Mistä löydän

tintsu

Mistä löydän pätevän homeopaatin Keski-Suomesta tai Oulun läänistä?

10

1074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lvesi

      Itse asun Turussa, mutta olen homeopaatin hoidossa, joka asuu Saariselällä. Hän on diplomihomeopaatti, annan mielelläni yhteystiedot jos haluat.

      • samiska

        kerron, että Turussa on muutamakin tosi hyvä homeopaatti, jotka olis varmaan pystynyt sua hoitamaan huomattavasti tehokkaammin ja jalat maassa -otteella. Ei noi sun kuvailut hoidostasi kovin kaksisia ole mielestäni. Kannattais ehkä harkita vaihtoa.


      • Eugine
        samiska kirjoitti:

        kerron, että Turussa on muutamakin tosi hyvä homeopaatti, jotka olis varmaan pystynyt sua hoitamaan huomattavasti tehokkaammin ja jalat maassa -otteella. Ei noi sun kuvailut hoidostasi kovin kaksisia ole mielestäni. Kannattais ehkä harkita vaihtoa.

        Ikävä puuttua, mutta oon ajatellut LVeden hoidosta samoin siitä syystä, että atopia ei voi parantua kolmekymppiseltä puolessa vuodessa, eikä kroonisia kuulu hoitaa D30-potensseilla.

        Vai mitä mieltä on alan prot?


      • Lvesi
        samiska kirjoitti:

        kerron, että Turussa on muutamakin tosi hyvä homeopaatti, jotka olis varmaan pystynyt sua hoitamaan huomattavasti tehokkaammin ja jalat maassa -otteella. Ei noi sun kuvailut hoidostasi kovin kaksisia ole mielestäni. Kannattais ehkä harkita vaihtoa.

        että Turussa on muutamakin tosi hyvä homeopaatti, jotka olis varmaan pystynyt sua hoitamaan huomattavasti tehokkaammin ja jalat maassa -otteella. Kannattais ehkä harkita vaihtoa.

        Hei vaan!

        Miten perustelet tuon " Ei noi sun kuvailut hoidostasi kovin kaksisia ole mielestäni."????!!!!
        Ja mitä tarkoitat jalat maassa -otteella, millä tavalla homeopaattini on mielestäsi jalat IRTI maasta?!
        Millaisia hoidot mielestäsi pitäisi olla?!
        Oletko itse kaikkitietävä ja osaava homeopaatti?!
        Omani on diplomihomeopaatti, ja olen häneen hyvinkin tyytyväinen!
        Huomauttaisin, että hoitoni on vielä kesken, ei siis suinkaan vielä lopussa.
        Harmittaa, etten ottanut itsestäni kuvia siitä miltä näytin vielä muutama kuukausi sitten, olisin voinut laittaa ne näytille ja asettaa viereen tämänpäiväiset kuvat.
        Olen parantunut huomattavasti, ja nautin elämästäni! Aivan sama siis, mitä sinunkinlaisesi kaikkitietävä tyyppi hoidoistani ajattelee.
        Olen kurkkuani myöten täynnä teitä epäilijöitä, mutta onneksi olen ollut tuollaisten kanssa niin paljon tekemisissä, että osaan olla tuon kaiken arvostelun yläpuolella. En siis kommentoi asiaan enää tämän jälkeen, jokainen on sitä mieltä mitä haluaa ja mielipiteensä saa tuoda julki.


      • Lvesi
        Eugine kirjoitti:

        Ikävä puuttua, mutta oon ajatellut LVeden hoidosta samoin siitä syystä, että atopia ei voi parantua kolmekymppiseltä puolessa vuodessa, eikä kroonisia kuulu hoitaa D30-potensseilla.

        Vai mitä mieltä on alan prot?

        myös sinun ajatusmaailmaasi.
        Homeopatiahan hoitaa jokaista ihmistä eri tavalla. Olen huomattasti terveempi nyt ja nautin elämästäni!
        Korostan vielä tässäkin, että hoitoni EI ole vielä lopussa.
        Mistä olet saanut muuten "tietosi" ettei kroonisia kuulu hoitaa D30-potenssilla?


      • Lvesi
        Eugine kirjoitti:

        Ikävä puuttua, mutta oon ajatellut LVeden hoidosta samoin siitä syystä, että atopia ei voi parantua kolmekymppiseltä puolessa vuodessa, eikä kroonisia kuulu hoitaa D30-potensseilla.

        Vai mitä mieltä on alan prot?

        sen verran, että mistä olet saanut päähäsi, että minua on hoidettu D30 potenssilla? Kaikki käyttämäni lääkkeet on kyllä ollut C:tä, älä ota kantaa asioihin joista et mitään tiedä.


      • Eugine
        Lvesi kirjoitti:

        sen verran, että mistä olet saanut päähäsi, että minua on hoidettu D30 potenssilla? Kaikki käyttämäni lääkkeet on kyllä ollut C:tä, älä ota kantaa asioihin joista et mitään tiedä.

        jos oon loukannut. Oon lukenut teidän kirjoituksia ja muistaakseni kirjoitit hoidon olevan loppusuoralla.. Ehkä sitten sekoitan johokin toiseen tms.
        Tosta potenssista. Oon lukenut homeopaattista kirjallisuutta ystävältäni ja kyllä D30 on akuutteihin vaivoihin käytettävä potenssi. Ehkä oon senkin käsittänyt väärin kohdallasi jos oot käyttänyt sitä C;tä.

        Uskon kyllä että oot paremmassa kunnossa, koska uskon kyllä homeopatiaan (ite saanu apua akuuteissa hyvinkin). Ei kannata niin hirveen verisesti ottaa näitä kirjotuksia kumminkaan. Ei ihmiset varmaan mitään pahaa näillä tarkoita, en ite ainakaan.


      • Selkäkivuista eroon päässyt
        Lvesi kirjoitti:

        että Turussa on muutamakin tosi hyvä homeopaatti, jotka olis varmaan pystynyt sua hoitamaan huomattavasti tehokkaammin ja jalat maassa -otteella. Kannattais ehkä harkita vaihtoa.

        Hei vaan!

        Miten perustelet tuon " Ei noi sun kuvailut hoidostasi kovin kaksisia ole mielestäni."????!!!!
        Ja mitä tarkoitat jalat maassa -otteella, millä tavalla homeopaattini on mielestäsi jalat IRTI maasta?!
        Millaisia hoidot mielestäsi pitäisi olla?!
        Oletko itse kaikkitietävä ja osaava homeopaatti?!
        Omani on diplomihomeopaatti, ja olen häneen hyvinkin tyytyväinen!
        Huomauttaisin, että hoitoni on vielä kesken, ei siis suinkaan vielä lopussa.
        Harmittaa, etten ottanut itsestäni kuvia siitä miltä näytin vielä muutama kuukausi sitten, olisin voinut laittaa ne näytille ja asettaa viereen tämänpäiväiset kuvat.
        Olen parantunut huomattavasti, ja nautin elämästäni! Aivan sama siis, mitä sinunkinlaisesi kaikkitietävä tyyppi hoidoistani ajattelee.
        Olen kurkkuani myöten täynnä teitä epäilijöitä, mutta onneksi olen ollut tuollaisten kanssa niin paljon tekemisissä, että osaan olla tuon kaiken arvostelun yläpuolella. En siis kommentoi asiaan enää tämän jälkeen, jokainen on sitä mieltä mitä haluaa ja mielipiteensä saa tuoda julki.

        Hyvää ja monipuolista hoitoa.
        Sekä lääketieteen tohtori ja Dipomihomeopaatti saman katon alla.
        Harvinaisuus. :o)

        Lääkekoukkun et siellä jää. :o)


    • huom koulutus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe