omron E4 TENS sähköimpulssihierontalaite

kuunlilja

Onko kenelläkään kokemuksia omronin uudesta sähköimpulssihierontalaitteesta E4 TENS?
oletko saanut apua lihasjännityksiin?Hinnaltaan n 90 eur.Viikonvaihteen iltalehdessä oli ollut juttua, tiedätkö, mitä oli kommentoitu ko. laitteesta?

Kiitollisena vastauksianne odottaen,
Kuunlilja

7

34771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjk

Olen hankkinut omron tens e4-laitteen jo vuosi sitten keväällä, ja käyttänyt sitä useilla asiakkaillani hieronnan "esihoitona", asiakkaat ovat pitäneet miellyttävänä. Laite on erittäin helppo käyttöinen, ja sillä voit hoitaa myös itseäsi. Laitteen elektordit kestivät useamman pesun ja liimapinta säilyi pitkään hyvänä, nyttemmin olen hankkinut uudet omronin elektrodit, eivät kuitenkaan ole longlitet, mitä alkuperäiset olivat ja alkuperäiset olivat tosi hyvät. Uskallat kyllä hankkia laitteen ja lähteä hoitamaan, muista kuitenkin säätää virranmäärää pikkuhiljaa isommalle, ettei yhtäkkiä "jysähdä", asiakkaideni mielestä 8 on ollut mukavantuntuinen, siitä ylöspäin on jo tuntunut liiankin voimakkaalta. Iltalehden juttua en ole lukenut, mutta suosittelen...

• kuunlilja

nyt olen pari kertaa laitetta testannut, ja vaikuttaa hyvälle...

kuten kjk yllä kertoi, löytyy laitteesta (halutessasi) yllättävän paljon tehoja!!!
        itse olen käyttänyt vasta 6. tehoa.

tykkään laitteen monipuolisuudesta; saa säädettyä erilaiselle tuntuvia hierontatekniikoita erilaisilla voimakkuuksilla.

ja on muuten tosi helppokäyttöinen.

suosittelen lämpimästi.
        terv; kuunlilja

• Saaga

Lehdessä mainostettiin Omronin Soft Touch -laitetta. Omronin siuvilta löytyi kolmea mallia näitä "hierontalaitteita", mutta mikä näistä nyt olisi paras? Kallein taitaa olla tuo E4, eli voisi kuvitella, että siinä on eniten ominaisuuksia.

Käykö nuo esim hartioiden lihasten rentouttamiseen, eli onko niistä ylipäätään mitään apua?

• nervo

onko tämä omron e4, 1-2 kanavainen? eli saako siihen esim. 4 Elektrodijohtoo liitettyä yhtä aikaa eli voiko laittaa esim molemmin puolin samoihin lihaksiin?

• Sipe-mummo

Olen saanut apua jatkuvaan issiashermosärkyyn terveyskeskuksesta lainaamallani 4-kanavaisella CEFAR TNS- laitteella. olen tilaamassa jonkin sorttisen laitteen. Mitä valita, onko kenelläkään parempaa tietoa? Ehdolla on em. keskustelussa käyty Omron E4 TENS-laite, sekä fys.-hoitajan suosittelemat, 1024 Cefar Basic 4-kanavainen h.200,00€, 10900-FYSIOLINE TNS BURST myös 4- kanavainen h.200,17€, ja 10905-FYSIOLINE DIGI TNS 4-kanavainen, h.228,04€.Onko kenelläkään kokemusta noista laitteista? Kannattaisiko sijoittaa puolet enemmän euroja, saako rahalleen myös saman verran vastinetta?

• tenssi

Eiköhän se impulssi kulje samalla tavalla niissä halvemmissakin! Alle viidelläkympillä ostin omani kahden vuoden takuulla ja kaiken saman pystyn tekemään kun montakertaa kalliimmalla tenssillä. On tens, ems ja hieronta. 4-kanavaa. Ei aina kannata maksaa nimestä kun sisuskalut saattaa olla silti samat. Toki kukin taaplaa tyylillään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1553
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      894
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe