Lukkoperä hitsaamalla

Pocce

Onko iso operaatio hitsata tasauspyörästö lukoksi? Ja voiko käyttää katuliikenteessä? Kuluuko muu kuin renkaat? Ja mitä katsastus sanoo?

9

9412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------

eihän se iso homma ole,turhaa työtä vain sillä hajoittaa helposti kardaanin tai perän.

• ............

Eikä kelpaa katsastuksessa ja kuluttaa takarenkaat. Lisäksi on sangen kenkku ajettava, paitsi suoralla tiellä.

• se kokonaan

niin säästyt paljolta!!!

• oli1

Mulla oli välikoppanen eskoorti 2l koneella johon tein esabin lukon.Vetoakselita meni kunnes, pistin erivahvuiset akselit ja sen jälkeen kesti.Katsastuksesta meni aina läpi ja katastusmies kehu jot täs taitaa olla lukkoperä kun oli kurveissa poikkittain kun hipas kaasua.Onnex oli talvella katsastus,kesällä ei varmaan olisi mennyt,juimi aika pahasti kurveissa.Hitsaukset kesti hyvin.Tosta on kyllä varmaan 10 vuotta aikaa.Mahtava ajaa.

• dfssdfsgd

vai että katsastusmies kehu.. aika hyvä katsastusmies nimittäin on lukkoperä suomessa laiton

• simosisu
        dfssdfsgd kirjoitti:

vai että katsastusmies kehu.. aika hyvä katsastusmies nimittäin on lukkoperä suomessa laiton

Lukkoperä ei ole todellakaan laiton suomessa.. hitsattu lukkoperä on..

• baatti
        simosisu kirjoitti:

Lukkoperä ei ole todellakaan laiton suomessa.. hitsattu lukkoperä on..

niinikään esabin lukko on laiton, mikäli nimellä viitattaan hitsauslaitevalmistajaan jonka laitteilla kyseinen perä on hitsattu lukkoon...

• ElbowTactics
        dfssdfsgd kirjoitti:

lukkoperiä on muunmuassa opel omegassa vakiona joten laittomuudesta olen eri mieltä :)

• tuturi
        ElbowTactics kirjoitti:

lukkoperiä on muunmuassa opel omegassa vakiona joten laittomuudesta olen eri mieltä :)

Omegan lukkoperä ei oo Esabin. Esabin perä on laiton.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      108
      4817
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      413
      1502
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1098
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      14
      976
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      958
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe