joten sinne .
T Kansa Pavilla 14,7 2006
19
673
Vastaukset
- meitsi
Joo, voisi kyllä lähtee sitä tsiikamaan ,kun ei ole Tapsaa vielä livenä nähnyt eikä kuullut. Kiinnostaisi kyllä, kun kerran sopivasti tuossa likellä esiintyy.
- Amppari
Kyllä näin on :D Olenpahan jo merkannut tuon päivämäärän ylös ,ettei pääse unohtumaan. Pavilel olisi tarkoitus mennä Tapsaa katsomaan ja kuuntelemaan tietysti myös :)
Olisi mukava jos kertoisitte sitten vähän tunnelmia tuolta keikalta :)
Itse en sinne luultavasti pääse, kun on tuota välimatkaa sinne senverran runsaasti.- ou jee
ei pitäs olla välimatka esteenä mut...
ou jee kirjoitti:
ei pitäs olla välimatka esteenä mut...
Jatka vaan . Ei kannata jättää juttua kesken, noin jännään paikkaan.
- Ansku
Yksi uusi keikka(Oulu) merkattu tänne :
http://tanssi.org/fi/s/q.html - Fredriika ´Q
keikkojoja Tapsalle ;ja kylläsen arvaskin ,että kevään tullen noi keikat hänelläkin lisääntyy.Hyvä T K.
- Milvaalina
7,10 2006.
Tekisi kovasti mieli mennä tuonne konserttiin ,mutta saas nähdä nyt. Sehän taltioidaan telkkariinkin, joten TV:stä sen sitten ainakin näkee :)
Kari Fani voisi kyllä mennä tuonne ,kun kerran Tampereen likellä asuu ja kertoa vähän täälä sitten tunnelmia konsertista. jookos ? ;)- oy jee
Justiinax kirjoitti:
Tekisi kovasti mieli mennä tuonne konserttiin ,mutta saas nähdä nyt. Sehän taltioidaan telkkariinkin, joten TV:stä sen sitten ainakin näkee :)
Kari Fani voisi kyllä mennä tuonne ,kun kerran Tampereen likellä asuu ja kertoa vähän täälä sitten tunnelmia konsertista. jookos ? ;)Mitä sä Justiina taas Karia tähän sotket???
Ja mä voin kertoo sulle E.V.V.K !
Mee itse määkijääs kuuntelee! oy jee kirjoitti:
Mitä sä Justiina taas Karia tähän sotket???
Ja mä voin kertoo sulle E.V.V.K !
Mee itse määkijääs kuuntelee!Kiitokset vaan "Miss ystävällisyys" taas tuosta lämpimästä ja asiallisesta vastauksesta.
- Jokke
Asiasta toiseen...
Aika kurvikas tuo Tapsan vaimo :
http://www.seiska.fi/huhhuh/kaakjuorut/_a21370/seiska linnan juhlien jatkoilla/?p=10- ....................
Että voi olla karseen näköinen akka
.................... kirjoitti:
HÖH! Mikäs itse olet arvostelemaan ? Katso peiliin vaan.
Tapsan vaimo on nätti ja näyttävä nainen. Hän on voittanut Miss Cinema- tittelinkin aikoinaan.
Tuo mekko on vaan aika ruma. Liian tyköistuva mielestäni.- Kikka
.................... kirjoitti:
Ja sinä olet paitsi ilkeä, niin myös täysidiootti !
- ................
Justiinax kirjoitti:
HÖH! Mikäs itse olet arvostelemaan ? Katso peiliin vaan.
Tapsan vaimo on nätti ja näyttävä nainen. Hän on voittanut Miss Cinema- tittelinkin aikoinaan.
Tuo mekko on vaan aika ruma. Liian tyköistuva mielestäni.Katso vaan Justiinax peiliin niin ....
Nätti ja näyttävä ???Hommaa kuule Justiinax uudes lasit. - ..............
Kikka kirjoitti:
Ja sinä olet paitsi ilkeä, niin myös täysidiootti !
Täysidioottien idiootti!
................ kirjoitti:
Katso vaan Justiinax peiliin niin ....
Nätti ja näyttävä ???Hommaa kuule Justiinax uudes lasit.Jaapa jaa... Ehkä mun tosiaan pitäis hommata rillit, sillä kun katselin noita Iskelmägaalan kuvia tuolta Iskelmän sivuilta, niin Kari Tapiokin näytti ihan suht tyylikkäältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950