Mökkisaunassa kahden naisen kanssa

Dreamer

Olimme tulleet viettämään viikonloppua mökille yhdessä tyttöystäni Ellan ja hänen
kaverinsa Maijan kanssa. Jostain syystä olin suostunut mukaan, vaikka viikonlopun vietto
mökissä ja vielä keskellä kylmintä talvea ei välttämättä kovin houkuttelevalta aluksi tuntunutkaan. Mökki oli kylmä, koska säännöllistä käyttöä ei ollut. Laitoin tulen takkaan,
jotta pääsisimme asettumaan taloksi. Ritisten ja paukkuen takka alkoi hiljalleen vetämään ja lämmin hehku valtasi huonetta. Tytöt sanoivat valmistavansa ruuan, jos minä hoidan saunan lämmityksen. Mikäpäs siinä, tulen teko on ollutkin minulle aina luontevampaa kuin ruuan valmistus. Otin mukaani pari olutta ja suuntasin rantasaunalle yrittäen samalla tallata hankeen jonkinlaista polkua.

Saunassa olikin puuta valmiina. Kiitokset edelliselle lämmittäjälle. Taiteilin vanhasta sanomalehdestä sytykettä ja yritin saada sillä tulen tarttumaan kuiviin halkoihin. Ei vaan tahonut pesä vetää, lienee ollut lunta hormeissa. Mutta eipä tässä kiirettä, kun on pari olutta mukana ehtii kyllä hyvin odotella lumen sulamista. Siinä odotellessa aloin miettimään neitokaisia, keiden kanssa olin viikonloppua tullut viettämään. Tyttöystäväni Ella, jonka kanssa olin seurustellut 2 vuotta, oli 26-vuotias urheilullinen tumma nuori nainen. Hän harrasti vakavasti lentopalloa. Hänen ystävänsä Maija oli vuotta vanhempi Ellan pelikaveri, myöskin tumma kaunis nainen. Molemmilla naisilla oli uskomattoman kaunis, pitkä ja hoikka vartalo. Jatkakaa vain urheilemista naiset ajattelin hymyillen mielessäni ja otin pitkän kulauksen kylmää olutta. Itse olin myöskin harrastanut urheilua koko ikäni, vaikkakaan en missään seurassa tällä hetkellä enää ollutkaan. Kuitenkin vartaloni kesti edelleen katseet siinä missä naistenkin. Litteä vatsa ja sopivasti lihaksia oikeissa paikoissa. Ei liikaa muttei liian vähänkään. Tässä ajatellesani saunan pesä oli
herännyt ja latasin sen täyteen puita. Pari puhallusta perään ja polkua pitkin takaisin mökkiin.

Mökin oven avatessani ihana lämpö tuntui vasten kasvojani. Tytöt olivat avanneet viinipullon ja hieman punottavin poskin kikattelivat ja valmistivat jotain pientä purtavaa.
Menin Ellan taakse ja kiedoin käteni hänen ihanan kovan vatsan ympärille. Tunsin hänen tiukat pakaransa vasten etumustani. Kiitoksena tästä hellyydenosoituksesta Ella antoi minulle palan juustoa suuhuni. Ei tainnut ainakaan minulla olla juustomakupalan saaminen tarkoituksena. Jätin tytöt siihen puuhastelemaan ja avasin itselleni uuden oluen. Istahdin heidän taakseen sohvatuolille ja jäin katselemaan näitä kahta kaunotarta työssään. Kahdet täydelliset pakarat edessäni ja itsellä olutpullo kädessä, voiko mies enää muuta vaatia? Tunsin pientä kovettumista housuissani. Päätin lähteä hieman viilentymään ja lisäämään saunaan puita.

Sauna olikin jo mukavasti lämmennyt ja latasin vielä pesän uudestaan täyteen. Piakkoin sauna olisi jo valmis. Siinä saunan lämmössä mieleeni palasi kuva noista kaksista pakaroista ja elimeni seisoi puolikovana housujen sisällä. Otin kiinni kullistani housujen läpi ja tunnustelin miehekästä kaluani. Se jatkoi kasvamistaan. Kävelin pieneen pesuhuoneeseen, avasin housuni ja katselin suonikasta suurta kulliani pienestä pesuhuoneen peilistä. En voinut olla koskematta kyrpääni. Haluni kasvoi kasvamistaan ja minun oli pakko jatkaa runkkaamista. Tunsin kuinka huippuni lähestyi ja laukesin hiljaa ynähdellen heittäen spermat sanomalehden päälle. Housut kiinni, sanomalehti vain saunanpesään ja raukeana takaisin mökkiin.

