Hei!
Kellään kokemuksia autonvuokrauksesta Sloveniassa. Menemme toukokuussa lentäen Ljubljanaan, perillä ollaan 8 vrk ja tarkoitus käydä tsekkaamassa niin Alpit kuin hiekkaranta.
Autonvuokraus arveluttaa hiukan, ennakkoon vai vasta paikan päällä, onko mahdollisuutta joutua hankaluuksiin hinnoista tms, onko vakuutuksissa eroja jne.
Samoin autolla liikkumisesta kyselisin, millaiset tiet, ajokulttuuri, hankalia poliiseja turisteja kohtaan tms. Kaikki vinkit tervetulleita, samoin kuin majoituspaikoista ja kohteista, missä käydä.
Majoituksia emme varaa ennakkoon kuin viimeisen yön läheltä lentokenttää, jotta varmasti ehdimme koneeseen, jonka lähtö on klo 6.40 :(.
Olen kyllä lukenut kaiken mitä sonera ja tämä palsta tarjoaa ko. maassa matkailusta, muta lisävinkit tätä matkakuumetta helpottamaan ovat tervetulleita. Sanakarimatkailijan Kroatia, Slovenia jne hankitaan myös heti, kun kirjakauppa aukeaa.
autonvuokraus Sloveniassa
Ursis
1
594
Vastaukset
- Käynnyt
Tiet ovat hyviä ja liikenne sujuvaa,moottoritiet maksullisia tullikopein joissa maksamiseen käy myös Eurot ja kaikki luottokortit,samoin osassa matkailukohteista käy Eurot ja ihan viralliseen kurssiin.
Kannattaa ehdottomasti poiketa ainakin Postojna luolilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068