Mistä voisin ostaa Mustat Pillifarkut?? ^^
Mistä Pillifarkut?
69
25899
Vastaukset
- hehe
tee maailmalle palvelus ja älä osta.
- dfgtfdsaz
ihkui ne pillifarkut ja ne ei levennä takamusta!!Itelläni on pinkit pillit =)=) niin sairaan ihqut...
- öpätti
dfgtfdsaz kirjoitti:
ihkui ne pillifarkut ja ne ei levennä takamusta!!Itelläni on pinkit pillit =)=) niin sairaan ihqut...
pillifarkut on oikeesti tosi ihanat BD katos ku itelle on ostettu satoja sellasii no.... ei ehkä ihan sataa!XD
- Miss_Darkness
... pillifarkkuja ole kaikki kaupat väärällään? Ainakin siltä tuntuu, koska hyvännäköisiä farkkuja ei meinaa löytää mistään. Kaikissa on melkeinpä pillilahkeet nykyisin >.
- takuulla ole
Kaupat on väärällään lepalepa lahkeisia farkkuja ja mä en voi sietää niitä. Minäkin olen etsinyt mustia pillifarkkuja...mulla on yhet mutta ne on haalistetut ja silleen ei näytä hyvälle. Mulle kyllä sanottiin alkuvuodesta että leveet lahkeet rupee siirtymään pois pikkuhiljaa....onneksi.
- pillifarkkujakaipaava
takuulla ole kirjoitti:
Kaupat on väärällään lepalepa lahkeisia farkkuja ja mä en voi sietää niitä. Minäkin olen etsinyt mustia pillifarkkuja...mulla on yhet mutta ne on haalistetut ja silleen ei näytä hyvälle. Mulle kyllä sanottiin alkuvuodesta että leveet lahkeet rupee siirtymään pois pikkuhiljaa....onneksi.
Minä olen myös huomannut, ettei pillifarkkuja löydä enää mistään. Yhteen aikaan niitä oli joka puolella, mutta enää niitä on vain harvoissa kaupoissa. Minun mielestäni kaupoista pitäisi löytyä sekä leveälahkeisia että pillilahkeisia farkkuja eikä vain jompiakumpia. Itsekin olen käynyt kaikki Turun farkkuja myyvät kaupat läpi ja myyjätkin ovat sanoneet ettei heiltä löydy muita kuin leveälahkeisia. Vaikka tiedän, että leveälahkeiset farkut ovat nyt muotia, voisi kaupoissa silti myydä myös pillifarkkujakin varsinkin kuin niin monet nuoret niitä ostavat!
- ruusu
Vero Moda, H&M, Only, One Way, Esprit, Jim&Jill...
- kuuluuko
voin kertoa että suomes varmaan ainoo pillifarkkuja myyvä kauppa on jc
- Pillifarkuille
En ymmärrä sitä miksi kaikki haluaa pillifarkut, onhan ne ihan ok mutta alkaa mennä vähän yli, ja jos kukaan ei tienny nii pillifarkut suurentaa takamusta joten nykyään kaikki teinit käyttää sellasii!!
- ajattelin...
Jos olet hankkinut (tai hankkimassa) itsellesi jättiperseen, niin ole hyvä, ja älä käytä pillifarkkuja. Kaikki eivät varastoi läskiä takamuksiinsa.
[En ymmärrä sitä miksi kaikki haluaa pillifarkut, onhan ne ihan ok mutta alkaa mennä vähän yli, ja jos kukaan ei tienny nii pillifarkut suurentaa takamusta joten nykyään kaikki teinit käyttää sellasii!!] - VASTALAUSE!!
KuuLE!!Jos teist o ongelma et perse näyttää isolta ellei oo läski mut kuitnki se on HYVÄ juttu kaikki pojat kuolaa ison perseen perään mut ei selluliitti perseiden et senki P*******set jos ette arvosta stä!!!
