http://www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=19712
Tuossa siis tiivistettynä sanotaan että englannissa on alettu kieltämään työpaikoilla esim. possujen kuvia tai patsaita ja muita vastaavia.
"Why have pigs become so unpopular in Britain? Mahbubur Rahman, a Muslim Councillor in West Midlands, summed it up in explaining why the toy pigs had to go: “It’s a tolerance,” he said, “of people’s beliefs.”"
eli siis miksi ne ovat niin "epäsuosittuja" ja Mahbubur Rahman joku paikallinen muslim isotappi sanoo että se on vain suvaitsevaisuutta ihmisten uskoa kohtaan.
Vain yksi esimerkki jälleen kuinka meidän pitää suvaita ja sopeutua heidänkin järjettömiin oikkuihinsa.
He ovat itselleen ottaneet vaivoikseen rajoituksensa ja määräyksensä ja he tulevat elämään meidän maahamme ja meidänkin pitää yhtäkkiä kääntyä vähintäänkin puolimuslimeiksi
Onko tämä oikein ja kohtuullista?
Nykyajan suvaitsevaisuus käytännössä
4
277
Vastaukset
- uutinen
A West Yorkshire head teacher has banned books containing stories about pigs from the classroom in case they offend Muslim children.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/2818809.stm- Jep Jep
Sokaiseva raivo täyttää minut kun luen näitä juttuja. Samoiten kun niitä että on Suomessa jätetty joulunäytelmää sun muuta väliin. Kuka tässä on vikapää, ketä syyttää?
Pahinta on se että kaikkea tätä hyssytellään eikä tajuta mihin tämä kaikki johtaa. Jonkun mielestä voi tuollainen pikku juttu niinkuin possu patsaat sun muut tuntua naurettavalta lähinnä, mutta silloin ei näe koko kuvaa.
He kykenevät vaikuttamaan suoraan siihen miten meidän pitää elää.
Miettikääpä hetki tuota ja kysykää itseltänne mitä se lupaa tulevaisuudessa.
Kaikkia näitä tapauksia voidaan tulevaisuudessa käyttää ennakkotapauksina kun aletaan vaatimaan kovempia juttuja. Mitä enemmän on periksi annettu sitä enemmän sitä myös annetaan.
Empä ole ollut poliittisesti ikinä aktiivinen. Olen vain miettinyt aina että kylläpä ne mua paremmin varmaan hommat hoitaa ja äänestäkööt ne jotka poliitikasta jotain tajuavat. Tämä asia on osoittanut että asia ei näin ole. Ei tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin jokaisen eurooppalaisen ottaa kantaa sen mukaan mikä oikeasti on parasta vapaalle euroopalle.
Olen todellankin sekä pahoillani että pahoinvoiva näiden asioiden vuoksi. Enää ei minua sokaise hyssyttelijät. - sanat suustani
Jep Jep kirjoitti:
Sokaiseva raivo täyttää minut kun luen näitä juttuja. Samoiten kun niitä että on Suomessa jätetty joulunäytelmää sun muuta väliin. Kuka tässä on vikapää, ketä syyttää?
Pahinta on se että kaikkea tätä hyssytellään eikä tajuta mihin tämä kaikki johtaa. Jonkun mielestä voi tuollainen pikku juttu niinkuin possu patsaat sun muut tuntua naurettavalta lähinnä, mutta silloin ei näe koko kuvaa.
He kykenevät vaikuttamaan suoraan siihen miten meidän pitää elää.
Miettikääpä hetki tuota ja kysykää itseltänne mitä se lupaa tulevaisuudessa.
Kaikkia näitä tapauksia voidaan tulevaisuudessa käyttää ennakkotapauksina kun aletaan vaatimaan kovempia juttuja. Mitä enemmän on periksi annettu sitä enemmän sitä myös annetaan.
Empä ole ollut poliittisesti ikinä aktiivinen. Olen vain miettinyt aina että kylläpä ne mua paremmin varmaan hommat hoitaa ja äänestäkööt ne jotka poliitikasta jotain tajuavat. Tämä asia on osoittanut että asia ei näin ole. Ei tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin jokaisen eurooppalaisen ottaa kantaa sen mukaan mikä oikeasti on parasta vapaalle euroopalle.
Olen todellankin sekä pahoillani että pahoinvoiva näiden asioiden vuoksi. Enää ei minua sokaise hyssyttelijät.minua oksettaa tämä rähmällään olo muslimien edessä.
Pitääkö joulukinkut poistaa kaupoista ettei loukattaisi muslimeja?
Miksi heillä on oikeus tulla MEIDÄN MAAHAN kertomaan kuinka me SAAMME ELÄÄ ja käyttäytyä?
Koitahan yrittää tehdä sama jossakin islamilaisessa maassa ja huomaat olevasi päätä lyhyempi.
osaat suomea englantilaiseksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232401
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795