Eli myynnissä 63 lvl rune tyyppi str on 59 ja muuten aika nobo aseena on rune mace rahaa on joku kait...1k tai vähä päälle ja hinta ois sitte 150-200k tyypin nimi on akseli100000
MYYNNISSÄ RUNE UKKO
akseli100000
5
401
Vastaukset
- ostan!!!!!!!!!!!1111111
käyx habbo kama mun ukko on hc ja sil on 3 huonetta täynnä kamaa haluuks kamaa maksuks jooko sano jos käy mun habo ukon nimi on runeskeip ja salasana onperseest kerro jos käy mailaa mulle [email protected]
- lotta5512
eli tosta noi nimi on lappa20 ja se on joku 60 lvl joten sen voisin vaihtaa :D
- itse asiassa
toi on ihan paska.Myy sitten jätkäs ku on parempi nimi ja leveli.
- Anonyymi
aleksi haluaa ostaa tämän ukon
ps. onko vielä myynnissä 2020 - Anonyymi
saat mun vikat pirivedot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512