Onko iso operaatio hitsata tasauspyörästö lukoksi? Ja voiko käyttää katuliikenteessä? Kuluuko muu kuin renkaat? Ja mitä katsastus sanoo?
Lukkoperä hitsaamalla
9
9925
Vastaukset
- --------------
eihän se iso homma ole,turhaa työtä vain sillä hajoittaa helposti kardaanin tai perän.
- ............
Eikä kelpaa katsastuksessa ja kuluttaa takarenkaat. Lisäksi on sangen kenkku ajettava, paitsi suoralla tiellä.
- se kokonaan
niin säästyt paljolta!!!
- oli1
Mulla oli välikoppanen eskoorti 2l koneella johon tein esabin lukon.Vetoakselita meni kunnes, pistin erivahvuiset akselit ja sen jälkeen kesti.Katsastuksesta meni aina läpi ja katastusmies kehu jot täs taitaa olla lukkoperä kun oli kurveissa poikkittain kun hipas kaasua.Onnex oli talvella katsastus,kesällä ei varmaan olisi mennyt,juimi aika pahasti kurveissa.Hitsaukset kesti hyvin.Tosta on kyllä varmaan 10 vuotta aikaa.Mahtava ajaa.
- dfssdfsgd
vai että katsastusmies kehu.. aika hyvä katsastusmies nimittäin on lukkoperä suomessa laiton
- simosisu
dfssdfsgd kirjoitti:
vai että katsastusmies kehu.. aika hyvä katsastusmies nimittäin on lukkoperä suomessa laiton
Lukkoperä ei ole todellakaan laiton suomessa.. hitsattu lukkoperä on..
- baatti
simosisu kirjoitti:
Lukkoperä ei ole todellakaan laiton suomessa.. hitsattu lukkoperä on..
niinikään esabin lukko on laiton, mikäli nimellä viitattaan hitsauslaitevalmistajaan jonka laitteilla kyseinen perä on hitsattu lukkoon...
- ElbowTactics
dfssdfsgd kirjoitti:
lukkoperiä on muunmuassa opel omegassa vakiona joten laittomuudesta olen eri mieltä :)
- tuturi
ElbowTactics kirjoitti:
lukkoperiä on muunmuassa opel omegassa vakiona joten laittomuudesta olen eri mieltä :)
Omegan lukkoperä ei oo Esabin. Esabin perä on laiton.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024858Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1562771Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912369- 361548
- 461513
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461500- 851334
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1551078Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101065MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141012