- niin_mä_ainaki
Onko vanhoja/ei käytettyjä farkkuja joista et pidä koska ne on leveälahketset? Ompele ne pilliiksi. Äiti ei ostanu mulle,ja itellä ei ollu rahaa, ja oli pakko saada. Mä enste hakaneuloilla suunnittelinh ja sitte enste zik-zak ja suoraa,ompelukoneella. On vähä hankalampaa mutta halvempaa, ja jos saat ne ihan hienosti ommeltua niin kukaan ei huomaa, vaan että sull on makeet pillifarkut. Mä tein niin!
- omistan 12 pillifarkut
NO H&T on ihan täynnä pillifarkuja sekä seppälässäkin niitä näkee lindex on myös hyvä paikka ostaa pillifarkut:D
- åoxdkrjniöodtnhoöksymhdtrlk...
Siis haistakaa muna kaikki pillifarkkumiehet kukaan ei huomais jos kävelisitte pitkä kalsarit jalassa kun ne on nii samannäköiset. Hankkikaa elämä ja ostakaa wowi.
- Mättöä
åoxdkrjniöodtnhoöksymhdtrlk... kirjoitti:
Siis haistakaa muna kaikki pillifarkkumiehet kukaan ei huomais jos kävelisitte pitkä kalsarit jalassa kun ne on nii samannäköiset. Hankkikaa elämä ja ostakaa wowi.
"Hankkikaa elämä ja ostakaa wowi." ei helv..... oliko tuo vitsi? Ai että kun ostaan wow:in niin hankkii elämän? Silloihan se elämä just menee, lihoo varmaan 20 kg ja ystävät häviää jonnekin ja haisee paskalle kun ei ole käynnyt 1 kk pesulla. Eikä käy enää ulkona, kouluunkaan ei sitä saa joka wowia pelaa. Onko tämä muka sitä elämää sitten? Ja tämäkin joka pisti tuon viestin varmaan itse sopii tuohon kuvaukseen jonka tuohon ylemmäs pistin, ai niin paitti sillä on sellaiset XLLLLLLLLLL housut jonne mahtuu kokoperhekin.
- jomopoika
Vittu IMe kyrpää
- ei ole tol kyrpää!!
Mättöä kirjoitti:
"Hankkikaa elämä ja ostakaa wowi." ei helv..... oliko tuo vitsi? Ai että kun ostaan wow:in niin hankkii elämän? Silloihan se elämä just menee, lihoo varmaan 20 kg ja ystävät häviää jonnekin ja haisee paskalle kun ei ole käynnyt 1 kk pesulla. Eikä käy enää ulkona, kouluunkaan ei sitä saa joka wowia pelaa. Onko tämä muka sitä elämää sitten? Ja tämäkin joka pisti tuon viestin varmaan itse sopii tuohon kuvaukseen jonka tuohon ylemmäs pistin, ai niin paitti sillä on sellaiset XLLLLLLLLLL housut jonne mahtuu kokoperhekin.
Joo mikä mälläri sä oot???? vittu en yhtää ihmettele miks kaikki pelaa wowii saatana jos et käytä pillei tai pelää vovii ni voisit ehk hainkkiutuu pois sielt kadunvarrest tekemäll TÖITÄ!! eikä sul oo ees perhettä SAATI PERSETTÄ!!!eikä tol oo kyrpää mitä imeä siit tulee HINURI!!
- jf
" Hankkikaa elämä ja ostakaa wowi" xD
- ok..?
öö ihmiset mikä teit vaivaa onko niin hirveen vaikee kirjottaa jotai järkevääki ? jos tääl ois ykski järkevä tyyppi , nii onnee
- sinu
no niitä nyt saa vähän kaikkialta, mutta kyllä niitä varmasti löytyy kappahl:sta,seppälästä tai H&M:stä
- jokuvaa
Lamina, mic mac. Aina löytyy.
- kaupasta
Jumbon KapAhlista ostin juuri omani.
