Törmäsin tässä eräällä keskustelupalstalla ongelmaan. Suomesta ei taida löytyä enää liikettä, joka myisi metallisia asekopioita.
Jos tiedät mistä moisia saa, niin laitappa tekstiä. Itse en moisia tarvitse, kun oikea reikärauta roikuu kupeella, mutta uudet nettituttavuuteni moisia kaipailevat rekvisiitaksi.
Replikat ja dekot
7
5046
Vastaukset
- ihan itselataavia
9mm "blancceja", tosin en tiedä niitten luvanvaraisuudesta suomessa, koska ne ovat täysiverisiä kopioita ja esimerkiksi luisti käy myös oikeaan, ainoa ero oikean ja tuollaisen "blancin" välillä on piippu.
Hinnat oli yhdessä saksalaisessa liikkeessä alkaen vajaa 100e ja postikulut 15e - Keräilija
erinäisistä lafkoista kuten PF Waffen. http://personal.inet.fi/yritys/pj-waffen-guns/ilmo.html#MUU
Ne on vaan minun mielestä liian kalliita dekoiksi. Replikat sen sijaan pitää tilata ulkomailta. aikaisemmin niitäkin on Suomesta löytynyt.- startteri
Paukkupatruunaaseet(starttiaseet), muut replikat sekä tietenkin dekot ovat täysin lupavapaita. Kuitenkin kannattaa olla paukkupatruuna-aseiden kanssa tarkkana meinaan voidaan luokitella kaasupistooliksi jos niillä pystyy ampumaan tietynlaisia kaasupatruunoita. Uskoisi kuitenkin, että kaikki euroopan suurimmista maista ilman lupia saatavat pyssyt ovat ihan lupavapaita, kun siellä tuppaa olemaan vielä tiukemmat lait kun Suomessa.
- rekyyli-make
startteri kirjoitti:
Paukkupatruunaaseet(starttiaseet), muut replikat sekä tietenkin dekot ovat täysin lupavapaita. Kuitenkin kannattaa olla paukkupatruuna-aseiden kanssa tarkkana meinaan voidaan luokitella kaasupistooliksi jos niillä pystyy ampumaan tietynlaisia kaasupatruunoita. Uskoisi kuitenkin, että kaikki euroopan suurimmista maista ilman lupia saatavat pyssyt ovat ihan lupavapaita, kun siellä tuppaa olemaan vielä tiukemmat lait kun Suomessa.
http://www.mustaruuti.fi/ Tuolta saa metallisia asekopioita Kaikki on lupavapaita!
- tilaamaan
http://www.modelguns.co.uk tai japskeista
- mä vaan
tuolta löytyy kaikenlaisia. www.paukkurauta.fi
- hipo
Jos aivan loistavia asekopioita etsii kannattaa käydä katsomassa sivua www.paukkurauta.fi.
Aivan loistava valikoima kaikenlaista tavaraa ja aseet todellakin on aivan alkuperäisen näköisiä, kokoisia ja painoisia. Ammuttaessakin tuntuu et ois oikee ase. Esim. jos vaikka oot radalla niin vieressä oleva ampuja ei tiedä eroa oikealla ja kopiolla muuta kuin siitä että tauluun ei jälkiä tuu.
Ite oon tilannu paukkuraudasta tavaraa ja ollut älyttömän tyytyväinen tavarantoimittajaan ja tuotteisiin. Muistakin vastaavista liikkeistä olen tilannut, mutta lämpimästi suosittelen vain tuota paukkurautaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947996- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2532528- 482175
- 422025
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281950- 481912
- 191783
- 601778