaa kirjoitti:

        mieltä.Kokemusta meinaan on.

        on eli Ite oon kans sitä mieltä,että rapu on se kaikista "petollisin"merkki.


    • LaLuna

      Minä olen vaakaN ja parini kaksonenM. Että molemmat siis petollisia ja pinnallisia. Oikukkaita eivätkä kestä kritiikkiä.
      Uusiopari ollaan kyllä, mutta tunnen löytäneeni sopivan vastakappaleen.

      Luin lähes kaikki kommentit ja olen kyllä vaakanaisena samaa mieltä siitä, että osaamme asetella sanat aina itsellemme sopivasti. Tai ainakin usein sopivasti. Mutta sitä en kyllä allekirjoita, ettenkö olisi kiinnostunut muiden ongelmista. Koko ikäni olen itse ollut se kaatissäkki, joka vastaanottaa ja kuuntelee, tukee ja ymmärtää.

      Voi äiti, että minut lokakuussa synnytit ja voi isä, että joulun aikaan olit niin holtiton siemenesi kanssa :-)

    • perusteltua

      Olen lukenut näitä kommentteja, jotka kohdistuvat pääosin vaakaan. Mielestäni hyvin perusteltua kritiikkiä (usein näillä saiteilla esitetty kritiikki on tyyppiä: 'se on v:mäinen merkki piste').

      Hyvin yhteneväisiä ovat myös mielipiteet (mikä on sinänsä aika hämmästyttävää), minkä jotkut 'vastapuolen edustajat' täällä yrittävät kääntää 'lynkkausmentaliteetiksi'. Eikö vaakaa saisi kritisoida, ankarastikin? Joku viisas on sanonut: Kuuntele niitä, jotka arvostelevat sinua. Mikä arvostelussa on niin pelottavaa? Ja onhan huomattavasti 'turvallisempaa' esittää kritiikkiä täällä, kun mennä sanomaan sama päin naamaa vaakaystävälle - ei ole ylipäänsä helppoa sanoa ystävälle 'suoraan', puhumattakaan välien katkaisusta, sen tiedämme kaikki. (Täällä on myös muutama vaaka esittänyt hyvää palautetta; sitä olisi mukava lukea enemmänkin.)

      • jellona

        Ei täälä kukaan yritä kääntää mitään lynkkaus mentaliteetiksi.Tottakai saa arvostella,mutta se kritiikki ei oo ollu mitenkään rakentavaa,koska
        on naurettavaa laittaa tälläsia ominaisuuksia merkkiriippuvaiseksi.Ihmiset on erilaisia ja turha on yleistää,että jonku tietyn merkkiset ihmiset on just sellasia.Se on vaan todella typerää.
        Täytyy kyllä vielä lisätä,että ootpa aika nössö,jos et uskalla suoraan sanoa kaverilles mitä ajattelet vaan tuut tänne marmattamaan.Kyllä mä ainakin sanon suoraan mitä ajattelen.On mussa sen verran selkärankaa.Kokeilisit säkin joskus.


      • vain kehuisimme
        jellona kirjoitti:

        Ei täälä kukaan yritä kääntää mitään lynkkaus mentaliteetiksi.Tottakai saa arvostella,mutta se kritiikki ei oo ollu mitenkään rakentavaa,koska
        on naurettavaa laittaa tälläsia ominaisuuksia merkkiriippuvaiseksi.Ihmiset on erilaisia ja turha on yleistää,että jonku tietyn merkkiset ihmiset on just sellasia.Se on vaan todella typerää.
        Täytyy kyllä vielä lisätä,että ootpa aika nössö,jos et uskalla suoraan sanoa kaverilles mitä ajattelet vaan tuut tänne marmattamaan.Kyllä mä ainakin sanon suoraan mitä ajattelen.On mussa sen verran selkärankaa.Kokeilisit säkin joskus.

        Entäpä jos vain kehuisimme toisiamme - olisiko silloin esim. sinun viestisi sävy sellainen kuin se on - ja olisinko minä 'nössö' ja monet muut täällä 'tyhmiä' 'järjettömiä' jne.? Enpä usko.