- ^DramaQueen^
Olen kuullut "legginsifarkuista", jotka ovat kuin tavalliset pillifarkut, mutta tiukemmat ja mukavemmat, sekä ne näyttävät myös aivan farkuilta ja ovat myös suhtkoht lämpöiset. Ne eivät ole normaalia "farkkukangasta", vaan yleensä "trikookangasta", mutta näyttävät siis pillifarkuilta, sekä niissä on taskut. En vain ole varma mistä niitä legginsifarkkuja saa. Kaverillani on sellaiset, mutta hän osti ne kirpparilta. Onko kenelläkään teistä kokemusta kyseisistä farkuista? Mistäköhän niitä mahdollisesti saa? Niinh, ja muutes niitä mustia pillifarkkuja saa ainakin seuraavista kaupoista: H&M, ONLY, Lindex. Tähänkin vaikuttaa ikäsi/kokosi. Toivottavasti viestini auttoi.
- ampp
ite oon ostanu semmoset legginsipillit vero madasta ja tykkään kovasti !
Ne näyttää ihan farkuilta mutta on paljon PALJON mukavammat kuin farkut.
Suosittelen : D
Ainoo huono puoli on että etutaskuja ei oo, mutta takataskut useimmista löytyy.
- Jepsulihepsuli
Sama juttu, ei löydy mistään pillifarkkuja =(.
- Kieltosopimus
oulun kärkkäiselt löytyy mustia ja punasia.
- paski
kaikki ei ehkä ihan pääse ouluu shoppailemaa farkkui.:)
ite asun hesas täältä löytyy ja löytyy ihan varmasti jokasesta muustaki kaupungista.
- olipa tuo
tyhmä kysymys
- ...
Pillifarkkuja saa vaikka mistä, harmi vain että ne sopivat lähinnä väh. 175 senttisille anorektikoille. Siitä huolimatta moni tyttö haluaa käyttää niitä ja näyttää persjalkaiselta megaperse-pygmiltä.
Ja kuka neropatti keksikään poistaa miesten pitkistä kalsareista sepaluksen ja alkaa myymään niitä farkkulegginsseinä...- päin
JC ja GinaTricot tuli ensimmäisenä mieleeni
- nauskir
päin kirjoitti:
JC ja GinaTricot tuli ensimmäisenä mieleeni
Miks pitäis olla pillit? Luokallani ainaski 7 tyttöö käyttää pillejä ja ovat NELOSELLA! Pillit on kauheet eikä edes ole muotia!
- ai ei muotia???
nauskir kirjoitti:
Miks pitäis olla pillit? Luokallani ainaski 7 tyttöö käyttää pillejä ja ovat NELOSELLA! Pillit on kauheet eikä edes ole muotia!
Kyllä ne on kuule muotia, itse kyllä vihaan niitä, enkä pitäisi edes rahasta...mutta ne on ikävä kyllä muotia...
- ---
Ite löysin mustat pillit seppälästä. Eka jouduin etsimään joka paikasta mutta sieltä ne sitte löyty. ^^
- jjjjjjjj
Itekki löysin seppälästä yhet pillit. Ja nykyään ostan yleensä kaikki farkut one way:stä tai mick's:stä. Ja nuita miesten pillejä on kyllä oikeesti ihan helvetin vaikee löytää varsinki ku täällä oulussa ei nuita vaatekauppoja pahemmin oo mut nuista ainaki löytää.
- itselläni ei oo mitään pillejä vastaan
Helsingin Sanomat: Julkaistu: 29.5.2006 lehdessä osastolla Oma elämä
Todella kapeat pillifarkut on hankala pukea päälle.
Tämän kesän kuumimmat housut ovat pillifarkut. Nuo tiukkaakin tiukemmat housut paljastavat alavartalon virheet armotta.
Ovatko hetken muotihousut rankan laihdutuskuurin arvoiset? Voiko julkkisnaisten laihdutusvimma tarttua tavallisiin naisiin?
