Lukkoperä hitsaamalla

Pocce

Onko iso operaatio hitsata tasauspyörästö lukoksi? Ja voiko käyttää katuliikenteessä? Kuluuko muu kuin renkaat? Ja mitä katsastus sanoo?

9

8718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------

      eihän se iso homma ole,turhaa työtä vain sillä hajoittaa helposti kardaanin tai perän.

      • ............

        Eikä kelpaa katsastuksessa ja kuluttaa takarenkaat. Lisäksi on sangen kenkku ajettava, paitsi suoralla tiellä.


    • se kokonaan

      niin säästyt paljolta!!!

    • oli1

      Mulla oli välikoppanen eskoorti 2l koneella johon tein esabin lukon.Vetoakselita meni kunnes, pistin erivahvuiset akselit ja sen jälkeen kesti.Katsastuksesta meni aina läpi ja katastusmies kehu jot täs taitaa olla lukkoperä kun oli kurveissa poikkittain kun hipas kaasua.Onnex oli talvella katsastus,kesällä ei varmaan olisi mennyt,juimi aika pahasti kurveissa.Hitsaukset kesti hyvin.Tosta on kyllä varmaan 10 vuotta aikaa.Mahtava ajaa.

      • dfssdfsgd

        vai että katsastusmies kehu.. aika hyvä katsastusmies nimittäin on lukkoperä suomessa laiton


      • simosisu
        dfssdfsgd kirjoitti:

        vai että katsastusmies kehu.. aika hyvä katsastusmies nimittäin on lukkoperä suomessa laiton

        Lukkoperä ei ole todellakaan laiton suomessa.. hitsattu lukkoperä on..


      • baatti
        simosisu kirjoitti:

        Lukkoperä ei ole todellakaan laiton suomessa.. hitsattu lukkoperä on..

        niinikään esabin lukko on laiton, mikäli nimellä viitattaan hitsauslaitevalmistajaan jonka laitteilla kyseinen perä on hitsattu lukkoon...


      • ElbowTactics
        dfssdfsgd kirjoitti:

        vai että katsastusmies kehu.. aika hyvä katsastusmies nimittäin on lukkoperä suomessa laiton

        lukkoperiä on muunmuassa opel omegassa vakiona joten laittomuudesta olen eri mieltä :)


      • tuturi
        ElbowTactics kirjoitti:

        lukkoperiä on muunmuassa opel omegassa vakiona joten laittomuudesta olen eri mieltä :)

        Omegan lukkoperä ei oo Esabin. Esabin perä on laiton.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe