Onko iso operaatio hitsata tasauspyörästö lukoksi? Ja voiko käyttää katuliikenteessä? Kuluuko muu kuin renkaat? Ja mitä katsastus sanoo?
Lukkoperä hitsaamalla
9
9994
Vastaukset
- --------------
eihän se iso homma ole,turhaa työtä vain sillä hajoittaa helposti kardaanin tai perän.
- ............
Eikä kelpaa katsastuksessa ja kuluttaa takarenkaat. Lisäksi on sangen kenkku ajettava, paitsi suoralla tiellä.
- se kokonaan
niin säästyt paljolta!!!
- oli1
Mulla oli välikoppanen eskoorti 2l koneella johon tein esabin lukon.Vetoakselita meni kunnes, pistin erivahvuiset akselit ja sen jälkeen kesti.Katsastuksesta meni aina läpi ja katastusmies kehu jot täs taitaa olla lukkoperä kun oli kurveissa poikkittain kun hipas kaasua.Onnex oli talvella katsastus,kesällä ei varmaan olisi mennyt,juimi aika pahasti kurveissa.Hitsaukset kesti hyvin.Tosta on kyllä varmaan 10 vuotta aikaa.Mahtava ajaa.
- dfssdfsgd
vai että katsastusmies kehu.. aika hyvä katsastusmies nimittäin on lukkoperä suomessa laiton
- simosisu
dfssdfsgd kirjoitti:
vai että katsastusmies kehu.. aika hyvä katsastusmies nimittäin on lukkoperä suomessa laiton
Lukkoperä ei ole todellakaan laiton suomessa.. hitsattu lukkoperä on..
- baatti
simosisu kirjoitti:
Lukkoperä ei ole todellakaan laiton suomessa.. hitsattu lukkoperä on..
niinikään esabin lukko on laiton, mikäli nimellä viitattaan hitsauslaitevalmistajaan jonka laitteilla kyseinen perä on hitsattu lukkoon...
- ElbowTactics
dfssdfsgd kirjoitti:
lukkoperiä on muunmuassa opel omegassa vakiona joten laittomuudesta olen eri mieltä :)
- tuturi
ElbowTactics kirjoitti:
lukkoperiä on muunmuassa opel omegassa vakiona joten laittomuudesta olen eri mieltä :)
Omegan lukkoperä ei oo Esabin. Esabin perä on laiton.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807