Johdot piiloon pennulta?!

Pipari

Tiedustelisin vaan onko kokemuksia kaiken maailman johtojen, mitä nyt kotoa löytyykää, piilottelusta kun pentu tulee taloon..? Minulle on tulossa perjantaina pentu ja kuumeisesti nyt yritän miettiä mitä niille johdoille teen ku ikäväkseni niitä on vähän joka paikassa, enkä tietty halua että pentu järsii niitä poissaollessani ja jotain tapahtuisi..
Kiitos jo etukäteen jos joku vastailee. :)

10

1529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terttu

ei olla piilotettu johtoja eikä ole pennut kuolleet. Mutta voi olla että aina ei käy näin hyvä tuuri. Ite kyllä mietin, että aistisiko koira sen sähkö siitä johdosta eikä siksi purisi. Mutta varmasti on toisenlaisiakin kokemuksia.

Kaikki muu pitää kyllä piilottaa, lattiaa myöten!
      Pöydänjalat, korkkimatto, sängynjalka, tapetti. Mikä vaan kelpaa pennulle vaikka mitä tekisit.
      Jouduttiin toinen pentu pistämään poissaolon ajaksi sellaiseen näyttelyhäkkiin, kun ehti aina tehdä niin paljon tuhoja kun hetkenkin oli pois. Kyllä se sen häkinkin tuhos mitä pystyi, Ja häkin raoista jos ylsi tapettiin, niin senkin repi.

Että silleen.

• häkki....

on laiton

• huono provo johon et usko itsekkään.

• meilläkin...

Ei älytty kaikkea laittaa piiloon, eikä ollut häkkiäkään, mutta tapettiin tuli sellaiset jäljet että uudet joutuu laittamaan piakkoin, kunhan termiitti rauhoittuu ensin: ei auttanut etikkavesi, chilipippuri eikä sitruuna aina oli uudesta paikkaa repinyt tapettia ja jalkalistat sekä oven karmit...

• siksi aikaa kun pentu on pieni. Pentu on kuin lapsi joka lykkää suuhunsa aivan kaiken. Samoin olemme laittaneet viherkasvit pois pennun ulottovuusalueelta.

• johdot ja muutkin luvaton

meillä laitettiin myös piiloon kaikki mahdollinen ostimme sitä ohutta putkea mitä laitetaan rakennusvaiheessa johtojen päälle kun ne jäävät seinän tai katon sisään saa rakennustarvike kaupoista ja toimi hyvin silti kielsimme aina kun pentu niiden lähelle meni jotta tiesi että eivät ole luvallisia Yksin ollessaan se oli pentuajan keittiössä johon laitoimme lapsiportin pennulla on turvallisempi olo kun liikkumatila ei liian iso ja keittiössä ei ollut mitään vaarallista sinne paljon omia leluja puruluita ja muuta turvallista purtavaa joista ei irtoa nieltävää pehmo leluista tuppaa lähteen kaikkea irti ja pentu voi tukehtua palloja ja semmoisia kovia leluja meillä jätettiin muilla sai leikkiä valvovan silmämme allaa Onnea tulevan tulokkaan kanssa

• Sammaleinen

johtoja ja huonosti meinasi käydä. Se termiitti
      kolusi aina ja kaikkialla, sitten sängyn takana pääsi huomaamatta puremaan johtoa. Kuului kiljahdus, loppupäivän maiskutteli suutaan.
      Tuli sille opetuskin siinä, ei sen jälkeen johdot kiinostaneet.

• Tersi

tilanteen mukaan, meidän koira ei ole koskaan osoittanut mitään mielenkiintoa johtoja kohtaan että turha niitä piilotella jos ei ole aihetta.

• Hömelö

Johdot olivat siellä missä nytkin..seinien vieressä, kaappien takana ja pari piuhaa menee maton alta. Pentuna koira meinasi maistaa pölynimurin letkua ja renkaita, kunnes huomattiin. Kipsilevyseinää pääsi vähän jyrsimään kulmasta..siihen jäi pienenpienien etuhampaiden jäljet.. :D Minun aikoinaan synttärilahjaksi saamalta drinkki-Karvis pehmolelulta tuo nuija silppusi sen drinkkilasin kädestä.. No, viinaksien perään se on muutenkin xD

• Pipari

Jep jep! Kiitoksia vaan vastauksista..olen jonkin verran tehny raivaustyötä kotona ja ostin karkotetta mitä voi suihkutella paikkoihin johon ei koira saa hampaitaa upottaa..On kuulema hyvää. Ja sitten vaan odottelemaan huomista iik! :)

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe