näin se vain on, kuollut mikä kuollut!
Elvis on raato!
4
596
Vastaukset
- asdaf
...se on vasta sinulle selvinnyt? No, parempi myöhään kuin ei silloinkaan.
No eihän siitä ole vielä kolmeakymmentäkään vuotta.- epe....
No eihän Elvis edes ole raato ! Mistä sä sen heitit?
Elvishän elää yhä ! Ei hän ole missään mullan alla luurankona vaan elävänä jossain päin maailmaa. Aamulla hän nauttii kupin kahvia ja polttelee terassilla sikarin ja nauttii elämästä luonnon parissa. Päivät hän viettää miten viettää. Uskoisin että harrastuu urheilua kuten kävelyä jotta pysyy kunnossa. Illat hän katselee tv:tä ja selailee Internettiä. Sillon tällön Elvis vetää perseet mutta tosi harvon.
Elvis E L Ä Ä Ä Ä Ä
- J.a.n.e
Oli ihan pakko tulla kurkkaamaan tänne, vieläkö jaksatte veivata tätä samaa asiaa... =)
Jään mielenkiinnolla odottelemaan, minkälaiseen lopputulokseen päädytte.- hahhaaaaaaaaaaaaaa
Nii tajutkaa jo, pässit, et se läski kupsahti ajat sitte! xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537