      • jellona
        vain kehuisimme kirjoitti:

        Entäpä jos vain kehuisimme toisiamme - olisiko silloin esim. sinun viestisi sävy sellainen kuin se on - ja olisinko minä 'nössö' ja monet muut täällä 'tyhmiä' 'järjettömiä' jne.? Enpä usko.

        tarkota sitä,että pitäs vaan kehua,mutta ihmettelenpä mix ihmisille on niin vaikeeta sanoa asioista"päin naamaa".Mun mielestä senverran pitää olla kanttia,että uskaltaa sanoa asianosaselle suoraan,jos on jotain sanottavaa.
        Eikä sitten ihmetellä jossain keskustelupalstoilla,että onpa vaikeita ihmissuhteita.Ei ne ainakaan yhtään helpommax siitä mee jos et uskalla suoraan mitään sanoa.
        Enkä ole sanonu,että ihmiset täälä ovat järjettömiä vaan järjetöntä on se,että yritetään laittaa jonkun tietyn merkin ominaispiirteex näinkin yleisiä asioita,kun joku petollisuus.Ei sellasta merkkiä ole,jolle se on enempi ominaista,kun toisille.Niin se vaan on.


      • sanoisivat päin naamaa...
        jellona kirjoitti:

        tarkota sitä,että pitäs vaan kehua,mutta ihmettelenpä mix ihmisille on niin vaikeeta sanoa asioista"päin naamaa".Mun mielestä senverran pitää olla kanttia,että uskaltaa sanoa asianosaselle suoraan,jos on jotain sanottavaa.
        Eikä sitten ihmetellä jossain keskustelupalstoilla,että onpa vaikeita ihmissuhteita.Ei ne ainakaan yhtään helpommax siitä mee jos et uskalla suoraan mitään sanoa.
        Enkä ole sanonu,että ihmiset täälä ovat järjettömiä vaan järjetöntä on se,että yritetään laittaa jonkun tietyn merkin ominaispiirteex näinkin yleisiä asioita,kun joku petollisuus.Ei sellasta merkkiä ole,jolle se on enempi ominaista,kun toisille.Niin se vaan on.

        Jos kaikki sanoisivat 'päin naamaa' kaiken, mitä toisistaan ajattelevat, kellään ei olisi tässä maailmassa yhtään ystävää (- olepa rehellinen itsellesi ja mieti, mitä tämä omalla kohdallasi merkitsisi...).

        On usein ihan järkevää (esim. perhesyistä) olla sanomatta kaikkea 'päin naamaa' ja vain 'sietää' jotakin ihmistä; molemmat osapuolet kyllä tietävät missä mennään; ei ole pelkoa, että siinä 'petetään' toista osapulta (eli kuten vanha sanontakin kuuluu: Jos et pidä jostakin ihmisestä, voit olla varma ettei hänkään pidä sinusta). Tänne kirjoittavat ovat kertoneet hyvin selvästi, mitä 'päin naamaa' sanominen on merkinnyt heille: lopullista välirikkoa kyseisen ihmisen kanssa.


      • jellona
        sanoisivat päin naamaa... kirjoitti:

        Jos kaikki sanoisivat 'päin naamaa' kaiken, mitä toisistaan ajattelevat, kellään ei olisi tässä maailmassa yhtään ystävää (- olepa rehellinen itsellesi ja mieti, mitä tämä omalla kohdallasi merkitsisi...).

        On usein ihan järkevää (esim. perhesyistä) olla sanomatta kaikkea 'päin naamaa' ja vain 'sietää' jotakin ihmistä; molemmat osapuolet kyllä tietävät missä mennään; ei ole pelkoa, että siinä 'petetään' toista osapulta (eli kuten vanha sanontakin kuuluu: Jos et pidä jostakin ihmisestä, voit olla varma ettei hänkään pidä sinusta). Tänne kirjoittavat ovat kertoneet hyvin selvästi, mitä 'päin naamaa' sanominen on merkinnyt heille: lopullista välirikkoa kyseisen ihmisen kanssa.

        puhut,mutta on tilanteita joissa se kannattaa ja on oikeestaan ainoa vaihtoehto.Ihan kaikkea ei kuitenkaan kannata niellä.Ja tietty kannattaa yrittää antaa sitä rakentavaa kritiikkiä eikä vaan haukkua,jos jotain palautetta antaa.Mutta
        myönnettäköön,että joskus on parempi pitää turpansa kiinni.