Kun muoti-ikoni Kate Moss sipsutti paparazzin linssiin pillifarkuissa toista vuotta sitten, pillifarkut ovat muodikkaiden naisten välttämätön asuste tänä vuonna.
Mutta se mikä sopii huippumallille, ei välttämättä sovi muille - ei ainakaan ilman rankkaa dieettiä.
Muodikkaat julkkisnaiset ovat ryhtyneet laihdutuskuureille mahtuakseen pillifarkkuihin.
Esimerkiksi entinen huippumalli Claudia Schiffer osti aiemmin 28 tuuman vyötärömitan farkkuja, mutta tänä vuonna hän on siirtynyt 26 tuuman farkkuihin. Victoria Beckham solahtaa 25 tuuman farkkuihin näyttäen jo anorektisen laihalta.
Suomestakin löytyy jo esimerkkejä julkkisnaisten laihdutusvimmasta. Malli ja julkkisvaimo Anne Hedman, 45, paljasti vastikään sairastuneensa anoreksiaan viime vuonna.
Kun julkkisnaiset laihduttavat, tavalliset naiset seuraavat perässä. Esimerkiksi lontoolaiset farkkuliikkeet myyvät tällä hetkellä eniten 26 tuuman farkkuja, kun aiemmin suosituimpia olivat 27-29 tuuman farkut, kertoo The Daily Telegraph -lehti.
Suuret koot farkuissa eivät edes myy tällä hetkellä. Suurikokoisilla naisilla taitaa olla enemmän järkeä ja itsekritiikkiä.
Syömishäiriöihin perehtynyt tutkija Anna Keski-Rahkonen työskentelee kolmatta vuotta Columbian yliopistossa Yhdysvalloissa ja tuntee hyvin myös sikäläisen julkkiskulttuurin.
"Julkkisten elämää seuraavat juorulehdet, TV-show't ja blogit ovat USA:ssa valtava ja jatkuvasti kasvava ilmiö. Tv-tähti Lindsay Lohanin, Mary-Kate Olsenin ja Nicole Richien kaltaisia painoaan roimasti pudottaneita, todennäköisesti syömishäiriöistä kärsiviä nuoria julkkisnaisia seurataan päivittäin. Päihteiden käytön ja kauneuskirurgian ihannointi kuuluu asiaan."
Keski-Rahkosen mukaan julkisuuden henkilöihin ladataan monenlaisia toiveita, odotuksia ja fantasioita. Muutenhan he eivät olisi kiinnostavia.
Mutta ulkonäkökeskeinen julkkiskulttuuri ei ole vain harmitonta viihdettä. Vaarana on, että varsinkin itsetunnoltaan hauraat nuoret ottavat esikuvat liian vakavasti.
"Länsimaisen kulttuurivaikutuksen on tutkimuksissa havaittu olevan yhteydessä syömishäiriöiden puhkeamiseen", kertoo Anna Keski-Rahkonen.
Esimerkiksi Fidži-saarilla sikäläinen perinteinen pyöreä kauneuskäsitys muuttui muutamassa vuodessa, kun televisio tuli saarille 1995, ja ruutu alkoi suoltaa Kalifornian blondeja viliseviä saippuasarjoja.
Laihduttaminen, bulimia ja muut syömishäiriöt yleistyivät fidžiläisten koulutyttöjen keskuudessa nopeasti.
"Vahva itsetunto ja myöhään alkanut puberteettikehitys näyttäisivät suojaavan nuoria naisia syömishäiriöiltä. Moni julkkisnuori elää ikäisiinsä nähden epätyypillistä, eristynyttä ja tiukasti ulkoisten vaatimusten sanelemaa elämää. Ehjän itsetunnon ja tasapainoisen elämän rakentaminen on varmasti hankalaa."
Keski-Rahkonen ei ihmettele, miksi juuri farkut aiheuttavat ulkonäköpaineita.