Tytöt kyselivät mikä on tilanne saunassa? Valmis, vastasin. Ehkä heillä oli jo punaviini sen verran noussut päähän, että he päättivät ehdottaa saunaan menoa ja vaativat minut heidän mukaansa. Mikäs siinä, ajattelin. Menin hieman heitä ennen, riisuin vaatteeni pukuhuoneeseen, tein vettä riittävästi koko porukalle ja hyppäsin hämyisille lauteille. Kohta kuulin kuinka tytöt tulivat myös pukuhuoneeseen. Kikattelivat ja huutelivat kysyen onko lämmintä? On on, vastasin. Minulla oli kyllä lämmin ihan muustakin syystä kuin vain saunasta johtuen. Kaksi jumalaisen kaunista alastonta naista tulossa kanssani saunaan. Kullini alkoi heräilemään uudelleen runkkauksen jäljiltä. Ensin saunan ovesta tuli Ella, ihana tyttöystäväni. Ei grammaakaan ylimääräistä missään, pienet kiinteät rinnat nöpöttivät terhakkaina pystyssä. Hänellä oli ajeltu siisti karvoitus, pieni kolmio vain häpykummulla. Ellan perässä tuli Maija, yhtä trimmattu vartalo kuin Ellalla, hieman isommat rinnat ja täysin ajeltu pillu. Jalkovälissäni tykytti jo aika lailla. Kullini oli jälleen puolikovana eikä tarvitsisi paljoa lämmitystä, että se olisi täydesssä sotisovassa. Päätin kuitenkin yrittää hillitä itseni. Tytöt rupesivat kastelemaan vuorotellen itseään edessäni.
Uskomattoman kaunis näky, kun kaksi naista ovat vedestä märkiä hämyisessä rantasaunassa. Vesi valui pitkin heidän kauniita vartaloitaan ja näin, kuinka puromainen vesivana kulki pitkin heidän häpykumpujaan mennen aina häpyhuulille asti. Istuin juuri sillä korkeudella, että kullini ja kivekseni olivat tyttöjen kasvojen korkeudella. Huomasin, että Ella vilkaisi pari kertaa puolikovana seisovaa kaluani. Veikkaan, että hän piti näkemästään, vaikka hän sen onkin jo nähnyt enemmän kuin useasti. Maija vältteli katsomasta suoraan jalkoväliäni, ehkä viini ei vielä ollut riittävästi mennyt päähän, vaikka molemmat jo aika hiprakassa olivatkin.

Ella hyppäsi lauteille oikealle puolelleni ja Maija vasemmalle. Yritin edelleen hillitä itseni ja välttää parhaani mukaan halujeni nousua, kun nämä jumalattaret olivat ympärilläni. Eihän siitä mitään tullut, minkäs mies luonnolleen voi. Kullini seisoi täydessä mitassa ja sitä ei voinut olla huomaamatta edes tässä hämyisessä saunassa. Ella huomasi tämän ja pyysi Maijaa katsomaan myös miehensä upeaa seisovaa kullia. Äkkiä Ella tarttui varmoin ottein kyrvästäni kiinni ja pyysi minua nojaamaan rennosti saunan takaseinään. Tottelin vain tajuamatta sen kummemmin tilannetta. Maija seurasi katseellaan kun Ellan käsi veteli esinahkaani edes takaisin. Ella nosti toisen jalkansa lauteille ja laittoi vapaana olevan toisen kätensä ihanalle pillullensa ja alkoi pyörittelemään sormiaan klitoriksen ympärillä. Maija katseli vain sivusta, mutta pian Ella päästi otteensa kyrvästäni ja toi Maijan käden kiveksilleni. Ella tarttui uudestaan kyrpäni varresta kiinni ja jatkoi runkkaamistani. Tunsin Maijan varovaisen kosketuksen kiveksilläni. Se tuntui upealta, nytkähtelin heidän käsien liikkeiden mukana ja nautin näiden kahden naisen käsittelystä. Ella jatkoi oman pillunsa tyydyttämistä ja voihki äänekkäästi. Maijan käsi kosketteli kiveksiäni yhä varmemmin ottein, samalla kun hänen toinen kätensä kosketteli hänen kovettuneita isoja nännejään. Olin lähes puolimakaavassa asennossa ja Maijan sormet pääsivät käymään todella lähellä kosteaa peräaukkoani. Jo pieni hipaisu peräaukon alueella sai minut huokaamaan. Olin melkein saada orgasmin, kun Maija painoi hellästi keksisormellaan peräaukkoani. Vetäydyin hieman, en halunnut tulla vielä. Halusin laittaa tykyttävän kullini syvälle pilluun.