      • kuten..
        jellona kirjoitti:

        puhut,mutta on tilanteita joissa se kannattaa ja on oikeestaan ainoa vaihtoehto.Ihan kaikkea ei kuitenkaan kannata niellä.Ja tietty kannattaa yrittää antaa sitä rakentavaa kritiikkiä eikä vaan haukkua,jos jotain palautetta antaa.Mutta
        myönnettäköön,että joskus on parempi pitää turpansa kiinni.

        todettua tuolla ylemäpänä..

        Rakentava kritiikki ei purrut tässä vaakatapauksessa.. koska ei ollut valmis ottamaan KOSKAAN mitään kritiikkiä vastaan keneltäkään.. jos joku kyseenalaisti edes hiukan vaakapersoonan omia motiiveja taikka vastuuta tilanteiden kulusta, ryöpytys oli hirmuinen.. hän kas hurmaava, muiden tulisi pyöriä tämän pillin mukaan, kun hänelle sopii..

        Kaikkialta AINA myöhästyminen kuului tämän ajáttelun mukaan kuvioon.. MUUT SAAVAT ODOTTAA KUNINGATARTA.(Merkistä riippumaton varmasti tämä piirre..)

        Tämä jellona kyllästyi kuvioon ja sai suunsa auki, kun todella harmistui patterniin.. ja tulos oli juuri tämä - haihtuminen... tiesi, että ei voi enää jatkaa samaa yksipuolista vuodatustaan ja ylistyksenodotustaan.

        Surullista tavallaan menettää "ystävä", mutta

        toisaalta -

        TERVEELLISTÄ, mikäli osoittatuu, että nämä ns.ystävät ovat ystäviä vain niin kauan kuin tarina kulkee heidän mieltymystensä mukaisesti, vahvistaen heikkoa egoaan etc.

        Ystävyyteen kuuluu avoimuus, rehellisyys, molemminpuolinen luottamus ja tuenanto, ei peilin hakeminen omalle narsismilleen (eli kritiikkiä ei tällöin siedetä ollenkaan.. vaan seuraava "uhri" haettava)

        ..JA HOROSKOOPPEIHIN EN OLE PEREHTYNYT, OTTIPA NYT VAIN SILMÄÄN ERITTÄIN TUTUT KÄYTTÄYTYMISMALLIT TÄSSÄ VAAKATAPAUKSESSA..
        sattumaako ? Ehkä, voi olla.

        tHE lioN


    • löytyy myös

      tiettyä petollisuutta..

      kavaluutta!

      • Rapu

        on kavalin julmin ja petollisin otus!


      • Rapu kirjoitti:

        on kavalin julmin ja petollisin otus!

        tarkemmin.mix olet sellaisen kuvan saanut jouskareista.minä jouskarina olen avoin rehellinen ja ihmisien kans hyvin toimeen tuleva.sitä epärehellisyyttä on kaikissa merkeisssä.


    • Poison

      Toivon ettei tänne kirjoittavat henkilöt edusta enemmistöä, noita tekstejänne oli nimittäin aivan helvetin pelottavaa lukea. "Tunsin yhden kaksoset joka oli ikävä --> kaikki kaksoset ovat ikäviä ja pahoja ihmisiä joissa ei ole mitään hyvää --> älkää tutustuko keneenkään kaksoseen --> kaikki kaksoset voisi tappaa --> kaksoset ovat örkkidemoneja helvetistä" näin hieman kärjistettynä.

      Tämän keskustelun perusteella myös näyttää että ne eivät ole ainakaan vaakoja tai kaksosia jotka ovat ikävimpiä ja raadollisimpia merkkejä, en ainakaan ollut huomaavinani yhdenkään moisen kirjoittavan tuollaisia järjettömyyksiä toisista ihmisistä merkin perusteella, en tosin jaksanut aivan kaikkia lukea. Hauskaa myös oli "en nyt koskaan sanonut mitään päin naamaa, mutta..." etenkin jos on toista syyttänyt selän takana puhumisesta, kaksinaamaisuudesta ja selkäänpuukottamisesta. Harmi etteivät monetkaan kirjoittajat laittaneet omaa merkkiä näkyviin, olisi voinut vaikka laskea prosentti-lukuja mitkä merkit ovat pahimpia tuon suhteen. ;)

      Itse olen vaakanainen, ihan riittävästi selkäänpuukottajia ja pettureita tavannut. Monet heistä kaloja, tosin mukaviakin fisuja varmasti löytyy, ehkä saan vielä kunnian ystävystyä sellaisen kanssa joskus. Monet jousimiehet joihin olen törmännyt ovat olleet ihmeellisiä takinkääntäjiä, ja eräs leijona vaihteli kaveripiiriään fiiliksen mukaan tuottaen pahaa mieltä monelle jotka häntä pitivät ystävänään. Mikä noiden ihmisten motiivi on, olen miettinyt monesti, sillä jokin heidät on täytynyt saada noin ikävästi käyttäytymään. Ehkä he joskus ymmärtävät toimineensa väärin, voin vain toivoa.

