näin se vain on, kuollut mikä kuollut!
Elvis on raato!
4
583
Vastaukset
- asdaf
...se on vasta sinulle selvinnyt? No, parempi myöhään kuin ei silloinkaan.
No eihän siitä ole vielä kolmeakymmentäkään vuotta.- epe....
No eihän Elvis edes ole raato ! Mistä sä sen heitit?
Elvishän elää yhä ! Ei hän ole missään mullan alla luurankona vaan elävänä jossain päin maailmaa. Aamulla hän nauttii kupin kahvia ja polttelee terassilla sikarin ja nauttii elämästä luonnon parissa. Päivät hän viettää miten viettää. Uskoisin että harrastuu urheilua kuten kävelyä jotta pysyy kunnossa. Illat hän katselee tv:tä ja selailee Internettiä. Sillon tällön Elvis vetää perseet mutta tosi harvon.
Elvis E L Ä Ä Ä Ä Ä
- J.a.n.e
Oli ihan pakko tulla kurkkaamaan tänne, vieläkö jaksatte veivata tätä samaa asiaa... =)
Jään mielenkiinnolla odottelemaan, minkälaiseen lopputulokseen päädytte.- hahhaaaaaaaaaaaaaa
Nii tajutkaa jo, pässit, et se läski kupsahti ajat sitte! xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659