Pyysin Ellan ratsastamaan päälleni. Kuinka ihanalta hänen tiukka, märkä pillunsa tuntuikaan kun kyrpäni upposi hänen sisäänsä. Hän voihki kun työnsin sen kerralla pohjaan. Olin todella kiihottunut, halusin halkaista Ellan kyrvälläni. Ella kuitenkin halusi pitkittää nautintoa ja otti ohjat käsiinsä. Hitaasti hän aloitti keinuttamaan kiiltävää vartaloaan päälläni. Maija katseli vierestä ja jatkoi itsensä hyväilyä. Maija vaihtoi asentonsa enemmän sivuttain ja nosti toisen jalkansa ylimmälle lauteille. Eteeni avautui ihana näky, himokas märkä posliinipillu. Laitoin toisen käteni hänen posliinipillulle ja työnsin kaksi sormea hänen märkään vittuunsa. Hän nautti suunnattomasti ja hänen vartalonsa taipui kaarelle nautinnosta. Maija jatkoi toisella kädellä klitoriksen kiihottamista ja hänen toinen käsi puristeli hänen rintojaan. Ella lähestyi huippuaan päälläni ja voihki yhä äänekkäämmin. Maija nautti myös sisällään liikkuvista kahdesta sormesta. Hänen märästä pillustaan valui mahlaa hänen peräaukolleen ja nimettömäni alkoi etsimään tietä sinne. Hitaasti työnsin nimetöntäni syvemmälle häneen suoleensa, Maija vastusteli mutta himo vei voiton. Tunsin välilihan läpi kaksi sormeani hänen pillussaan. Ella kiihdytti myös tahtiaan päälläni ja tunsin, että hän on lähellä orgasmia. Vein vapaana olevan käteni Ellan perseelle, ja liutin kaksi sormea hänen kiimasta kosteaan persereikäänsä. Tiesin, että Ella pitää tästä, koska olimme tehneet sitä aiemminkin. Samalla liikutin kaikkia kolmea sormea Maijan sisällä ja Maija oli nautinnosta sekaisin. Hän huusi ja voihki ja orgasmi tärisytti hänen vartaloaan, tunsin kuinka hänen vittunsa sykki sormieni ympärillä. Samalla myös Ella laukesi, hänen koko vartalonsa tärisi nautinnosta. Hänen tiukka vittunsa puristi kyrpääni ihanasti ja laukesin samalla hetkellä kuin Ella. Koko vartaloni kouristeli ja tuntui, että sperman tulo ei lopu lainkaan. Olin aivan tajunnan rajamailla nautinnosta ja lämmöstä johtuen. Ellan ja Maijan tila ei ollut paljon parempi, molemmat huohottivat ja makasivat liikkumattomina.
Mikä ihana olo.

9

57183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4tyreh

      aika hyvä tarina! kirjoita toki lisää!!!

    • hyvin kerottu juttu ,ei turhan rivo

    • oon 13vee likka

      ja ihan täysin koukussa seksiin :( en tajua :( en haluaisi olla, mutta haluisin olla Ellan/Maijan tilalla ;D eisaakertookellekkään!

    • hey youu ;)

      sinä 13vee likka kelpaisko 16vee poika ;)

      • Anonyymi

        Hyppää narikkaan pedari


    • real men

      hey youu dont steal my girl! ;)

    • jukkis 61

      sitten pitää panna toista naista kanssa ellei heti niin myöhemmin

    • Anonyymi

      Tosi kiihottava kirjoitus👍👍

      • Anonyymi

        Isojen poikien lehtiä taas luettu hohoijaa


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe