myös uskoonsaatetut ihmiset.
Room.1:13
"Ja minä en tahdo,veljet, teiltä salata, että jo monesti olen päättänyt tulla teidän tykönne saadakseni jonkin hedelmän teidänkin keskuudestanne, niinkuin muidenkin pakanain, mutta olen estynyt tähän saakka".
Uskon hedelmät
voivat olla
3
281
Vastaukset
- sanoit
En ole ennen tuota huomannut. Uskon hedelmiähän ovat Jumalan lapset.
Kun meissä vl:issä kerta on niin vähän niitä omia hedelmiä, mitä täällä on niin kovasti peräänkuulutettu.Tällä palstalla ei ole haukuttu lestadiolaisia hedelmättömiksi, vaan te olette itse sen aiheuttaneet uskonpuutteellanne.
- kyselty mitkä
AA-kerholainen kirjoitti:
Tällä palstalla ei ole haukuttu lestadiolaisia hedelmättömiksi, vaan te olette itse sen aiheuttaneet uskonpuutteellanne.
ovat vl:ien uskonhedelmät. Mitäpä niitä luettelemaan. Onhan niitäkin ja riittä kun Jumala tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265