Kohta taas täysikuu...

terrorisoivan tyttöystävän ...

Ja tyttöystävä alotti jo viime yönä pomppimisen. Tänään valitti, ettei saanut yöllä unta ja nyt tuli viesti, että huomasi sen v*tun mollukan olevan kohta täysi.
On melkein joka kuukausi ollu samanlaista ja valvominen alkaa pari kolme päivää ennen täyttä kuuta. Unta saattaa saada, mutta on kuulemma huonoa. Aika väsynyhän tuo usein on.
En tiedä keksiikö päästään, että kuu valvottaa ja seuraa kalenteria kuin haukka, että voisi lähetellä yöllä kolmen aikaan viestejä, ettei saa unta vai onko valvottaako se oikeasti? Itse en huomaa kyllä mitään eroa tavalliseen.
Ja onko muuten totta, että se on periytyvää? Olen nimittäin meinanu, jos joskus muutettais yhteen ja perustettais ehkä perhe, mutta mietin just tänään että millä todennäkösyydellä pennutkin valvoo ja kävelee asunnossa täydenkuun mollottaessa taivaalla? Eikö sitä voi mitenkään estää?

8

1507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurskaammaksi

      En tiedä, onko kaverisi ihan normihullu vai kuuhullu, mutta niinhän se on. Killitellään jo muutamaa yötä ennen h-hetkeä kattoa ja karataan ikkunasta niinkuiin lapsoset joulua odotellessa. Tilaa sellaisia pieniä huopatossuja, ei kuulu tassuttelut. Ja sitten on niitä korvatulppia. Parempi se kuuhullu ämmä kun ei ämmää ollenkaan, sanoi jo sulo kusti aikoinaan.

    • -yökyöpeli-

      Mää olen pyörinyt tossa sängyssä yli neljä tuntia saamatta unta - nyt nousin sit ylös ja ajattelin kattoo onko kohtalotovereita liikkeellä (ja pelata vaikka muutaman sudokun).

      Vaikee on sanoo mitä toden peräisyyttä tossa kuuhulluudessa on. Mää en kyttää kalenteria siis ihan just sen takia ettei se vaikuttaisi tohon nukkumiseen. Eräässä teoksessa esitettiin väittämä, että kun Maa, Kuu ja Aurinko joutuvat täydenkuun aikaan samalle linjalle niiden välinen painovoima aiheuttaa ihmisten nesteissä "biologisen vuoroveden". Nesteiden heiluminen puolestaan aiheuttaa poikkeavan toiminnan ja käyttäytymisen.

      Yksi selitys voisi olla, että kun on täysi kuu niin ulkona on aavemaisen valoisaa - tiedä sitten.

      Oli miten oli, täällä taas valvotaan....

      Terkkuja vaan kaikille :))

      • ihan kypsä

        Muutenkin aivan väsynyt sitten vielä tuo kuu.


      • Mulla kuu paistaa öisin ikkunasta suoraan naamalle. Kiva nukkua kuun valossa :)


    • AROSUSI-09

      Toivon,että saisitte paljon suloisia,sudenkorvaisia ja karvaisia pentuja:)

    • arkkienkeli-mikael

      Mun oma kokemus:
      Minulla on kans mahdotonta nukkua kunnolla täyskuulla.
      Ainoa että en tiedä koska se on, mutta tunnen sen ja kun katson ulos ja näen täykuun tai kirkkaan kuun tiedän silloin miksi en saa unta.minun mummultani olen sen perinyt.Sama juttu magneetti kenttien kanssa.En pysty nukkumaan kenttien rajalla.
      Alkaa lihassäryt,pään särky yms.

    • haluaisinpa tietää

      Haluaisinpa tietää, on kuuhulluutta testattu, mittailtu tai muuten tutkittu tieteellisesti? Ja, jos on niin missä ja milloin ja millä tavalla?

    • Qadesha

      Jostain syystä olen keski-iän lähestyessä alkanut kärsiä täydestä kuusta. Yleensä käy niin että kun olen riehunut täkin kanssa pari yötä, tulen katsoneeksi kalenteriin ja heureka, täysikuu näkyy olevan juuri tulollaan.

      Eli enpä usko että keksin tätä, koska ensin on vaiva ja sitten vasta havaitsen syyn...

      Isäni oli kanssa erityisen huono-uninen ihminen, mutta en tiedä vaikuttiko häneen kuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2810
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1808
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      249
      1117
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      882
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      760
    Aihe