"Farkut ovat parikymmentä vuotta kuuluneet nuorten ihmisten yleisimpiin vaatekappaleisiin. Liki jokainen omistaa farkut. Farkkujen suosio perustuu monikäyttöisyyden ohella aika pitkälti siihen, että ne paljastavat yhtä paljon kuin peittävät. Muotien vaihdellessa tiukka istuvuus takapuolen kohdalta pysyy farkuissa vakiona."
Tiukat ja epämukavat muotivaatteet tukevat monia kaupallisia intressejä. Vyötärömakkaran paljastavien farkkujen ostaja voi laittaa rahansa myös kuntosalikorttiin, selluliittivoiteeseen tai vartaloa muotoileviin alusvaatteisiin.
Tutkija Anna Keski-Rahkonen muistuttaa, että kuluttajat viime kädessä päättävät, mitkä teollisuuden tarjoilemat trendit ottavat tulta, mitkä eivät. Hetken muotioikkuja ei ole pakko seurata orjallisesti- Jojju
Olen poika ja käytän myös pillifarkkuja. Ei vaan oikeen meinaa löytyä muualta kuin big pointilta joka ei tässä ihan lähistöllä satu olemaan :/
- asfasdgvas
Jojju kirjoitti:
Olen poika ja käytän myös pillifarkkuja. Ei vaan oikeen meinaa löytyä muualta kuin big pointilta joka ei tässä ihan lähistöllä satu olemaan :/
muunmuassa leppävaaran sellosta, carlingsista.
- asd?! wde
asfasdgvas kirjoitti:
muunmuassa leppävaaran sellosta, carlingsista.
sieltäkin mut myös Sellon JC, on ehkä pikkusen jopa halvempi.
- 3+14
Ja paljon maksaa, yleensä?
- aoaoaoao
maksaa mustat pillit 55e, joissa stretchit.
- pilli friikki
aoaoaoao kirjoitti:
maksaa mustat pillit 55e, joissa stretchit.
Totaaa...pillei löytyy melkee joka paikasta ja jos on epävarma et mis niit myydää nii ehkä sit kandeis käydä ite vähä kattelemassa. ihan sika kireitä pillei löytyy : Lindex , kappahl ja Esprit niistä kuule ihan varmasti löytyy. ite oon ostanu aina sielt xD
- pillifarkkufani <3
pilli friikki kirjoitti:
Totaaa...pillei löytyy melkee joka paikasta ja jos on epävarma et mis niit myydää nii ehkä sit kandeis käydä ite vähä kattelemassa. ihan sika kireitä pillei löytyy : Lindex , kappahl ja Esprit niistä kuule ihan varmasti löytyy. ite oon ostanu aina sielt xD
Ite oon ostanu pillifarkkuni seppälästä tai kappahl:sta tai saanu kaverilta. Ja on ihan tyhmää ajatella et niiden käyttäjän pitää olla joku anorektikko, koska ei todellakaan pidä!! Siis oikeesti... Jos et oo mikään langanlaiha ja oot harkinnu pillifarkkujen ostoa, niin mene ihmeessä ja osta ne!! :DD Ja myös ne pillifarkuilta näyttävät lämpimät ja mitä vielä- farkutin kuulostaa kivalta, taidan seuraavaksi ostaa sellaiset :)
- Ite oon siis tyttö
Jos oot poika, niin osta ihmeessä! TOSI hyvänäköset... pojilla siis. Ja miksei tytöilläki. En vaan oo niitä tyttöjä pahemmin katellu... sattuneesta syystä :)
- kikiii
micmacistä löytyy joitakin, carlingsissa (helsingissä, forumissa ja kampissa) on minulle sopivia :) kyllähän noita liikkeitä löytyy useampia. lahdessa on saint louis store, blue store :)
- JBärlin
No itse tässä muutaman vuoden päästä miÄhen iässä. ja omistan nyt neljät pillit. Satakunnan alueelta esim.