      Oma kokemukseni kaksosista on rajoittunut kahteen kappaleeseen, heistä ainakin toinen juoruaa hieman, mutta ei pahuuttaan - eikä edes itse huomaa asiaa. Täytyy vain ymmärtää miten toinen käyttäytyy, ja käyttäytyä itse sen mukaan. Tuntemani vaa'at eivät ole olleet selkäänpuukottajia, ja toisia vaakoja tunnenkin useamman. Vaakojen puhetta vain täytyy seurata tarkasti sillä he eivät pidä radikaaleista ilmaisuista ja jokainen lause jättää hieman sopivaa tulkinnan varaa. Tuo ei ole ongelma kun ymmärtää sen, ystävällisiä kaikki ovat olleet.

      Jokaisella merkillä on omat toimintatapansa, ja omat tapansa olla petollinen. Tämän takia on hankala tehdä mitään top-kolmea. Itselläni on ehkä eniten yhteentörmäyksiä kalojen kanssa, mutta voi olla ettei toimintatapamme vain sovi toisilleen.

      • minullakin

        on ollut hankaluuksia juuri vaa'an kanssa..

        plup plup..

        Vaakanainen oli niin kauan kovin herttainen ja hurmaava, kun käsiteltiin hänen elämäntilanteitaan.. ja muutahan ein sitten oikeastaan käsiteltykään.. ;DD.. nauru on sarkastinen, koska vaaka vaikutti aika petollisen pelottavalta, mikäli asiat eivät luistaneet hänen kaavailujen mukaan.. ja valitettavasti tämä ei ole vain minun mielipiteeni, vaan usean tämän vaakaneitosen kanssa kanssakäymisissä huseeranneen ihmisen näkemys.. aika läheistenkin.

        Hermot menee vaakanaisen pähkäillessä ITSELLEEN kaikken parasta mahdollista ratkaisua asiaan kuin asiaan etsien.. ystävät vain välikappaleita tähän matkaan, ei kanssakulkijoita, tasavertaisia tuen tarvitsijoita ajoittain..

        Vaakanainen katoaa kuin puff ilmaan, kun saanut asiat omin tein kulkemaan ja palaa sitten astialle taas, kun ongelmia ilmenee..

        Tälle ystävälle riiti vaakanaisen hyväksikäyttö.. olkoon vaan hurmaava niille, jotka uusina ihmisinä tapaa..

        Ja plumps.


      • Poison
        minullakin kirjoitti:

        on ollut hankaluuksia juuri vaa'an kanssa..

        plup plup..

        Vaakanainen oli niin kauan kovin herttainen ja hurmaava, kun käsiteltiin hänen elämäntilanteitaan.. ja muutahan ein sitten oikeastaan käsiteltykään.. ;DD.. nauru on sarkastinen, koska vaaka vaikutti aika petollisen pelottavalta, mikäli asiat eivät luistaneet hänen kaavailujen mukaan.. ja valitettavasti tämä ei ole vain minun mielipiteeni, vaan usean tämän vaakaneitosen kanssa kanssakäymisissä huseeranneen ihmisen näkemys.. aika läheistenkin.

        Hermot menee vaakanaisen pähkäillessä ITSELLEEN kaikken parasta mahdollista ratkaisua asiaan kuin asiaan etsien.. ystävät vain välikappaleita tähän matkaan, ei kanssakulkijoita, tasavertaisia tuen tarvitsijoita ajoittain..

        Vaakanainen katoaa kuin puff ilmaan, kun saanut asiat omin tein kulkemaan ja palaa sitten astialle taas, kun ongelmia ilmenee..

        Tälle ystävälle riiti vaakanaisen hyväksikäyttö.. olkoon vaan hurmaava niille, jotka uusina ihmisinä tapaa..

        Ja plumps.

        Henkilö joka vastaa kirjoitukseeni ilman että edes vaivautui yrittämään ymmärtämään mitään siitä?


      • ymmärrettiin..
        Poison kirjoitti:

        Henkilö joka vastaa kirjoitukseeni ilman että edes vaivautui yrittämään ymmärtämään mitään siitä?

        sisälukutaitoa myös sinulle, vaakapoison..

        poisson


      • ei-mielistelijä

        Kirjoitat, että vaaka ei tykkää 'radikaaleista ilmaisuista'. Kokemukseni mukaan tämä tarkoittaa vaa'an kohdalla sitä, että hän viihtyy parhaiten mielistelijöiden seurassa. Se mikä minusta on rehellistä suoraa ilmaisua, on vaa'alle liian 'radikaalia'. Olen itse neitsyt.


      • henkiin
        Poison kirjoitti:

        Henkilö joka vastaa kirjoitukseeni ilman että edes vaivautui yrittämään ymmärtämään mitään siitä?

        ... ainakin minun vaakaa kohtaan tuntemani ennakkoluulot asenteellasi. Sinun kirjoitustasi pitäsi ymmärtää tietyllä, sinun itsesi määrittelemällä tavalla. Miten kirjoituksesi olisi pitänyt tulkita, jotta tulkinta sinulle kelpaisi? Kirjoitukseesi vastannut henkilö on minusta aivan riittävän hyvin selvillä kirjoituksesi sisällöstä.
        Tällä tavalla ainakin minun ja vaa'an välinen keskustelu tyssää alkuunsa. Minusta tässä ketjussa on poikkeuksellisen paljon hyvin perusteltuja mielipiteitä. Osaatko itse poimia niistä oleellisen?


      • mars mars

        Muistelen että sulla olisi kuu oinaassa? Jos on niin etpä taida olla standardivaaka. Olet oikeassa siinä, että yleistyksessäkin on rajansa. Nyt näyttää olevan vaakojen pää pölkyllä. Vuosi sitten vedettiin neitsyet kölin alta. Puolustautukaa hyvät vaa´at vääräuskoisia vastaan! Itsessäkin on vikaa, jos ei jonkun kanssa tule toimeen. Mitäs jää siihen roikkumaan.


    • Neitsyt (n)

      *RAPU yrittää olla kaikkien puolella, jonka näen läpi. Todellisuudessa piittaa vain omasta herkästä nahkastaan ja "sompailee" monen ihmisen välissä, voi vaikkapa toimia hyvin ovelasti kahden vihamiehen välillä. Suoraan on ymmärtäväistä että muta todellisuudessa ei.

      *OINAS ei koskaan sano asioita suoraan. Päin naamaa on meilinkielin, mutta annas olla kun selkäsi käännät. Et voi tietää mitä p*skaa puhuuu selkäsi takana jos ottaa nokkiinsa. Tulta ja tappuraa.

      *KAKSOSET ailahtelevaisia, aika kiukuttelevia.

      *JOUSIMIES on aika kova kertomaan toisille juttuja, ei kannata salaisuutta uskoa hänen käsivarsilleen, sillä lähtee kyllä tieto hyppysistä kävelemään, osin ajattelemattomuudessaan!

    • naista vailla oleva

      Itselläni todella mielenkiintoisia kokemuksia kaksosista.
      Kaksonen on älykäs ja keksii kyllä keinon päästä pälkähästä.
      Kaksonen on mielettömän hyvä valehtelija, mutta omalla kohdalla ei haittaa ole ollut... (valkoisia valheita, ei mitään suurenpaa) Epäilen että valheet eivät ole tahallisia, kaksosen mieli vaihtuu niin nopeasti, että tuskin pysyy itsekkään perässä...
      Kuitenkin kaksosesta hyvääkin sanottavaa..
      Kaunis, energinen ja antoi voimaa vaikeina aikoina. Todella hyvä kuuntelija ja auttaja tarvittaessa. hakee ehkä omaa etuaan, mutta niinhän me kaikki.. Romanttinen tarvittaessa, tuli hyvin ystävieni kanssa toimeen ja muutenkin sosiaalinen. IKINÄ EI OLLUT TYLSÄÄ !
      Erosimme kuitenkin, sillä itse hain rauhallisempaaa luonnetta ja suhteessa kaksonen oli kahlittuna, eikä päässyt omaan elementtiinsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe