Mielenkiinnoton yksin?

Misslonelyharts

Olen yksinäinen alle kolmekymppinen nainen.
Olen erakoitunut hiljakseen, parisuhteen päättymisen jälkeen huomasin että en osaa ottaa yhteyttä entisiin ystäviin, muutenkaan ei niitä monta ole ollut.

En osaa olla ystävä. En mielestäni osaa antaa tarpeeksi itsestäni ystävälle. Se tuntuu vaivalloiselta.. vaatimukselta. Kai asetan itselleni kohtuuttomia vaatimuksia, minun pitäisi olla "superystävä" tai ei ollenkaan..

Mutta todellinen kysymys piinaa.. etsin seurustelukumppania, mutta pelkään että mahdollinen mies pitää minua "outona lintuna" kun mulla ei ole ystäviä.
Miehen en kannata sitä pelätä että takertuisin häneen seuranpuutteessaan.. olen omatoiminen :)

Mitä mahtaa mies miettiä yksinäisestä naisesta?

Kaikenlaisissa paikoissa käyn kyllä yksinkin, olen yksinäinen mutta en eristäytynyt.

Tunnen kyllä olevani hiukan omituinen.. olen sosiaalinen mielestäni mutta en tiedä miksi en kykene läheiseen ystävyyteen :(

4

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaan

täällä kiva mies 09 a..lopetetaan se yksinäisyys ja aletaan elämään niinkuin pitääkin yhdessä ja kavereita etsien..et pety..

• Kia

Mulla on ollut vähän samantapaista viime vuosina. Teinivuosina mulla oli laumoittain ystäviä, joista tosin vain muutama enää jäljellä. En pidä tätä huonona asiana, olemme kaikki kasvaneet aikuisiksi ja sen myötä hyvin erilaisiksi ihmisiksi. Ei ole mitään järkeä pitää hengissä ystävyyttä, jos muuta yhteistä ei ole kuin menneisyys.

On mulla ns. paraskin ystävä, mutta olen tuntenut hänet vasta muutaman vuoden ja huomaan etten avaudu enää ystävilleni kuten joskus nuorempana. Kai siis olen vähän yksinäinen susi kuitenkin. Tämä tuntuu tosin omalta valinnalta, ehkäpä ystävien rooli on muuttunut elämässäni.

Seurusteluani tämä ei ole haitannut ollenkaan. Ehkä vaikuttaisin oudolta jos minulla ei olisi yhtään ketään elämässäni... omalla kohdalla kyse on kai siitä että minulla ei ole hirveän läheisiä ystäviä, ellei siskoani lasketa. Poikaystäväni on ehkä jopa vähän samaa maata, eli viihdymme molemmat myös omissa oloissamme.

Olen tullut siihen tulokseen että en väkisin yritä ystävystyä keneenkään, enkä tuomitse itseäni siksi etten ole maailman sosiaalisin ihminen. Kaikki elämäni tärkeät ihmiset löytyivät sattumalta, en oikein usko että ystäviä voi löytää etsimällä. Who knows...

• dww.

Miten sitten kykenisit läheiseen suhteeseen miehenkään kanssa? Eikös parisuhde ole hyvää ystävyyttä boonuksin?

• jokhu

kai ole? Parisuhde alkaa rakastumisesta, eikö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe