Vapaa kuvaus

Olen juoppo. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

9

Kommenttia

40

1. Kaksoisveli-höpinästä

Minä en voinut olla aloittamatta uutta keskustelua tästä Jeesuksen kaksoisvelihöpinästä. Luin molemmat pe.kun kirjoittam
    Helluntailaisuus
    7
    288
  2. Mikä ihmeen Pe.ku???

Terve, terve!! En ole aikoihin täällä helluntailaisten palstalla seikkaillutkaan. Empä voinut olla kiinnittämättä hu
    Helluntailaisuus
    30
    981
  3. HYVÄT IMMEISET

Liittykää ihmeessä etusivulla käytävään keskusteluun oululaisesta pedofiili taekwon-do opettajasta. Uskovaisten kannanot
    Helluntailaisuus
    0
    167
  4. Hyvää pääsiäistä...

...kaikille paitsi mopille! Sekä tietysti kaikille muillekin kuiville päässeille vl.juopoille ja AA-kerholaisille!
    15
    1126
  5. Hyvää pääsiäistä!!!

Vaikka en tänne helluntailaispalstoille paljoa kirjoittele, niin minun puolesta hyvää pääsiäistä teille kaikille!! Mi
    Kristinusko
    8
    545
  6. Miksi en saa koodeja toimimaan?!

Minä olen jo monta tuntia yrittänyt saada noita vittumaisia huijauskoodeja toimimaan! Mikä avuksi?
    Roolipelit tietokoneille
    4
    537
  7. Taasko moppi?

Heti kun minäkin kerran suuni kunnolla aukaisen niin moppi heilahtaa ettei kerkeä edes huomata! Varmaan muillakin täll
    7
    831
  8. Lestadiolaiset ovat sisäänpäin kääntyneitä

Lestadiolaiset ovat omahyväistä porukkaa.Eivät he ole minuakaan tällä kovalla elämäntiellä auttaneet. Muiden uskontokunt
    11
    1365
  9. Harhailevat lestadiolaiset

Kerran lestadiolaiset eivät näy noudattavan sanaa tai lue sitä, eivätkä ymmärrä sitä, että hedelmästään puu tunnetaan. N
    6
    754