Pori: Pori JC Isokarhu, Crimson Center
Rauma: Hollywood
Turku: Hansakortteli (joo vanha nimi tais olla kauppakeskus hansa) ja sieltä Carlings. tosi paljon pillejä. esim Nudie.
PK-seutu: no kävele Kamppiin sieltä löytyy. kaksi ylintä kerrosta.
ite omistan nyt cheap monday pillit, kahdet nudiet ja yhdet dr denimit. myös dieseliltä löytyy tummaa vähän kapeempaa farkkua ja Tiger of Swedeniltä löytyy pilliä moneen lähtöön. kandee nettiä käyttää ja vaikka tsekata näiden vaatemerkkien sivut. sieltä yleensä löytyy kartta mihin voi sitten typeä Suomi -> kaupunki ja sitä kautta löytyy liike mikä myy.- bn
pillit on hirveimmät housut mitä ikinä on keksitty tai no pillifarkkulegginsit on vielä karseemmat. Hyi hitto ko jotku käyttää niitä kalsareita joista puuttuu takataskut ja takapuoli näyttää KAMMOTTAVALTA.
mutta aion pian ostaa pitkävartiset saappaat ja niiden kans ei oo paljon vaihtoehtoja: eli täytyy ostaa yhet pillifarkut. Ei muuten mahu lahkeet sisään.
Suorat tai leveet tiukat farkut tai hame.
Missä nykyihmisten TYYLI?? - Vittu ootte lol
bn kirjoitti:
pillit on hirveimmät housut mitä ikinä on keksitty tai no pillifarkkulegginsit on vielä karseemmat. Hyi hitto ko jotku käyttää niitä kalsareita joista puuttuu takataskut ja takapuoli näyttää KAMMOTTAVALTA.
mutta aion pian ostaa pitkävartiset saappaat ja niiden kans ei oo paljon vaihtoehtoja: eli täytyy ostaa yhet pillifarkut. Ei muuten mahu lahkeet sisään.
Suorat tai leveet tiukat farkut tai hame.
Missä nykyihmisten TYYLI??Helvetti jos haluaa käyttää pillejä niin kai saa käyttää?! Tollaset saatanan nipottajat ei ainakaan sitä määrää! Ja ite ainakin ostan sellaset housut jotka ei vittu isonna persettä saatanan persepaviaanit!
- Potsu
Vittu ootte lol kirjoitti:
Helvetti jos haluaa käyttää pillejä niin kai saa käyttää?! Tollaset saatanan nipottajat ei ainakaan sitä määrää! Ja ite ainakin ostan sellaset housut jotka ei vittu isonna persettä saatanan persepaviaanit!
Mä aattelin joskus et en käytä ikinä pillejä mutku kerran kokeilin niin heti ostin....
Ku oli niin hyvännäköset....
- nn.nn
Ite oon ostanut parit seppälästä :) makso jotain 45 euroa =D
- Cullin
Tukehdut vielä niitten alle. No sanon ihan suoraan, et pillit on hot. T. Poika
- lovethesepants
löysin ihan törkeen mageet mustat pillifarkut revityillä kohdilla:
http://www.cybershop.fi/product/4439/aslim-pant--ripped--black
ja on ihan sika mukavat päällä - loveriii
pillifarkut on todellakin nyt in! =) itse ostan h&mltä . tosi ihania ja monikäyttöisiä , eikä paina mahasta kun ei ole vetoketjua. Voisin vaikka nukkua niillä. Ah!
- tneea0,ji0eaoaehlå
HALOO!!!!! einyt jatketa tohon ekaan vastaamista, alotettu vuon 2006!
- ..
no iha ensteks vilkase vaikka lindexii , kappahlii , onlyy (sielt löytää iha sika makeit farkkui) H&M:ää .. gina tricottii ? iha noit perus kauppoi ei tarviis olla mikää törkeen kalliitkaa kahel kympil saa iha nicet farkut (:
ja toine juttu et hei öö onko pakko kirjottaa tänne tollast paskaa ? oon ilmotellu jo aika monest asiattomast viestist ..
ja pillifarkut käy vähän pyöreemmillekki , ottaa vaa vhä isomman koon (:
neon sitäpaitsi aina muodikkaat , ei tartte tietenkää missää nimes laihduttaa tai olla tyylii joku anorektikko että jos niin luulitte niin kannattais miettii vhä
viel siit haluisin sanoo , että ne jotka kirjottelee tänne kaikkii mielenosotus juttui tyylii "LEVEÄLAHKEISET FARKURT ON PAREMMAT!" nii perustakaa joku oma leveälahkeisten keskustelu jossa voitte iha rauhas juoruu siit , miten ihanaa on ku päläpälä- pillifarkut-jalkaan
mä sain eilen tosi ihanat pillifarkut :D ne on semmoset musta-tummanturkoosit
- pillifarkut-jalkaan
pillifarkut-jalkaan kirjoitti:
mä sain eilen tosi ihanat pillifarkut :D ne on semmoset musta-tummanturkoosit
ja nyt pidän niitä housuja koko ajan.
ennen ajattelin että pillifarkut on tosi rumia pissis-housuja mutta näähän onkin tosi kivat :)
- Kermassa
Islannin herra kansainvälinen, kerran Sokoksessa, kuin Jarmo .. ulkonäönperusteella?
- tällanen tyytö 12 ve
miks pitäis olla laiha että kehtais käyttää pillejä?
:)
jos haluaa pillifarkuilta näyttävät pöksyt,tokmannilta saa kympillä sellaset leggarifarkut ja ovat muuten mielettömän mukavat päällä :))
- janarit \,,/
kaupasta?
- joku nuori vain
Jup. Pillifarkkuja löytää periaatteessa mistä tahansa nuortenliikkeestä tai vastaavasta, puhtaalla maalaisjärjellä kyllä löytyy. Pienellä vaivalla voi myös tuunata mukavista, tavallisista farkuista pillit.
Plus, en ymmärrä ihmisiä jotka vetää hepulit pillifarkkujen käytöstä. Ihan itku nousee kurkkuun kun lukee noita viestejä: "perze näyttää izolta hqqqzxldds" "vittu mitä tenuja, tehkää palvelus maailmalle älkääkä käyttäkö pillifarkkui" ja niin eteenpäin. Pitäkööt ketkä haluaa, ei kaikki ole joitain teinipissiksiä jotka haluu et pojat kyylää persettä tai että pelkät homot käyttää pillifarkkuja. Katsokaapas vähän peiliin, että ketkä niitä säälittäviä ovat..
Ja ne, jotka eivät ymmärrä fiksua ihmistä trollista.... pfft. "hankkikaa elämä ja wowi"- kyselijä222
Ootko tyttö vai poika?
- laskuvarjopiski ;)
voi vittu ihan oikeesti pillit on hyvät sillä selvä ;).
- cubus<3
Cubuksesta! 19.90e!
- lutka14
hyi vittu pillifarkut o rumat ja massa paskaa
- Tiedoksi
Jos sä haluut ostaa pilli farkkuja niin mun mielest siellä espritin sivuilla on hyvät.
Siellä on sinisiä ja vihreitä ja eikä ole niin kallista.OSTA HETI!!!!! - afaffafafafafafa
siis mitä välii sil on mitä farkkui käyttää?
- ??
Missä myydään sinisiä tai punasia pillifarkkuja halvalla (: ??
- 15v poika
Mä ainaskin tykkään tytöistä joilla on pilli farkut.koska niis näkyy nii hyvi perse;););););););););)
- kaupasta... <.<
luulen että kaupasta saat pillifarkut ostettua ^^
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917284- 353851
- 453450
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2132496
- 412392
- 1302303
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292199Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191913Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898